Expoziția Ny Normal – mobilierul viitorului

Sub denumirea Fold Oslo, șase designeri scandinavi și-au propus să lanseze o colecție de piese de mobilier care să anticipeze designul viitorului. Nevoia de optimism a jucat un rol marcant, accentul căzând pe trei criterii de creație: calitate, inovație și explorare.

 +6
O colecție de piese, menită să ne facă viitorul mai luminos./Foldoslo.com
  |  

Sugestiv, expoziția poartă numele de Ny Normal și cuprinde piese de mobilier reinterpretate în manieră futuristă; plecând de la prototipuri mai vechi, cei șase designeri au reușit să dea o notă de modernitate materialelor tradiționale, într-un chip pe cât de responsabil, pe atât de ingenios. În principiu, colecția Ny Normal creată de echipa Fold Oslo conține piese de tipul scaune, taburete, banchete și accesorii decorative. Designul este, într-adevăr, uimitor.


Uben – un set de vaze decorative inspirate evident de forma și atingerea trunchiurilor de copac. arată însă precum niște picioare – sau rădăcini scoase din pământ? – surprinse parcă în plină mișcare. Pe scurt: sculpturi aparent vii. Designer: Anna Maria Ofstedal Eng. +6 www.foldoslo.com

Papirstein este un scaun realizat dintr-un material surprinzător: hârtie presată. Cadrul de susținere asigură stabilitatea acestei piese, fiind din oțel, dar șezutul și spătarul din material reciclabil. Rostul acestei piese ține de faptul că ambele materiale sunt biodegradabile. Designer: Poppy Lawman. +6 www.foldoslo.com

Aspekt – o măsuță de cafea, plină de contraste, compusă din două bucăți de lemn cu margini tăiate pe rotund și îmbinate într-un mod ce oferă o altă perspectivă de câte ori îi schimbi poziția în încăpere. Designer: Tobias Berg. +6 www.foldoslo.com

Struktur reprezintă un corp de iluminat absolut inedit, permițând utilizatorului o privire atât dinafară, cât și dinăuntru. Lampa pare secționată pe mijloc, astfel că forma neregulată nu se observă decât dacă întorci veioza. Și combinația de materiale surprinde: lemn de stejar îndoit la abur și  hârtie de calc. Designer: Poppy Lawman.  +6 www.foldoslo.com

Rotben este o măsuță de așezat în vecinătatea canapelei sau a fotoliului, cu un design noduros, menit să inspire la atingere. Picioarele sunt realizate dintr-o singură bucată, îndoită în mai multe feluri pentru a transmite senzația de tensiune, dar piesa este cât se poate de stabilă și neclintită. Material: lemn ars. Designer: Anna Maria Ofstedal Eng.  +6 www.foldoslo.com

„Cu toate că începuturile fiecăreia dintre piese a fost diferit, obiectele de design aparțin aceluiași context – o adevărată mișcare concentrată pe calitate, inovație și explorarea resurselor”, se arată pe site-ul expoziției Ny Normal.

 


În trend: stilul de amenajare SCANDIFORNIAN

A apărut un nou stil pentru interioare, iar designerii se pare că se dau în vânt după el. Este vorba despre stilul scandifornian, o combinație neașteptată între stilurile scandinav și cel californian. Neașteptată pentru că cele două stiluri provin din regiuni cu caracteristici aproape opuse.

 +4
Despre stilul care devine tot mai la modă./Barnabylane.com.au
  |  

Pe scurt, stilul scandinav este inspirat de atmosfera rece a țărilor scandinave, pe când stilul californian reflectă atmosfera fierbinte a Californiei. Combinate, aceste stiluri aduc o notă de noutate și de inedit acasă. Rigurozitatea și minimalismul scandinave sunt compensate de combinații cromatice și accesorii decorative pline de căldură și lejeritate. Iată câteva trăsături ale noul stil – stilul scandifornian.

- Piesele de mobilier sunt alese pe tip minimalist, menite să asigure maximă funcționalitate ocupând însă un minimum de spațiu. Designul este o combinație de modern și natural, adică forme cât mai curate, mai elegante, mai simple și actuale, din materiale cât mai naturale și în nuanțe cât mai puțin prelucrate.

- Stilul scandifornian este despre materiale cât mai naturale, iar preferința tuturor se îndreaptă spre lemn, indiferent că e vorba despre piese de mic mobilier sau piesele clasice. Se preferă esențele lemnoase cât mai deschise ca nuanță, pentru a obține un efect de luminozitate și căldură specifice Californiei.

- Combinațiile cromatice duc cu gândul la vacanțele de vară în cadrul stilului scandifornian. Predomină albul – de fapt, albul este culoarea principală, atât la nivelul pereților/tavanului, cât și la nivelul mobilierului. Petele de culoare vin sub forma accesoriilor textile mai degrabă, dar aceste culori nu au voie să creeze un contrast puternic, ci trebuie să fie cât mai naturale și pastelate. Nuanțele pământii, mici inserții de negru, culori ușor de regăsit în natură – iată paletarul stilului scandifornian.

- Materialele specifice stilului scandifornian sunt ratanul, sticla, lemnul ușor, textile de tip blăniță, alama. Secretul este ca amenajarea să inspire atât căldură unui interior tihnit, cât și senzația de luminozitate și aerisire a unui spațiu outdoor. Iar soluția o reprezintă plantele de interior, care nu pot lipsi dintr-o astfel de amenajare.

Ca definiție, stilul scandifornian este „potrivit pentru cei care preferă tonurile neutre, dar își doresc interioare liniștitoare, serene din care să lipsească totuși senzația de plictiseală”, după cum explică designerul decorator Joshua Jones.

 +4 www.sarahbarnard.medium.com +4 www.stylemutthome.com +4 www.stylemutthome.com


Milos Family – magazinul cu de toate pentru recondiționarea mobilei

O afacere pornită din dorința de a reda mobilierului vechi viața și farmecul aduce într-un singur loc toate produsele de care ai nevoie pentru recondiționare. Pe lângă aceasta, proprietarii magazinului Milos Family asigură și servicii de consultanță. Ba chiar și de restaurare piese de mobilă.

 +5
  Ai într-un singur loc absolut toate produsele necesare și poți dispune și de consultanță.Milosfamily.com
  |  

Pentru cei îndrăgostiți de mobilierul moștenit din generație în generație, nici că se putea găsi un loc mai interesant ca magazinul Milos Family, deschis în Arad. De fapt, este mai degrabă un adevărat univers al recondiționării mobilierului vechi, căci pe lângă produse, poți avea parte de discuții interesante, sfaturi, consiliere.

Produsele Milos Family

În acest magazin vei găsi tot ce-ți trebuie pentru a da pieselor de mobilier o nouă înfățișare, de la soluții de curățare până la unelte, vopsele și accesorii decorative. Gama de vopsele este impresionant de variată, cuprinzând mărcile Dixie Belle (paletar de 70 de nuanțe), Autentico, Fusion. +5 www.milosfamily.com

În categoria Accesorii sunt disponibile produse de vopsit de la pensule de toate formele și dimensiunile la bureți, ștampile decorative, unelte pentru imitarea fibrei decorative, șabloane și mulaje decorative.

Servicii

Magazinul Milos Family asigură și servicii de consultanță gratuite. „Trimite-ne un mesaj și vom face tot ce ne stă în putere să te ajutăm să alegi ce ți se potrivește cel mai bine. Îți vom explica și cum să folosești produsele cumpărate iar pe blogul nostru și pe pagina de Facebook vei găsi multe sfaturi care te vor ajuta”, se arată pe site-ul Milos Family.

Un alt serviciu, chiar mai interesant, este cel de recondiționare a pieselor de mobilă vechi. Acesta este, evident, un serviciu contra cost și se adresează celor care-și doresc să dea vechilor piese de mobilă un nou look, alegând dintre stilurile specifice: vintage, antichizat, shabby-chic, romantic. „Ai o mobilă veche pe care ai vrea s-o recondiționezi, dar nu ai timpul sau curajul să o faci chiar tu? Ne poți contacta acum, să îți dăm o mână de ajutor.”

Datele de contact ale magazinuluiMIlos Family sunt: daniela@milosfamily.com  +5 www.milosfamily.com +5 www.milosfamily.com +5 www.milosfamily.com


Drag de lemn – sute de modele de uși

Două showroom-uri Drag de lemn deschise în București te așteaptă cu o adevărată provocare: găsirea ușii la care visezi de ceva vreme. Nu va fi tocmai ușor, fiindcă în aceste două magazine sunt disponibile sute de modele, și toate merită văzute.

 +4
Imposibil să nu-ți găsești ușa visată în magazinele Drag de lemn!/Dragdelemn.ro
  |  

Despre ușile Drag de lemn

Uși albe și uși colorate, uși filomuro sau SteelArt, din sticlă sau din lemn, de tip hambar sau pliabile, tehnice sau glisante – nu se poate să nu găsești ușa ideală printre atâtea modele. Cei de la Drag de Lemn te pot ajuta să alegi în deplină siguranță, oferind nu doar produse de calitate, ci și servicii adiacente. +4 www.dragdelemn.ro +4 www.dragdelemn.ro

Ușile Drag de lemn provin de la producători din Germania și Polonia, motiv pentru care livrarea comenzii tale poate dura de la câteva zile până la câteva săptămâni. Comanda trebuie plasată într-unul dintre cele două magazine Drag de lemn, deschise pe strada Preciziei nr.3, respectiv pe strada Promoroacă nr. 3.

Servicii

Serviciul de măsurători este asigurat gratuit în zonele București și Ilfov, pentru alte zone percepându-se o taxă de transport. Ai în acest fel garanția că ușa se va potrivi perfect. Un alt serviciu gratuit pentru aceleași zone este transportul – produsul va ajunge la tine în condiții de siguranță. +4 www.dragdelemn.ro

Drag de lemn dispune și de echipe de montaj care îți pot monta ușa sau ușile achiziționate în cel mai scurt timp posibil și la standarde de calitate. Cu acest prilej, poți apela la ei și pentru alte două servicii tare necesare: demontare uși vechi și debarasare uși vechi. Ambele servicii sunt contracost, dar îți salvează timpul și îți ușurează transformarea casei. De asemenea, poți solicita echipei de montaj să te scape de ambalajele produselor Drag de lemn – cutiile și foliile de protecție sunt predate unor centre de reciclare.

„Apelează cu încredere la specialiștii noștri pentru orice nelămurire prin email la office@dragdelemn.ro sau sunând la numărul de telefon 0771.145.113”, se menționează pe site-ul distribuitorului.
 


Românii preferă dispozitivele Smart Home în bucătărie

În urma unei cercetări de piață a rezultat că 6 din 10 români sunt dispuși să își doteze locuința cu dispozitive Smart Home. Studiul a fost realizat în perioada 16.07.2021 – 22.08.2022, pe un eșantion de 1007 respondenți.
 

 +6
Un nou studiu de piață, realizat de Reveal Marketing Research./Rehau-resource.ro
  |  

Pare că românii țin pasul cu noile tehnologii. Când e vorba despre aparatură Smart Home, o parte dintre români declară că deja au integrat-o în locuințele lor, iar dintre cei care nu au făcut-o încă, majoritatea sunt dispuși să o achiziționeze relativ curând.

În cifre este vorba despre 6 din 10 români care-și doresc dispozitive Smart Home acasă. Sunt preferate cele pentru bucătărie, în special electrocasnicele masive de tipul cuptor electric. În ordinea interesului, tehnologia Smart Home ar urma să fie integrată de români în dormitor și, la final, în living. Mașini de spălat, electronice smart, prize și întrerupătoare smart – iată produsele cele mai interesante pentru respondenții studiului.

Buget și criterii de cumpărare

„63% dintre români sunt dispuși să plătească până la 3000 de euro pentru electronice și electrocasnice smart” – se arată în comunicatul de presă primit la redacția Magmob. Dar pe ce criterii? Se pare că vârsta, educația și aria geografică nu mai duc la mari diferențe în ce privește preferințele pentru dispozitivele Smart Home, noile criterii țin de nevoia de confort, în primul rând, și de economisirea energiei electrice, în al doilea rând. Importante au devenit siguranța și confortul (53%), iar eficiența energetică interesează pe 46% dintre respondenții studiului.

De asemenea, un trai smart mai înseamnă optimizarea spațiului de acasă.

Patru din zece locuințe din România au deja integrate soluții smart. Circa 42% dintre locuințele din România au deja integrate dispozitive inteligente, potrivit studiului Reveal Marketing Research. Conform datelor, sufrageria este primul loc în care respondenții declară că au integrat deja dispozitive smart (52%). Topul este completat de bucătărie și dormitor.

Despre Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de 13 ani companii din România și Europa.