Carel Gallery: lansare cu surprize

În perioada 9-17 decembrie, Carel Woodworks va desfășura în Parcul Industrial Vetiș din Satu Mare un adevărat târg dedicat pieselor de mobilier. Evenimentul marchează lansarea Carel Gallery și a fost gândit sub forma unei platforme de interacțiune cu specialiștii din spatele pieselor de mobilier.

 +4
Un eveniment de socializare și informare, în industria producătorilor de mobilă./Carel.ro
  |  

Deschiderea oficială va avea loc joi, 9 decembrie, cu începere de la orele 18:00 și se adresează publicului larg, tuturor celor interesați de design interior și de arhitectură, oamenilor în căutare de idei pentru casă, potențialilor cumpărători de mobilă din lemn. Intrarea este liberă, iar evenimentul va fi marcat de surprize plăcute pregătite vizitatorilor.

Pe lângă șansa de a discuta cu oameni specializați în amenajări interioare, Carel Gallery va oferi și posibilitatea de achiziționare a pieselor de mobilă, cu reduceri de preț care ajung la 50%. O colecție de o sută de piese de mobilă va fi pusă la dispoziția vizitatorilor, la jumătate de preț.

Reprezentanții Carel au invitat în cadrul evenimentului o serie de designeri de interior care au acceptat să răspundă întrebărilor legate de stiluri, de tendințe, de soluții de amenajare. Tot aici vizitatorii vor putea afla de la reprezentanții Carel detalii despre piesele de mobilier – compoziție, mod de amplasare în locuință, modalități de combinare în funcție de culori și de feronerie. Practic, va fi o adevărată lecție despre cum să folosești mobilierul în așa fel încât să obții cea mai bună variantă de amenajare. +4 www.carel.ro +4 www.carel.ro +4 www.carel.ro

Despre Carel Woodworks
Înființată în anul 2001 sub forma unei afaceri de familie, Carel Woodworks dispune de propria fabrică de mobilă, pe o suprafață de 6000 mp. Procesul de producție este susținut de tehnologie și utilaje de ultimă oră, iar piesele de mobilier acoperă o arie variată: mese, comode și biblioteci, scaune. Mobilierul se poate executa și la comandă, pe dimensiunile clientului.
„Suntem specializați în fabricarea meselor din lemn masiv, iar stilul pieselor noastre merge de la cel tradițional până la cel avangardist. Producem mobilier menit să dureze și să bucure generații la rând.” – se arată pe site-ul Carel.


Cel mai mare magazin Spectral Mobilă s-a deschis la Iași

Magazinul Spectral Mobilă cu numărul 18 s-a deschis la Iași, pe Calea Chișinăului nr. 132, cu numai câteva zile în urmă, pe 23 noiembrie. Administrat în sistem franciză, acest nou magazin reprezintă cea mai mare locație din lanțul fabricii Spectral.

 +4
Încă un magazin Spectral în România./Spectral.ro
  |  

În cifre, este vorba de al șaselea magazin Spectral deschis în acest an. Investiția s-a ridicat la suma de 200.000, fiind vorba de un magazin cu suprafață de 700 mp.

„Ne bucurăm să încheiem anul 2021 cu un record în ceea ce privește numărul de magazine deschise, showroom-ul din Iași fiind a șasea locație inaugurată în acest an. Totodată suntem fericiți că am adăugat pe harta magazinelor Spectral Mobilă cel mai mare oraș din Moldova care este la doar 130 de km de fabrica noastră. Ne dorim să menținem ritmul deschiderilor și în 2022, iar în acest sens suntem în discuții cu mai mulți parteneri care doresc să se alăture francizei Spectral Mobilă și vom deschide primele noi locații în primăvară.” a declarat Dan Dodiță, director executiv al Spectral Mobila SA.

Produsele fabricate de Spectral Mobila SA sunt comercializate printr-o rețea de 7 magazine proprii sub brandul Spectral Mobilă în Bârlad, București, Buzău, Călărași, Galați, Râmnicu Sărat și Tecuci, 11 magazine Spectral Mobilă în franciză în Bacău, Baia Mare, Calafat, Câmpulung Moldovenesc, Iași, Mangalia, Pitești, Săcele, Slatina, Slobozia și Târgu Jiu și în alte peste 100 de magazine partenere din întreaga țară. De asemenea, produsele pot fi comandate în toată țara prin magazinul on-line deținut de companie.

 +4 www.spectral.ro +4 www.spectral.ro +4 www.spectral.ro


Au început înscrierile la Red Dot Design Award 2022

An de an se desfășoară o competiție internațională dedicată în mod special designului de produs. Fie că e vorba de mobilier, ceramică sau accesorii, Red Dot Design Award reprezintă o adevărată platformă de evaluare a calității designului.

 +2
O competiție pentru evaluarea designului de produs./Red-dot.org
  |  

Pentru următoarea ediție, înscrierile au și început, urmând a fi deschise până în data de 11 februarie. Ca o noutate, pe lângă cele 50 de categorii de produse, s-au introdus încă două: produse cu design smart, respectiv produse cu design inovator. Cine participă la categoriile deja cunoscute, dar și la una dintre cele două noi categorii are șansa de a câștiga două premii Red Dot Design.

Competiția este deschisă tuturor designerilor și producătorilor de produse din lume, care se pot înscrie nu la una, ci la mai multe dintre categoriile concursului. Atenție: produsul înscris în competiția Red Dot Design Award trebuie să fi fost deja lansat pe piață, dar nu mai devreme de ianuarie 2020. Alt criteriu: produsele trebuie fabricate în cadrul unui proces de producție la scară industrială.

Condițiile de participare și modul de înscriere în competiția Red Dot Design Award pot fi accesate aici.

Despre Red Dot Design Award
Evenimentul are o tradiție de 60 de ani, prima ediție desfășurându-se în Germania anilor 1955, sub organizarea Asociației “Verein Industrieform”, înființată de Dr. Carl Hundhausen, de la concernul Krupp, cu scopul îmbunătățirii calității produselor germane în vederea exportului. Cu timpul, Red Dot Design Award a căpătat participare internațională, iar expozițiile organizate în cadrul său au devenit adevărate puncte de reper pentru designul de produs din întreaga Europă.


Design şi comunitate creativă la Creative Night Talks din noiembrie

După opt prime conferințe online concentrate pe bunele practici din domeniul industriilor creative, urmează două noi ediții de excepție programate pentru luna noiembrie. Conferințele organizate de Revista Atelierul au creat un spațiu în care profesioniștii comunică, se conectează și învață unii de la alții.

 +3
Conferințele Creative Night Talks continuă!/Revista-atelierul.ro
  |  

Invitații celor opt ediții ce au avut loc acest an și-au împărtășit perspectivele personale, din domeniul industriilor creative şi culturale în care activează    deschizând discuția despre importanța educației în cultură, mixul artă – tehnologie, colaborarea necesară între instituțiile publice și domeniul privat, arta urbană și cea contemporană, comunicarea culturală, comunități și noile forme de exprimare artistică.

Creative Night Talks va mai avea 2 ediții în luna noiembrie, transmise live pe site-ul www.revista-atelierul.ro și pe pagina de FB Revista Atelierul. Invitații care închid acest sezon al proiectului sunt specialista în design Mariana Nicolae, care va vorbi despre tendințe în design interior și în design în general, pe 4 noiembrie, și Cristina Potra-Mureșan, co-fondator și manager al centrului cultural independent FABER și Diana Caducenco, specialist în comunicare și relații publice la centrul cultural FABER, care vor povesti despre cum a luat viață proiectul și despre comunitatea coagulată în jurul său.

Mariana Nicolae este de profesie jurnalist, iar numele său se leagă de reviste de specialitate de design interior şi industrii creative. A participat la târguri internaționale, precum  Ambiente, Tendence, light&building, Christmasworld (desfășurate la Frankfurt), spoga gafa, spoga horse, FSB, aquanale, imm (care au loc la Koln), H.O.M.I și iSaloni, de la Milano, London Design Week, și BIFE România, de la București. Își fructifică experiența acumulată în mulți ani de presă pe site-ul unde scrie despre design, trend-uri, arhitectură, tehnologii inovatoare, brand-uri, evenimente ori personalități.

Cristina Potra-Mureșan este co-fondator și manager al centrului cultural independent FABER. Atașamentul față de Timișoara și oamenii săi, care stă și la baza FABER, a început să îmbrace forme concrete odată cu implicarea în Alergotura, Timotion și Fundația Comunitară Timișoara.  Diana Caducenco activează ca specialist în comunicare și relații publice la centrul cultural Faber.community și ca specialist în marketing digital la agenția Debordant. Centrul cultural independent din a cărui echipă fac parte a luat naștere prin reabilitarea unei clădiri din patrimoniul industrial al Timișoarei de către o echipă de oameni implicați de-a lungul anilor în diverse proiecte civice, sociale și culturale ale orașului. Având sloganul ”The Capacity Building”, centrul reunește spații de evenimente și întâlniri, bistro social, coworking, maker space și, nu în ultimul rând, multe energii din comunitatea creativă.

Edițiile anterioare, care i-au avut ca invitați pe dr. Andreea Grecu, expert cultural, Mihaela Ghiţă, redactor Radio România Cultural şi fondatoare a asociaţiei Qolony, dr. Sorin Predescu, director executiv al Casei Artelor din Timişoara – Direcţia Județeană pentru Cultură Timiş, Andrei-Ioan Racovițan, co-fondator feeder.ro și Unhidden,  Oltea Zambori - specialist în comunicare cultura-lă, Florin Cobuz, fondatorul Nod makerspace şi membru al juriului DIPLOMA, Sorina Jecza, co-organizatoare a Bienalei de artă contemporană Art Encounters şi fondatoarea Fundaţiei Interart Triade și pe Alin Rotariu, manager de producție al festivalului Simultan, pot fi urmărite în conti-nuare pe site-ul www.revista-atelierul.ro și pe pagina de FB Revista Atelierul. Cele 8 ediții au fost urmărite de peste 40.000 de privitori, oferind perspective ale profesioniștilor într-un format acce-sibil, de emisiune live şi online.     +3 www.revista-atelierul.ro +3 www.revista-atelierul.ro

Creative Night Talks este un proiect semnat de Revista Atelierul, ce digitalizează o arhivă colectivă a creativilor şi antreprenorilor culturali, demers realizat de o echipă capabilă să gestioneze și să implementeze un astfel de proiect pluridisciplinar. Creative Night Talks propune o abordare multidisciplinară a ceea ce devine un ghid de noi bune practici în domeniul industriilor creative şi culturale; proiectul a avut în ediţiile anterioare peste 24 de speakeri și primele două sezoane au fost urmărite de peste 80.000 de persoane. Creative Night Talks susţine în mod direct dezvoltarea continuă şi prezentarea susţinută a industriilor creative şi culturale din România, oferind acestui sector o vizibilitate constantă.

În cadrul acestui sezon Creative Night Talks, 7 ilustratoare (Gabi Toma, Alina Chiş - Rue Atelier, Diana Grigore - DAIA, Angela Mincă, Loredana Maholea, Alexandra Ciocan și Iulia Mirică) au realizat și o serie limitată de stickere şi cărţi poștale de autor.
Conferințele Creative Night Talks sunt moderate de Mihaela Ion, manager cultural cu o experiență de peste 15 ani în domeniul industriilor creative şi culturale internaţionale, cofondatoare a Revistei Atelierul, doctor în istoria artei și curator independent.
 


SICAM 2021 – ediție cu prezență fizică

Începem să ne întoarcem la viața de dinainte de pandemie! Ediția 2021 a târgului SICAM este în plină desfășurare la Pordenone, în Italia, iar o echipă Magmob se află la fața locului.

 +8
MagMob transmite de la Pordenone - editia a 11-a SICAM
  |  

SICAM 2021 are loc în perioada 12 – 15 octombrie, iar organizatorii au estimat o prezență de circa 8000 de vizitatori din 100 de țări și 600 de expozanți, așteptați pe o suprafață de 36.500 mp. Este un eveniment dedicat exclusiv vizitatorilor comerciali, SICAM reprezentând o platformă destinată actorilor din industria mobilierului – producători și distribuitori de piese, componente și accesorii.

Ajuns la cea de a 12-a ediție, târgul s-a impus deja drept cel mai mare din industria componentelor, accesoriilor și semifabricatelor pentru industria mobilei, având în profil următoarele categorii de produse: mobilă și componente de mobilier, bucătării modulare, componente pentru baie, tapițerie, mobilă outdoor, sisteme și corpuri de iluminat, tehnologie smart pentru dotarea spațiilor interioare, colecții ceramice.

SICAM 2021 se desfășoară în condiții speciale, impuse de contextul pandemic, în sensul că suprafețele destinate întâlnirilor și expozanților au fost mărite, din dorința de a păstra nivelul de distanțare socială necesar. „Traversăm o perioadă delicată din punct de vedere economic și fiecare dintre noi are de luat decizii practice, grele și curajoase”, a declarat Carlo Giobbi, președintele SICAM. „Am organizat un eveniment COVID-free, luând măsuri în conformitate cu normele impuse de autorități și suntem gata să facem față oricărei situații care ar putea să apară în mod neașteptat. Dispunem de tot ce trebuie pentru a asigura o ediție SICAM absolut sigură din punct de vedere sanitar atât pentru expozanți, cât și pentru vizitatori.”

Revenim cu impresii de la fața locului zilele următoare.