Au început înscrierile la MFFM 2025
Malaysia Furniture Furnishings Market (MFFM) ajunge anul acesta la a doua ediție, continuând o inițiativă salutară, menită să asigure exportatorilor de mobilier național un adevărat for internațional în deschiderea sezonului de business la începutul celui din urmă trimestru. Reprezintă un sector dedicat exclusiv contactelor de afaceri, constând practic într-o expoziție de tip B2B între piețele lumii.

Anul acesta, MFFM va avea loc tot în septembrie, în zilele de 4,5 și 6, la World Trade Centre Kuala Lumpur și există chiar și o explicație oferită de organizatori: „V-ați întrebat de ce evenimentul e programat pentru luna septembrie? Vă spunem de ce: pentru a se alinia cu ritmul derulării afacerilor de peste an, cu calendarul specific comerțului internațional și cu creșterea cererii pe piața de profil. prin urmare, MFFM reprezintă ultimul prilej de a te conecta și crește odată cu industria la nivel global.”
De ce să fii expozant în cadrul MFFM
• Ai acces la o piață în continuă creștere
• Ai prilejul de a-ți construi parteneriate de durată
• Ai șansa de a fi promovat la nivel global
• Ești cu ochii pe principalele trenduri ale momentului
Categoriile de mobilier din cadrul MFFM
… sunt variate, evident, punând în valoare meșteșugul și materialele specifice Malaysiei. La acest eveniment în lumina reflectoarelor se află colecțiile de mobilă pentru dormitor, camere de copii, living, spații exterioare. Două categorii speciale: mobilierul tapițat și mobilierul destinat animalelor de companie.

Printre vizitatori se regăsesc următoarele categorii de public-țintă: importatori și exportatori de mobilier, producători și distribuitori, furnizori și lanțuri de magazine, comercianți online, decoratori și designeri de interioare, manageri din zona ospitalității, reprezentanți ai agențiilor guvernamentale.
Pentru ediția din acest an, organizatorii au anunțat ocuparea rapidă a spațiului expozițional. „Cea mai mare parte a expozanților de la ediția inaugurală și-au exprimat intenția de a reveni la MFFM. Explicația? Evenimentul oferă o adevărată sesiune de contacte și posibilitate de creștere a afacerilor între producători și cumpărători din toată lumea.”

Atât expozanții cât și vizitatorii profesionali trebuie să se înscrie în prealabil pentru a putea lua parte la experiența MFFM. Pe platforma evenimentului sunt butoane speciale de înregistrare.