CIFF 2025 și-a consolidat poziția de lider în industria mobilierului
În luna martie s-a desfășurat o nouă ediție a China International Furniture Fair (CFF), în două faze, așa cum e tradiția. Organizatorii au publicat abia în ultima zi a lunii martie rezultatele, bucuroși să poată anunța cifre record și creștere semnificativă în trei direcții principale: numărul expozanților, procentul de participare a vizitatorilor profesionali și nivelul de implicare internațional. Pe scurt, succes deplin!

CIFF s-a ținut în două locuri și în două perioade, fiecare acoperind alte aspecte ale industriei mobilierului. În perioada 18-21 martie a ieșit la rampă componenta Home Furniture, urmată fiind de perioada 28-31 martie pentru componenta mobilierului office. „Aliniindu-se obiectivelor globale și nevoii de sustenabilitate, târgul și-a consolidat rolul de platformă esențială pentru companiile interesate de trei aspecte: conectare, inovație, dezvoltare.”, se arată în comunicatul de presă.
În cifre, succesul CIFF 2025 arată așa:
– Suprafață de 850,000 mp
– 4.900 de companii expozante naționale și internaționale
– 363.825 de vizitatori profesionali din 187 de țări și regiuni
– Prezența internațională a crescut față de ediția anterioară cu aproape 11 procente
Componenta Home Furniture
… a stat sub deviza inovației în design. A avut ca temă generală conceptul de „Navigation”, urmărind să inoveze atât la nivel estetic, cât și funcțional tot ceea ce ține de amenajările interioare: soluții estetice și decorative, tehnologie pentru un somn mai bun, regândirea ideii de trai în aer liber. Cuvintele-cheie au fost sustenabilitate, smart home, design personalizat, materiale eco.
Componenta mobilierului office și comercial
… și-a asumat principiul sustenabilității în transformarea (a se citi evoluția) spațiilor de lucru și a celor publice în sensul migrării către termeni noi: muncă flexibilă, design ergonomic, soluții axate pe wellness. Au fost expuse colecții de mobilier pe care organizatorii îl definesc drept mobilierul next generation, prin prisma utilizării forței AI și a tehnologiei cu amprentă de carbon scăzută.
Bineînțeles, nu putea fi trecută cu vederea nevoia dialogului pe teme de design, lucru care s-a petrecut în cadrul CIFF 2025 sub două forme: 12 de expoziții de design și 100 de forumuri, strângând laolaltă designeri, formatori de opinie și creatori de tendințe.

Dar care să fie rețeta succesului aplicată de organizatorii CIFF? Ne spun ei înșiși: „Privind deja spre ediția din 2026, CIFF va continua să evolueze prin anticiparea nevoilor unei piețe aflate într-o continuă și iute schimbare și prin redefinirea iar și iar a posibilităților din lumea industria mobilei și designului. Idei proaspete, colaborări noi, soluții inovatoare ajută acest târg să dea formă viitorului acestei industrii.”