Târgul MFFM 2024 din Kuala Lumpur a debutat cu dreptul
În perioada 5-7 septembrie în capitala Malaysiei s-a desfășurat prima ediție a târgului MFFM, eveniment care s-a născut din nevoia de a oferi exportatorilor de mobilă un for internațional pentru sezonul de achiziții din toamnă. Malaysia este un furnizor tradițional pentru piețele europene, distribuitorii de mobilă revin aici pentru scaune și mese din lemn masiv, cu design contemporan. Expozanții s-au declarat extrem de mulțumiți la închiderea ediției inaugurale.
MFFM 2024 a avut loc în populara locație expozițională Putra World Trade Center – principala scenă de desfășurare a evenimentelor similare încă din anul 1995. „Malaysia este recunoscută de mult timp ca un renumit furnizor de mobilier de înaltă calitate pe piața mondială. Cu toate acestea, produsele noastre — deși excepționale — nu au atins încă același nivel de apreciere și pe plan intern. Este timpul să schimbăm această realitate. Piața locală dispună de un potențial colosal, iar producătorii ar trebui să profite de prilejul de a-și pune și aici amprenta, în paralel cu consolidarea prezenței la nivel global” — a declarat Karen Goi, directorul de proiect al evenimentului.
În centrul expozițional PWTC a fost amenajată o suprafață de 8.000 mp care a găzduit perioada 5-7 septembrie peste 50 de expozanți – majoritatea din Malaysia, dar printre ei se regăsesc și expozanți din China, Indonezia și Japonia. Vizitatorii au fost exclusiv profesionali, organizatorii raportând o prezență de peste 4.000 de vizitatori din 33 de țări. Categoria de produse prezente în cadrul ediției de anul acesta a MFFM a acoperit nevoi contemporane destul de variate: piese de mobilă și decorațiuni interioare pentru toate încăperile căminului, accesorii și materiale pentru mobilier, plus o serie de obiecte unicat, asigurând necesarul pentru dormitor, dining, living. Pielea, lemnul, împletiturile exotice și țesăturile au fost materialele cele mai apreciate la acest eveniment.
Expozanții au enumerat avantajele prezenței lor în cadrul MFFM 2024, spunând că șansa de a ajunge la noi categorii de noi clienți i-a motivat să ia decizia de a reveni în fiecare toamnă la MFFM. A fost un prilej real de a-și crea noi contacte de afaceri, au avut întâlniri cu cei mai activi distribuitpori de mobilă din regiune, târgul fiind o platformă eficientă pentru expunerea celor mai noi produse.
Printre participanții MFFM s-au regăsit importatori și exportatori, producători și furnizori, distribuitori, retaileri și deținători de lanțuri comerciale, agenți imobiliari, designeri și arhitecți de interioare, reprezentanți ai industriei ospitaliere.