logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Românii preferă dispozitivele Smart Home în bucătărie

În urma unei cercetări de piață a rezultat că 6 din 10 români sunt dispuși să își doteze locuința cu dispozitive Smart Home. Studiul a fost realizat în perioada 16.07.2021 – 22.08.2022, pe un eșantion de 1007 respondenți. 

smart_home_bucatarie-6172
Un nou studiu de piață, realizat de Reveal Marketing Research./ Rehau-resource.ro
Publicitate
Andreea Chiru  |  22 Septembrie 2021

Pare că românii țin pasul cu noile tehnologii. Când e vorba despre aparatură Smart Home, o parte dintre români declară că deja au integrat-o în locuințele lor, iar dintre cei care nu au făcut-o încă, majoritatea sunt dispuși să o achiziționeze relativ curând.

În cifre este vorba despre 6 din 10 români care-și doresc dispozitive Smart Home acasă. Sunt preferate cele pentru bucătărie, în special electrocasnicele masive de tipul cuptor electric. În ordinea interesului, tehnologia Smart Home ar urma să fie integrată de români în dormitor și, la final, în living. Mașini de spălat, electronice smart, prize și întrerupătoare smart – iată produsele cele mai interesante pentru respondenții studiului.

Buget și criterii de cumpărare

„63% dintre români sunt dispuși să plătească până la 3000 de euro pentru electronice și electrocasnice smart” – se arată în comunicatul de presă primit la redacția Magmob. Dar pe ce criterii? Se pare că vârsta, educația și aria geografică nu mai duc la mari diferențe în ce privește preferințele pentru dispozitivele Smart Home, noile criterii țin de nevoia de confort, în primul rând, și de economisirea energiei electrice, în al doilea rând. Importante au devenit siguranța și confortul (53%), iar eficiența energetică interesează pe 46% dintre respondenții studiului.

De asemenea, un trai smart mai înseamnă optimizarea spațiului de acasă.

Patru din zece locuințe din România au deja integrate soluții smart. Circa 42% dintre locuințele din România au deja integrate dispozitive inteligente, potrivit studiului Reveal Marketing Research. Conform datelor, sufrageria este primul loc în care respondenții declară că au integrat deja dispozitive smart (52%). Topul este completat de bucătărie și dormitor.

Despre Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de 13 ani companii din România și Europa.
 

Publicitate
Publicitate