A început Ambiente 2024!
Cele mai noi și interesante trenduri în ce privește bunurile de consum se scriu tocmai în aceste zile, la Frankfurt, cu ocazia desfășurării târgului Ambiente 2024. Este al doilea an când evenimentul reunește trei târguri componente, aducând laolaltă parcă un întreg univers al decorațiunilor, accesoriilor și materialelor. Spațiul expozițional enorm a fost ocupat de branduri din întreaga lume, cu luni înainte.
Aproape 5000 de expozanți se etalează zilele acestea în Germania, cu ocazia ediției Ambiente 2024. Târgul are loc în zilele de 26-30 ianuarie la Frankfurt, pe o suprafață expozițională record, de 360.000 mp. Participanții vin din 170 de state, atrași de trei evenimente majore: Ambiente, Christmasworld și Creativeworld. Temele ediției actuale sunt cele mai fierbinți în mai toate domeniile care privesc amenajarea spațiilor interioare: digitalizare, design, sustenabilitate, noi soluții office. Cel mai important aspect al evenimentului îl reprezintă sustenabilitatea, deservită prin Ethical Style, un program de orientare sustenabilă a clienților, care identifică brandurile prietenoase cu mediul.
La capitolul Digitalizare, Ambiente 2024 a pregătit un spațiu special amenajat pentru marii expozanți dornici să prezinte clienților din toată lumea cele mai noi inovații în materie de tehnologie digitală. Se găsește în Galeria O și asigură nu doar demonstrații live, ci și sesiuni de discuții cu clienții pe seama modului în care interacțiunea cu clientul final (cumpărătorul bunurilor) poate beneficia de digitalizare.
Și, bineînțeles, nu putea lipsi dimensiunea cea mai creativă a industriei bunurilor de consum: designului. Așa că într-una dintre galeriile Ambiente 2024 (Hall 3.1), se regăsesc cele mai inedite concepte de design, reunite sub titlul Talents Interior Design. Un stand special se regăsește în Hall 3.0, sub denumirea MADE51: produse de excepție realizate de meșteșugari refugiați din zonele de conflict ale lumii – un proiect al Națiunilor Unite, pentru a sprijini tagma artizanilor refugiați.
Fiecare dintre marile teme ale evenimentului este susținută nu doar prin produse, colecții și tehnologie, ci și prin sesiuni de discuții utile, desfășurate sub cupola Ambiente Academy. Zilnic, programul este plin de momente „teoretice”, întâlniri cu public pe aspecte de tipul trendurilor, marilor provocări ale industriei sau soluțiilor pentru un viitor sustenabil.
„Cele trei târguri combinate aduc laolaltă cererea și oferta pe plan internațional, oferă momente de inspirație, asigură contacte de afaceri, pledează pentru protejarea resurselor prime și sporește eficiența industriei. Cu prilejul ediției în curs, am luat aminte la provocările pieței și răspundem în mod specific nevoilor identificate”, a declarat Philipp Ferger, vicepreședinte al târgurilor de bunuri de consum Messe Frankfurt, în discursul său de deschidere.