Ambiente 2020 – o ediție sub semnul imprevizibilului
V-am promis zilele trecute un rezumat al ediției 2020 a târgului Ambiente, desfășurat la Frankfurt între 7 și 11 februarie. Ei bine, a fost o ediție marcată de condiții nefaste pentru călătorie: epidemia de Coronavirus și furtuna Ciara.
Și totuși, ediția de anul acesta a târgului Ambiente a fost una reușită, în creștere evidentă, mai ales dacă ne uităm la cifre: 4635 de expozanți din 93 de țări, acoperind o suprafață de 310.240 metri pătrați. Din rândurile vizitatorilor profesionali au lipsit însă câteva numele grele ale lanțurilor de distribuție la nivel internațional, ediția având de suferit din punctul de vedere al cumpărătorilor pe fondul riscului de călătorie (Coronavirus și furtuna Ciara). Totuși, contactele de afaceri stabilite la Frankfurt s-au concretizat favorabil prin încheierea de noi contracte.
Noutate: în cadrul ediției 2020 a târgului Ambiente, s-a organizat un pavilion nou, special, derivând din segmentul Dining, dar fiind dedicat industriei HoReCa. Cu acest prilej au fost prezentate cele mai noi trenduri de servire în lanțurile hoteliere și restaurante, atrăgând noi segmente de clienți dornici să descopere inovații la nivelul accesoriilor de bucătărie profesională.
La nivel de inovație și design, an de an la Ambiente tonul este dat de prezentarea Focus on Design. În lumina reflectoarelor s-a aflat în acest an designul de produs din Brazilia, expus la standurilor câtorva dintre cei mai cunoscuți designeri din această țară: Rodrigo Almeida, Bianca Barbato, Brunno Jahara, Sérgio J. Matos and Rain. Ca trenduri au predominat la această ediție „braziliană” culorile vibrante, formele suple și inovația la nivel de funcționalitate.
Următoarea ediție Ambiente va avea loc între 19 și 23 februarie 2021.