Ambiente 2025, o ediție a marilor branduri
În perioada 7-11 februarie, urmează să aibă loc o nouă ediție a târgului de bunuri de consum Ambiente. Va fi o ediție complexă, plină de surprize și de noutăți, dar scena principală le va aparține marilor branduri nemțești, invitate să dea startul unor trenduri noi la Frankfurt. Evenimentul este conceput după criteriile stilului modern de viață și muncă și-și va respecta cele patru segmente deja consacrate: Living, Dining, Working și Giving.

La ce să ne așteptăm? Principala atracție a ediției va fi Interior Looks, o zonă special concepută pentru cele mai puternice branduri din industria mobilierului și a designului de interioare. Se va putea vizita în Pavilionul 3.1, unde vor expune nume prestigioase din domeniul amenajărilor interioare, în special din Germania, dar nu numai. „Prin acest pavilion, Ambiente continuă să își extindă importanța pentru stilul modern de locuire și muncă, consolidându-și oferta de mobilier premium”, declară organizatorii în cel mai recent comunicat de presă.
Multe dintre marile branduri internaționale care au absentat edițiile anterioare vor reveni la Ambiente 2025, altele care nu au ratat nicio ediție nu o vor rata nici pe aceasta. Este o informație valabilă pentru toate cele patru sectoare ale târgului, unde accentul va cădea pe prezența covârșitoare a marilor companii. În cadrul Ambiente Dining, oferta va gravita în jurul segmentelor Cook&Cut, Modern Kitchen&Baking, Clean Home&Storage Solutions, HoReCa și Table.
Un accent deosebit va cădea pe sectorul Ambiente Giving anul acesta, care se va regăsi în Pavilion 4.2, sector dedicat cadourilor și echipamentelor pentru școală și birouri. Organizatorii anunță înscrierea a 300 de branduri expozante provenind din 36 de țări, dintre participanți 55 fiind nume absolut noi pentru scena din Frankfurt. Iar surpriza vine sub forma conceptului în care va fi amenajat acest pavilion: un pop-up store, deschis sub sloganul „Live like it’s spring! A Springtime Stroll through Hall 4.2”.
În același timp și loc cu Ambiente 2025 se vor desfășura și celelalte două evenimente-surori: Christmasworld și Creativeworld, transformând orașul Frankfurt în capitala bunurilor de consum pe durata celor cinci zile.
Abia așteptăm să aflăm noile trenduri și să vi le dezvăluim.