EuroCucina 2020 – se pregătește o revoluție

Prima ediție a târgului internațional EuroCucina s-a ținut în anul 1974 și de atunci evenimentul a crescut progresiv, definindu-se ca un loc al inovațiilor în bucătărie. Ediția 2020 va avea loc în perioada 21-26 aprilie.

 +3
Se apropie Euro Cucina în cadrul Salone del Mobile/Salonemilano.it
  |  

EuroCucina este un eveniment care atrage expozanți și vizitatori din întreaga lume prin conceptul pe care îl propune deja de ani buni: transformarea bucătăriei dintr-o încăpere în care se gătește într-un adevărat „acasă”, adică inima casei, principala încăpere, locul cel mai viu al locuinței. În acest sens, târgul propune cu tot mai multă insistență bucătăria open-space, fără ziduri care să o despartă de living. Anul acesta lucrurile merg și mai departe. Dincolo de o bucătărie open-space vor fi propuse soluții practice de transformare a bucătăriei în principalul loc de socializare... online. Pe scurt, bucătăria smart! +3 www.salonemilano.it

Organizatorii au anunțat deja câteva trenduri uimitoare ce urmează să se dezvolte în bucătăriile EuroCucina:
- bucătării modulare, compuse din module atât de practice, funcționale și totuși elegante încât vor da tonul atmosferei.
- mobilierul suspendat pe perete va fi folosit pentru a delimita diferite zone ale bucătăriei, pe când mobilierul de amplasat pe podea va avea funcții tot mai practice de preparare și servire a mâncării.
- la nivel de finisaje, celebra combinație alb-negru e depășită. Se vor purta nuanțele pastelate, inspirate din natură, dar și câteva culori de impact, chiar auriul. +3 www.salonemilano.it

„Electrocasnicele vor pune accentul tot mai mult pe conectivitate, pe ușurința integrării, pe eficiență maximă și consum de energie tot mai redus”, se arată pe site-ul evenimentului. „Vom vedea frigidere cu uși din sticlă transparentă, dotate cu funcții de afișare a diverselor rețete sub format video. Vor fi capabile să ne anunțe când se apropie data de expirare a alimentelor pe care le depozitează. Vom vedea modele de cuptoare capabile să decidă singure timpul de coacere potrivit pentru felurile de mâncare puse la copt. Va exista un flux continuu de date, garantând integrarea perfectă între electrocasnice. Aceasta înseamnă că frigiderele și cuptoarele vor putea «vorbi între ele» - primele vor identifica ingredientele disponibile, iar cele din urmă vor identifica potențiale rețete.”
Revenim cu noutăți practice de la târg!


Ambiente 2020 – o ediție sub semnul imprevizibilului

V-am promis zilele trecute un rezumat al ediției 2020 a târgului Ambiente, desfășurat la Frankfurt între 7 și 11 februarie. Ei bine, a fost o ediție marcată de condiții nefaste pentru călătorie: epidemia de Coronavirus și furtuna Ciara.

 +5
O ediție reușită, în ciuda contextului/Ambiente.messefrankfurt.com
  |  

Și totuși, ediția de anul acesta a târgului Ambiente a fost una reușită, în creștere evidentă, mai ales dacă ne uităm la cifre: 4635 de expozanți din 93 de țări, acoperind o suprafață de 310.240 metri pătrați. Din rândurile vizitatorilor profesionali au lipsit însă câteva numele grele ale lanțurilor de distribuție la nivel internațional, ediția având de suferit din punctul de vedere al cumpărătorilor pe fondul riscului de călătorie (Coronavirus și furtuna Ciara). Totuși, contactele de afaceri stabilite la Frankfurt s-au concretizat favorabil prin încheierea de noi contracte.

Noutate: în cadrul ediției 2020 a târgului Ambiente, s-a organizat un pavilion nou, special, derivând din segmentul Dining, dar fiind dedicat industriei HoReCa. Cu acest prilej au fost prezentate cele mai noi trenduri de servire în lanțurile hoteliere și restaurante, atrăgând noi segmente de clienți dornici să descopere inovații la nivelul accesoriilor de bucătărie profesională. +5 www.ambiente.messefrankfurt.com

La nivel de inovație și design, an de an la Ambiente tonul este dat de prezentarea Focus on Design. În lumina reflectoarelor s-a aflat în acest an designul de produs din Brazilia, expus la standurilor câtorva dintre cei mai cunoscuți designeri din această țară: Rodrigo Almeida, Bianca Barbato, Brunno Jahara, Sérgio J. Matos and Rain. Ca trenduri au predominat la această ediție „braziliană” culorile vibrante, formele suple și inovația la nivel de funcționalitate.

Următoarea ediție Ambiente va avea loc între 19 și 23 februarie 2021. +5 www.ambiente.messefrankfurt.com +5 www.ambiente.messefrankfurt.com +5 www.ambiente.messefrankfurt.com


Ambiente 2020 – primele impresii

Un nou eveniment major ocupă paginile presei dedicate industriei accesoriilor pentru casă și bunurilor de consum: ediția 2020 a târgului Ambiente. Anul acesta, Ambiente se desfășoară în perioada 7-11 februarie.

 +9
Industria accesoriilor pentru casă s-a mutat la Frankfurt/Ambiente.messefrankfurt.com
  |  

Ambiente este unul dintre cele mai importante evenimente ale anului, înregistrând cele mai noi tendințe în ce privește bunurile de consum pentru casă. Se organizează în trei mari sectoare: Living, Dining și Giving.

Sectorul Dining este cel mai fascinant, atrăgând de regulă cel mai mare interes. Se adresează atât specialiștilor din domeniul HoReCa, cât și distribuitorilor de bunuri de consum, firmele care expun acoperind o varietate de produse, de la ceramică și accesorii pentru servirea mesei până la aparatură electrică din ce în ce mai inovatoare. Se observă deja la Ambiente 2020 câteva trenduri: un accent deosebit îl reprezintă culoarea – nuanțe vibrante, intense, mereu în combinații menite să exprime contrast; materiale neașteptate, personalizarea cromatică a aparatelor folosite pentru prepararea și servirea mâncării, o combinație fascinantă de rafinament în stil modern.  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Serviciu pentru ceai/cafea  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Tacâmuri pentru prepararea mâncării  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Set inedit de vase pentru bucătăria anului 2020

În sectorul Living se observă un interes pentru formele rotunde și rotunjite, atât în ce privește mobilierul, cât și la nivelul accesoriilor decorative. Se menține trendul culorilor vii și în plus se afirmă noi forme cu funcții practice – cât de nostim poate fi elementul care sprijină cărțile să nu cadă de pe raft? +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Element pentru delimitarea cărților în bibliotecă  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Fotoliu rotund, din ce în ce mai colorat

Sectorul Giving se adresează tuturor celor interesați de cadouri, de la mici și mari accesorii practice sau decorative, la bijuterii sau chiar sacoșe nostime de toată mărimile și culorile. Veselie, tinerețe și prospețime sunt tendințele ce caracterizează acest sector. +9 www.ambiente.messefrankfurt.com O idee veselă pentru cadouri: cercei în trend  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Accesorii decorative de făcut cadou  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Tăvițe decorative și practice pentru prieteni
Revenim zilele următoare cu concluziile Ambiente, ediția 2020.


Ești pregătit? Se apropie Meble Polska 2020

După un început de an 2020 minunat la imm-cologne, industria mobilierului se pregătește pentru un nou eveniment de anvergură: cea mai nouă ediție Meble Polska. Este cel mai important moment pentru piața central și est-europeană a mobilei.

Continuă sezonul marilor evenimente pentru industria mobilei/Meblepolska.pl
  |  

Pornit ca un instrument de promovare și încurajare a exporturilor de mobilier pentru Polonia, Meble Polska a devenit un centru de interes și o adevărată platformă de afaceri pentru producătorii și distribuitorii de mobilă la nivel continental. „An de an, aici la Poznan, poposesc zeci de mii de cumpărători din circa 70 de state, curioși să descopere în amănunt producătorii de mobilă din Polonia", a declarat Józef Szyszka, directorul Meble Polska. Și ce-i drept, la ediția 2020 a acestui eveniment se preconizează că vor expune nu mai puțin de 500 de companii reprezentând industria de top a mobilei din Polonia.

Domeniile de interes ale acestui eveniment acoperă mobila de bucătărie, mobilierul sculptat și cel din ratan, colecții pentru living, bar, dormitor, baie, piese destinate uzului outdoor și chiar seturi de mobilier pentru spații publice.
Bilanțul ediției 2019 Meble Polska a fost satisfăcător: 22.000 de vizitatori din 65 de țări străine.

Ediția 2020 a Meble Polska se va desfășura la Poznan în perioada 25-28 februarie, iar organizatorii se așteaptă la participare crescută atât din partea expozanților, cât și a vizitatorilor profesionali. Întrucât designul polonez capătă tot mai mult avânt, ediția 2020 va conține și două evenimente sub sigla ARENA DESIGN, evenimente definite tematic ca două proiecte futuriste: FORMS OF THE FUTURE, respectiv POLISH DESIGN VISIONER.

Pentru designerii și producătorii de mobilă din România Meble Polska este o sursă de inspirație, iar pentru distribuitorii de piese de mobilier și soluții de amenajare este un prilej de a cunoaște în amănunt industria poloneză de mobilă și accesorii.


Cum a fost la imm-cologne 2020

Spre diferență de alte târguri internaționale de mobilă organizate la început de an, imm-cologne păstrează trendul de creștere a participării. Expozanți și vizitatori comerciali vin în număr tot mai mare de la o ediție la alta.

 +3
Tendințe, participare, interes – pe scurt!Imm-cologne.com
  |  

Și nu degeaba! Anul acesta, imm-cologne a avut loc între 13 și 19 ianuarie, bucurându-se de o creștere a participării generale. Numărul vizitatorilor a ajuns la 128.000, aceștia provenind în mai mult de 50% dintre cazuri din afara Germaniei. De ce e atât de important târgul imm-cologne pentru expozanți și vizitatori în egală măsură? Evident, datorită oportunităților de afaceri, impunerii unor tendințe în materie de design și materiale și datorită nevoii de interconectare a industriilor mobilierului din marile țări ale lumii.

Dacă printre vizitatori cei mai mulți au venit din state precum Olanda, Belgia, Italia, Elveția sau Franța, de partea expozanților s-a remarcat prezența unor branduri de furnizori care nu mai au nevoie de nicio prezentare: Jysk, El Corte Ingles, Nitori, Boston Interiors. Segmentul dedicat tinerilor designeri și reflectat cel mai bine prin concursul Pure Talents a atras lanțuri de distribuitori de produse de design din state puternice precum SUA, Canada, Asia și chiar Rusia.

Pentru prima oară, la imm-cologne, au existat două teme majore care au reușit „să se împace” foarte bine: industria de design (Pure Talents) și soluții de mobilier pentru spații moderne. Împreună, cele două teme au dat spiritul acestei ediții imm-cologne.

Nevoia de mobilier smart s-a exprimat și la această ediție prin interesul crescut pentru pavilionul Smart Village, iar conceptul Das Haus, care anul acesta a revenit companiei spaniole MUT, a adăugat nivelul de emoție necesar oricărei ediții care să incite interesul întregii lumi. Pe scurt, un imm-cologne 2020 absolut reușit, care dă speranțe și mai multe pentru edițiile care urmează. +3 www.imm-cologne.com +3 www.imm-cologne.com