logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Ikea: cum să te joci în luna cadourilor

Ikea a lansat o campanie menită să aducă o schimbare în viețile noastre: despre joacă! Românii sunt invitați în această perioadă specială să dăruiască altora, dăruind familiilor lor.

campanie_ikea_profil-1960
Ne jucăm pentru dreptul la joacă / Ikea.com/ro
Publicitate
Andreea Chiru  |  12 Decembrie 2016

Oricum trecem pe la magazinul Ikea și cumpărăm mobilă și accesorii de casă cel puțin o dată pe an. Dacă trecem acum, în perioada sărbătorilor de iarnă, nu ne vom bucura singuri, ci împreună cu cei rămași acasă. Ikea a lansat în perioada 20 noiembrie – 24 decembrie, o campanie umanitară despre dreptul la joacă al copiilor defavorizați social și financiar.

Despre campania "Ne jucăm pentru dreptul la joacă!"
Cu această denumire sugestivă, campania urmărește să încurajeze cumpărăturile pentru copii: jucării și cărți pentru cei mici. Pe lângă faptul că reprezintă cadouri foarte potrivite de la Moș Crăciun, de aceste cumpărături se vor bucura și copii pe care nu-i cunoaștem – copii din zonele de conflict ale lumii, din comunități marcate de sărăcie și din taberele de refugiați. La fiecare dintre jucăriile și cărțile pentru copii cumpărate, Ikea va dona 1 euro pentru a reda și copiilor defavorizați dreptul la joacă.

www.ikea.com/ro/ro/
Toți copiii au dreptul la joacă

"Sunt copii din zone ale lumii care nu au parte de joacă. Copiii din comunități sărace, tabere de refugiați și zone de conflict. Copiii cu dizabilități. Pentru ei, magazinele IKEA din toată lumea lansează o această campanie: NE JUCĂM pentru dreptul la joacă", afirmă reprezentanții Ikea într-un comunicat de presă.

Campania "Ne jucăm pentru dreptul la joacă" continuă succesul altor campanii – campania Jucăriilor de Pluș, desfășurate de magazinele IKEA în anii anteriori. S-au strâns cu acest demers 118,8 milioane de euro, începând cu 2003. Campania de anul acesta este cea mai mare de până acum din punct de vedere al produselor și al partenerilor.

Nu uitați, deci de jucării când mergeți la Ikea! Umpleți și sacul Moșului pentru copiii defavorizați!

www.ikea.com/ro/ro/
Să ne jucăm, ca și ei să se joace!

Publicitate
Publicitate