Licitații pentru salvarea Nod makerspace
Nod makerspace a fost deschis în anul 2015 sub forma unui „loc de joacă” pentru creativi, cel mai mare atelier de producție. În scurt timp a devenit „the best coworking space”, oferind creativilor acces la echipamente și unelte de lucru. Spațiul este acum în pericol.

În condițiile pandemiei de COVID-19, Nod makerspace a avut mult de suferit. Spațiul riscă să fie închis, iar ajutorul nu poate veni decât de la fiecare dintre noi. „100 pentru Nod” este numele campaniei de salvare a Nod makerspace, o campanie în cadrul căreia o sută de designeri și creativi oferă spre licitare produse și servicii.
În perioada 13 octombrie-31 octombrie vor avea loc licitații săptămânale în cadrul cărora pot fi achiziționate piese de mobilier, produse de design și chiar servicii în industriile creative; toate acestea sunt oferite de designerii care au folosit deja Nod makerspace de-a lungul celor cinci ani de existență. Vor fi organizate între 5 și 7 licitații în fiecare săptămână, iar veniturile vor fi folosite pentru redresarea și dezvoltarea Nod makerspace.
Tamina Lolev, co-fondator Nod makerspace: „100 de oameni și-au unit forțele și și-au pus la licitație produsele și serviciile pentru ca Nod să continue să fie locul de întâlnire și de sprijin pentru industriile creative.”
Florin Cobuz, co-fondator Nod makerspace: „Credem că aceasta nu este doar o licitație pentru viitorul Nodului. Este un test de solidaritate cu industriile creative. Licităm viitorul creatorilor locali și, deși trăim vremuri complicate, avem încredere în solidaritate și în puterea lui ÎMPREUNĂ!”
Despre Nod makerspace
În cinci ani, Nod makerspace a devenit locul de joacă al arhitecților, artiștilor, inginerilor care construiesc obiecte de design – de la aeroplane, la lămpi, la viziere și mânere speciale pentru protecție antiCOVID-19, locul unde se nasc inițiative civice pentru oraș și spațiul de coworking care a primit distincția de cel mai bun spațiu de muncă din partea Central European Startup Awards, patru ani la rând. Găzduiește în jur de 40 de start-up-uri și aproape 100 de antreprenori și freelanceri, printre care specialiști PR & comunicare, branding, graphic designers, electroniști, ingineri IT, artiști, makeri „de toate felurile”.
Campania 100 pentru Nod susține comunitatea creativă locală, meșteșugul, designul de produs, atelierele, producătorii și antreprenorii.