TECTA – colțul de dimineață în design nemțesc

Dacă v-ați săturat de mobila convențională, vă arătăm un pic ce se întâmplă prin casele din Germania. Tecta, producător de mobilier cu experiență de circa 50 de ani, remodelează tot ce îi iese în cale. Spre exemplu, un fotoliu și măsuța de cafea sunt de nerecunoscut.

 +3
Tecta - propuneri de fotoliu și măsuță cafea la imm Cologne 2019
  |  

Au fost prezente la imm Cologne 2019 și au făcut senzație: fotoliul F51 și masa de cafea K8. Sunt reinterpretări ale unor piese clasice, dar atât de actuale ca design încât devin ele însele surse de inspirație.

 +3 www.tecta.deFotoliul F51 reia vechiul design deja consacrat al fotoliilor de tip office din moda anilor 1920, Germania. Modelul actual este o inovație a liniilor geometrice perfect curate, line și cubice, îngemănate în așa fel încât nici spătarul, nici șezutul din țesătură nu ating în niciun fel solul, ci par să plutească. Lipsa de înălțime a acestui fotoliu Tecta este un avantaj tradus prin impresia de confort total. Varianțele de țesătură sunt disponibile într-o gamă variată de culori, dintre cele mai moderne.

 +3 www.tecta.deMăsuța de cafea K8 este o inovație a unui designer german, Wolfang Hartaure, care nu a găsit pe piața de mobilă din Germania nicio astfel de piesă care să-l mulțumească. Așa că și-a inventat propriul model: un corp compus din două măsuțe scunde, de formă cubică, ale căror blaturi se pot muta, printr-o mișcare a mâinii, cât mai aproape de fotoliu. Sunt două măsuțe de mărimi diferite, cea mare având sub forma piciorului de masă inclusiv spațiu de depozitare.

Împreună, masa K8 și fotoliul F51 sunt o promisiune pentru un viitor tot mai ingenios în privința mobilierului de toate zilele, o combinație ideală pentru diminețile ușoare.
 


imm Cologne 2019: o ediție de excepție

În perioada 14 ianuarie 2019-20 ianuarie 2019 s-a desfășurat la Koln unul dintre evenimentele de căpătâi ale industriei de design interior la nivel mondial: imm Cologne & Living Kitchen. A fost o ediție spectaculoasă, din punctul de vedere al numărului de participanți, dar și al inovației mobilierului.

 +7
Trenduri în amenajările interioare și soluții inovatoare pentru bucătăriile de mâine/Imm-cologne.com
  |  

Cifrele arată bine:
•    150.000 vizitatori dintre care 52% din afara Germaniei
•    Vizitatori din 145 de țări europene și state precum China, SUA, America Latină
•    Creștere vizibilă a numărului de vizitatori europeni din state precum: Grecia, Irlanda, Portugalia
•    +13% mai mulți vizitatori din Europa de Est comparativ cu ediția 2018
•    Vizitatori profesionali, în căutare de oportunități business: JYSK, Amazon, Wayfair, Boston Interiors, Alinea

 +7 www.imm-cologne.com +7 www.imm-cologne.comDe-a lungul a șapte zile pline, imm Cologne & LivingKitchen au fost principalul nucleu al industriei de mobilă și design interior la nivel global. Dincolo de participarea masivă a expozanților și vizitatorilor în egală măsură, s-au stabilit noi direcții în ce privește amenajările interioare și s-au impus deja câteva trenduri.

 +7 www.imm-cologne.com +7 www.imm-cologne.comPe lângă un eveniment în cadrul imm Cologne, Living Kitchen este un adevărat show al inovației în bucătărie, locul care atrage un segment impresionant de specialiști, producători și distribuitori de mobilă, design și soluții pentru bucătărie. Cei 271 de expozanți au provenit din 28 de state, și au atras la standurile Living Kitchen 50.000 de vizitatori. Ca-n fiecare an, și cu ocazia ediției 2019 a Living Kitchen s-au lansat noi concepte și s-au experimentat soluții menite să transforme bucătăria viitorului într-un produs tangibil astăzi.

„Atmosfera excelentă din galeriile Living Kitchen de-a lungul tuturor zilelor de show dovedește cât de important este acest eveniment pentru industria de profil la nivel internațional, dar și cât de important este pentru economia Germaniei”, a explicat Gerald Bose, președintele Kolnmesse.  Din partea retailer-ilor, Thomas Grothkopp, director al German Retail Association for Home and Office Furniture, a declarat: „Încă o dată, imm Cologne și Living Kitchen au fost sursa de inspirație a designului de mobilier și principalul spațiu al contactelor de afaceri; au deschis tuturor apetitul pentru amenajările interioare și au asigurat un început dinamic al anului 2019”.

 +7 www.imm-cologne.com +7 www.imm-cologne.comImm Cologne și Living Kitchen sunt organizate de Kolnmesse, lider în evenimentele industriei de mobilier și stil de viață. Pe lângă deja tradiționalele evenimente Orgatec, Spoga+gafa, Interzum și kind+jugend, Kolnmesse își îmbogățește portofoliul și cu evenimente precum idd Shanghai, Pueri Expo și Interzum Guangzhou.

Următoarea ediției imm Cologne & Living Kitchen se va desfășura în perioada 13-19 ianuarie 2020.
 


Orgatec 2018: tendințe de reinventare a fotoliului office

Cea mai nouă ediție a evenimentului Orgatec a uimit prin inovație la nivel de design. Am luat la analizat ultimele tendințe în ce privește designul clasicului fotoliu office și am rămas uimiți de evoluția acestei piese de mobilier. Urmează o revoluționare a atmosferei din birouri.

 +4
Propuneri uimitoare pentru fotoliul din birou/Orgatec.com
  |  

Orgatec este un eveniment de marcă al industriei mobilierului office la nivel internațional, drept pentru care e considerat un deschizător de drumuri în ce privește tendințele anului; se organizează anual la Koln și atrage un număr tot mai mare de vizitatori și expozanți. Cea mai recentă ediție Orgatec a găzduit prezența a circa 450 de producători și designeri de mobilă pentru spațiile de lucru de acasă și de la birou.


Accentul inovator a căzut pe fotoliul office. Forme noi, design inedit, funcții practice, cromatică îndrăzneață – acestea sunt coordonatele fotoliului office în acest an.


 +4 www.orgatec.comBiga by Luxi este un model de fotoliu ultramodern, inspirat din forma vechilor trăsuri romane. Asigură intimitate la nivel acustic, fără a izola omul de cei alături de care lucrează. Elementul cel mai aparte îl reprezintă dotarea cu roți care pot fi însă înlocuite cu o pereche de picioare obișnuite.

 +4 www.orgatec.comOlandezii de la Dum ne propun un model de fotoliu office cu aspectul unei adevărate cabine office. Pe cât este de comod, pe atât este de practic în munca din spații deschise, mulțumită spătarului în formă de cutie cu izolată fonic.

 +4 www.orgatec.comDanezii de la Muuto au simplificat, în schimb, lucrurile, prin fotoliul Oslo, cu rol în sala de așteptare sau ședințe. Ceea ce iese în evidență este combinația de linii geometrice și margini rotunjite, totul fiind creat într-un spirit al deschiderii spre comunicare și relaxare.
De observat: culoarea verde s-a purtat în mod deosebit la Orgatec 2018!


IKEA te provoacă la joacă!

Prin campania „Hai la joacă!”, IKEA invită oamenii de toate vârstele să redescopere joaca adevărată. Într-o lume tot mai izolată de ecranele televizoarelor și ale calculatoarele, IKEA pledează pentru mai multă interacțiune umană! Colecția LUSTIGT devine centrul de interes al acestei campanii.

Hai la joacă! Ikea.ro
  |  

Campania IKEA „Hai la joacă!” (5 noiembrie – 23 decembrie 2018) are ca scop să reamintească oamenilor cât de vital este jocul în viața de zi cu zi - nu doar pentru copii, ci și pentru adulții de toate vârstele. Pentru a duce mai departe mesajul despre importanța jocului, magazinele IKEA din întreaga lume se vor transforma în următoarele șapte săptămâni în locuri distractive de întâlnire, unde se vor organiza activități dedicate nevoii fundamentale de joc – declarate a fi dreptul fiecărui copil prin Convenția ONU privind Drepturile Copilului.

În magazinul IKEA Băneasa, jucăriile și jocurile IKEA se vor transforma în decor pentru cei mai importanți oameni din lume: copiii. Toți experții în joacă sunt invitați în Magazinul IKEA în week-endurile din perioada 5 noiembrie-23 decembrie (orele 12:00 - 16:00), cu două spectacole captivante pentru mari și mici:
•    Traseul de Aventură – în care să exploreze provocările jocurilor și jucăriilor IKEA, cât sunt de buni atleți, dar și cât de buni sunt ca ajutoare în bucătărie, într-o cursă de 1 minut;
•    Teatru de păpuși – cu jucăriile de pluș IKEA în rolurile principale, o idee ușor de recreat și acasă.

Mulți părinți si-ar dori să se joace mai mult, iar copiii vor să petreacă mai mult timp cu părinții lor. Prin colecția LUSTIGT, IKEA încurajează jocul real pentru copii și subliniază  cât de important e ca părinții să le fie alături. LUSTIGT este creată pentru a încuraja bucuria jocului atât în rândul adulților, cât și al copiilor.

 


Expoziția NeoNlitic: peste 300 de vizitatori în seara vernisajului

Expoziția NeoNlitic, organizată de Wood Be Nice la Institutul Cultural Roman din București, s-a încheiat pe 21 octombrie, bucurându-se de un real succes în rândul vizitatorilor. A fost un eveniment cu adevărat atipic, într-un cadru cum nu se poate mai potrivit.

 +8
Neonlitic, o expoziție de mare succes/Foto: Bogdan Baractaru
  |  

Proiectul NeoNlitic a avut ca misiune susținerea și promovarea  producției artistice, prin valorificarea patrimoniului cultural comun și reinterpretarea esteticii culturilor Cucuteni și Hamangia. Din luna august 2018, s-au efectuat două documentări pe teren și întâlniri de lucru și 3 workshopuri deschise publicului în care au fost prezentare rezultatele cercetării, iar un colectiv de 15 artiști a realizat 30 de lucrări inspirate din motivele estetice ale culturilor neolitice: instalații luminoase, sculpturi din lemn, rășină, metal, textil, pictură, ceramică, animație și video mapping.


Expoziția la al cărei vernisaj au participat peste 300 de vizitatori i-a adus împreună pe artiștii Daniel Loagăr și Andrei Cornea (fondatori Wood Be Nice și inițiatorii proiectului NeoNlitic), Sasha Meret (US), Andreea Toma, Irina Maria, Raluca Bajenaru, Marius Gheorghe, Marian Codrea, Beaver, Roxana Tomescu, Lucian Simion, Alexandru Claudiu Maxim, Gabriel Marin, Misha Diaconu, Evghenia Gritscu (UKR) și a fost curatoriată de Mihaela Ion, manager cultural cu o experiență de peste 12 ani în domeniul vizual și fondatoare a proiectelor Revista Atelierul și Noaptea Albă a Creatorilor și Designerilor de Produs.


Între 3 – 17 noiembrie, expoziția va putea fi vizitată și de publicul din Brașov, la spațiul Visssual (str. Fabricii).
Galeria de imagini exprimă mai mult decât o pot face cuvintele. +8 Foto: Bogdan Baractaru +8 Foto: Bogdan Baractaru +8 Foto: Bogdan Baractaru +8 Foto: Bogdan Baractaru +8 Foto: Bogdan Baractaru +8 Foto: Bogdan Baractaru +8 Foto: Bogdan Baractaru