Move Desk – bucătărie office

Minibucătăria sau bucătăria office reprezintă un concept modern, potrivit spațiilor reduse ca suprafață sau celor cu destinație de lucru. Atunci când ai nevoie de un produs perfect funcțional, dar de maximă discreție, bucătăriile Move Desk sunt o soluție potrivită.

 +3
O soluție discretă pentru spațiile office/Movedesk.ro
  |  

Denumite chicinete office, minibucătăriile disponibile prin Move Desk asigură toate cerințele unei bucătării adevărate, dar într-un design ultraminimalist. Au fost create în special pentru interioarele office, dar mulțumită funcționalității sunt preferate și în amenajările horeca, în locuințele private tinerești sau chiar în cazul căsuțelor de vacanță.

Marele avantaj al minibucătăriilor disponibile prin Move Desk ține de faptul că toate facilitățile unei bucătării sunt cuprinse într-o singură piesă de mobilier, dotată cu spații depozitare, aparatură electrocasnică specifică, veselă. În funcție de modelul ales, poți dispune de o chicinetă ascunsă într-un aparent dulap office sau într-o aparentă... comodă.

Dotările bucătăriei office:
•    Blat de lucru cu o grosime de de 38 mm, impermeabil
•    Chiuvetă cu o cuvă din oțel inoxidabil
•    Uscător pentru vase
•    Plită electrică cu 2 sau 4 arzătoare, în funcție de model
•    Hotă
•    Protecție pentru blat în jurul plitei
•    Coș de gunoi
•    Plintă argintie din PVC

Acestea sunt dotările standard ale bucătăriilor office Move Desk. În funcție de model și de solicitările clientului, se pot încorpora frigidere și plite cu inducție. +3 www.movedesk.ro

Bucătăriile office Move Desk sunt îmbrăcate în finisaje cu aspect de diferite esențe lemnoase, cu ajutorul cărora se pot integra perfect într-un spațiu sobru de tip office. Modelele diferă ca dimensiuni, aspect și forme, putându-se deghiza fie într-o comodă de amplasat pe un hol, fie într-un corp suplu de depozitare, amplasat într-o nișă. Atunci când nu sunt folosite, aceste bucătării lasă impresia unor simple dulapuri, posibilitățile de închidere putând să difere de la uși până la închidere tip jaluzele. +3 www.movedesk.ro

„Oferim soluții complete pentru spații de birouri, de la proiectare și până la execuție. Punem pe primul loc ergonomia, designul și fiabilitatea. Suntem flexibili, ne putem încadra în orice buget. Oferim discount de volum, la achiziția mai multor bucății din același produs și reduceri semnificative pentru proiecte complete.” – se arată pe site-ul Move Desk.


Green Forest – producător de birouri, din 1992

Unul dintre cei mai experimentați producători de mobilier office din România și-a început activitatea în anul 1992 și de-a lungul timpului a reușit să se transforme într-o afacere modernă, în spiritul a două criterii: ergonomie și sustenabilitate.

 +4
Ergonomie și sustenabilitate/Greenforest.ro
  |  

Este vorba despre Green Forest, o companie lansată în Timișoara, dar care între timp a ajuns să dețină trei magazine de expunere în țara noastră – Timișoara, Cluj, București. Mottoul sub care funcționează Green Forest este: „Professional furniture for a great office experience”, iar produsele sunt foarte variate, asigurând o gamă largă de nevoi tipice spațiului de lucru.

Categoriile de produse office vizează birouri, scaune, piese de depozitare, mobilier pentru sălile de ședință și sălile de așteptare, colecții dedicate spațiilor HoReCa și celor create pentru relaxare la serviciu.

În catalogul Green Forest se regăsesc colecții de mobilier ergonomic, creat dîn materiale diverse, și având ca numitor comun posibilitatea de reglare pe înălțime și pe cea de combinare a pieselor. Cele mai multe dintre proiectele de amenajare realizate de Green Forest au fost spațiile open office, producătorul român oferind soluții practice, estetice și ultrafuncționale. Stilul de design este cel modern, cu tușe minimaliste, mobilierul redând o atmosferă de lucru tinerească, aerisită și energică.

 Referințe:
•    7000 de clienți
•    100.000 posturi de lucru create
•    Export de mobilier office în Europa – Marea Britanie, Spania, Italia, Germania, Belgia
•    Parteneriate internaționale pentru extinderea gamei de produse office

„Echipa GreenForest formată din arhitecți, designeri, ingineri, account și project manageri are cunoștințele, abilitățile și experiența necesare ca alături de soluțiile de mobilier și fit out propuse să livreze spații de birouri care comunică stabilitate și încredere între parteneri, creștere și dezvoltare pentru oameni, respectiv suport pentru desfășurarea proceselor interne, cu un raport optim între costurile dotărilor inițiale ale spațiilor și costurile de operare ulterioare ale organizațiilor beneficiare.” – se arată pe site-ul Green Forest Furniture.

 +4 www.greenforest.ro +4 www.greenforest.ro


ErgoHuman – scaun de birou ultrareglabil

Recunoscut drept furnizor de scaune office și pentru domeniul HoReCa, Antares lansează în plină pandemie de COVID-19 un model inspirat parcă de statul prea mult în casă: ErgoHuman. Este unul dintre modelele cele mai reglabile existente pe piața de profil.

 +4
Unul dintre cele mai reglabile scaune cu putință/Scaune.ro
  |  

ErgoHuman poate fi un scaun office ideal pentru cei care lucrează ore în șir la birou, dar și un scaun potrivit pentru camera adolescentului. Asigură un nivel de reglare neașteptat, aproape că fiecare dintre elementele componente se poate ajusta în așa fel încât scaunul să fie personalizat la birou sau acasă pe măsura fiecărui utilizator.

Spătar, înălțimea șezutului, tetiera și mânerele – toate acestea se reglează manual, fiecare în parte. ErgoHuman se adresează în special celor pasionați de tehnologie, fiind dotat cu manete și butoane pentru toate reglajele. Se poate ajusta pe înălțime, se poate regla diferit în ce privește gradul de înclinare al spătarului, se poate configura în așa fel încât să ofere o poziție de lucru cu spatele drept, dar și o poziție lăsată pe spate pentru mici pauze de relaxare. Elementul de sprijinire de la nivelul capului este și el reglabil, de asemenea asigurând mai multe poziții, în funcție de preferințe. Dar până și mânerele au mai multe trepte de reglaj la scaunul ErgoHuman; se pot da mai în față sau mai în spate, se pot ajusta pe înălțime și se pot folosi atât pentru timpul cât scaunul e tras în fața biroului de lucru, cât și în cazul unei ședințe sau discuții, caz în care dispun de o poziție de odihnit mâinile. +4 www.scaune.ro

Scaunul ErgoHuman de la Antares se poate personaliza și în ce privește aspectul; aici e vorba despre o gamă variată de tapițerii pe care producătorul le pune la dispoziție în mai multe nuanțe de culoare. În plus, fiind vorba și de o perioadă dificilă care ne pune în situația de a gândi în perspectivă, scaunul ErgoHuman este confecționat în proporție de 97% din materiale reciclabile. +4 www.scaune.ro +4 www.scaune.ro


Chairry – mobilier pentru redeschiderea școlilor

Școlile se redeschid la jumătatea lunii septembrie. Pentru a reduce riscurile de îmbolnăvire în clase, e nevoie atât de respectarea unor reguli de igienă și distanțare socială, cât și de mobilier adaptat timpului în care tocmai am intrat.

 +7
Mobilier școlar adaptat la era postCOVID-19/Chairry.net
  |  

Compania Chairry a lansat deja pe piața de mobilă din România mobilier configurat pentru școli, grădinițe, cancelarii, cantine și alte institute de învățământ, mobilier menit să sprijine lupta contra îmbolnăvirii cu COVID-19, asigurând mai mult ca niciodată distanțare socială în același spațiu folosit la comun în timpul orelor de studiu. Furnizorul este firma Actu, prezentă în România prin Chairry, firmă care propune în aceste zile și un adevărat ghid de adaptare la era postCOVID-19 a spațiului educațional.

Cerințele pe care mobilierul educațional trebuie să le îndeplinească în această toamnă sunt importante:
- materiale foarte ușor de curățat, rezistente la folosirea unor substanțe de igienizare absolută
- mobilier mobil, modular, pe care copiii să-l poată configura în funcție de numărul lor la clase, de activități și de suprafața disponibilă
- mobilier care să asigure un anumit grad de distanțare – circa 2 metri

La toate aceste cerințe, Chairry vine cu soluții practice: scaune individuale în locul băncilor, scaune din polipropilenă rezistentă la oricât de multe igienizări; mese pliabile, de asemenea din materiale ușor de igienizat, care să poată fi mutate ori de câte ori e posibilă reconfigurarea clasei; panouri despărțitoare, perfect transparente, dar care să asigure un mediu de învățare cât de cât mai sigur în condițiile pandemiei de COVID-19. +7 www.chairry.net +7 www.chairry.net +7 MagMob +7 www.chairry.net

Pe site-ul Chairry sunt publicate patru propuneri de mobilier educațional configurat în funcție de numărul elevilor de la clasă și de activitățile orei: Forest, model pentru orele cu foarte puțini elevi, pentru seminarii sau meditații; Mountain, cu scaune ce au incluse măsuțe de birou, astfel încât se potrivesc claselor cu mai mulți copii care se pot așeza la distanțe potrivite, nemaiavând și o piesă impozantă de birou; modelele Sea și Oasis sunt ideale pentru orele de laborator, orele practice când nu sunt foarte mulți elevi, iar birourile, deși alăturate, sunt prevăzute cu panouri despărțitoare. +7 www.chairry.net +7 www.chairry.net

„Acestea sunt doar câteva idei desprinse din ghidul Actiu – Cum să adaptezi spațiile educaționale la ’noul normal’, unde, pe lângă sfaturi concrete, vei regăsi și câteva concepte și modele create special pentru reorganizarea școlii în contextul pandemiei Covid-19, cu mai multe variante de amenajare a claselor sau laboratoarelor, spații de lucru, cancelarie, cantină sau bibliotecă”, se arată pe site-ul Chairry.


Vista Essence – mobilier dining pentru spații office

Nu am depășit încă pandemia de COVID-19, însă tot mai mulți producători de mobilier de talie internațională încearcă deja să se adapteze noilor cerințe. Newform Ufficio a lansat o colecție de dining pentru spații office.

 +3
Mobilier adaptat erei postCOVID-19/Newformufficio.aranworld.it
  |  

Colecția vine în continuarea colecției de mobilier de birou The Vista Essence, purtând același nume, dar aflându-se în întâmpinarea unei alte necesități decât cea de lucru: pauza de masă. Colecția de dining a fost gândită de Newform Ufficio în armonie estetică cu cea pentru birouri, dar cu funcționalitate adaptată nevoii de distanțare socială.

Colecția pentru dining Vista Essence este una modernă, cu accente clasice la nivel cromatic, punând accent pe nevoia de a lua masa alături de colegii de lucru, dar în condiții sigure pentru sănătate. În colecție se regăsesc mai multe variante de mese, pentru 2 sau 8 persoane, completate de seturi de scaune ce păstrează distanța necesară între locurile la masă. Colecția are un aer minimalist, prin combinația dintre funcționalitate și design ergonomic. Fiecare angajat se poate simți confortabil în pauza de masă, căci designul colecției permite evitarea aglomerării.

Newform Ufficio a prezentat imagini cu noua colecție de dining pentru spații office, anunțând că sunt disponibile și o serie de accesorii specifice erei postCOVID-19: partiții modulare, ce vor permite configurarea spațiului de dining în așa fel încât să poată fi respectat principiul distanțării sociale. +3 www. newformufficio.aranworld.it +3 www.newformufficio.aranworld.it