logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro
Publicitate

Bonami 2021: românii au cumpărat în special mobilier outdoor

La împlinirea a 9 ani de prezență pe piața distribuitorilor de mobilă și decorațiuni, Bonami își face bilanțul. Rezultatele sunt mulțumitoare, iar viitorul se anunță plin de provocări ce implică soluții inovatoare în sprijinul clientului. Printre rezultatele anului 2021 se numără și observarea unei preferințe a cumpărătorului din România.

bonami9-6476
Noutăți de la Bonami, la împlinirea a nouă ani pe piață./Bonami.ro
Publicitate
Andreea Chiru  |  09 Februarie 2022

Conform unui comunicat de presă primit din partea Bonami, compania a vândut pe piața românească în anul 2021 mobilier de tip variat, dar mai ales mobilier pentru outdoor. Este totuși o consecință firească a unui an marcat de pandemie și de nevoia de a petrece mai mult timp acasă, în spațiile outdoor personale, decât plecat în vacanțe. „În ceea ce privește preferințele românilor, aceștia au ales să cumpere mobilier pentru grădină. Categoria de mobilier a înregistrat cele mai mari vânzări, la nivel de companie.”, se arată în comunicat.

Anul 2021 în cifre
Extinderea pe patru noi piețe de consum: Letonia, Lituania, Croația și Slovenia.
„Am investit peste 4 milioane de euro în magazine, extinderea depozitelor și extinderea companiei pe 4 noi piețe. Anul trecut, Bonami a primit peste 2,7 milioane de produse în depozitele sale și și-a extins suprafața depozitului cu 10.000 m2, până la cei 55.000 m2 actuali. Bonami continuă să fie o companie profitabilă, ce își susține investițiile din propriile resurse.’’, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Creșterea înregistrată de companie pe toate piețele sale a fost de 25%. Piața românească a stagnat, după o creștere de 40% în anul precedent. Cifra de afaceri în 2021, în România, a fost de 10 milioane de euro.

Produse și stocuri – marea provocare a momentului
Numărul de produse din stoc nu s-a schimbat semnificativ față de 2020, când stocul a crescut în mod dinamic, planul fiind epuizarea acestuia în proporție de 90%.  În cazul celor mai vândute produse, disponibilitatea se menține la peste 90% și peste 90% din mărfurile vândute sunt în stoc.

La fel ca anul trecut, anul acesta Bonami se așteaptă la posibile complicații în lanțul de aprovizionare și la creșterea prețurilor la transport și materiale. Din acest motiv, compania își dorește să se concentreze pe integrarea verticală astfel încât să aibă sub control întreg lanțul de producție, pentru a putea oferi clienților produse la un nivel superior de calitate.

Planul anului 2022

„Am decis că trebuie să ne bazăm pe noi înșine în multe părți ale lanțului de aprovizionare. Drept urmare, dorim să avem mai mult control atât asupra transportului, cât și asupra produselor în sine. De aceea ne vom extinde gama cu noi categorii, vom începe să proiectăm noi înșine unele produse, dar, cel mai mult ne interesează să obținem cea mai bună calitate a produselor. Satisfacția clienților noștri rămâne la fel de importantă, de aceea vom continua să ne îmbunătățim serviciile oferite, site-ul web și interfața pentru telefon mobil, conținutul și navigarea, pentru ca experiența de achiziție pe site-ul Bonami sa fie ușoară și plăcută. Ne-am extins cu succes anul trecut pe 4 noi piețe, ce au crescut destul de rapid, așa că ne vom concentra cu siguranță și asupra lor, pentru a adăuga servicii, oferte de produse și conținut relevante.’’
 

Publicitate