logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Bonami se extinde în Balcani și în Țările Baltice

Un comunicat de presă din partea Bonami anunță pătrunderea brandului pe noi piețe. După ce s-a impus în Europa Centrală, acest mare retailer online de mobilier și accesorii se extinde în țări precum Slovenia, Croația, Lituania și Letonia, dublând aproape numărul de state în care va fi prezent.

Pavel_Voparil_CEO_Bonami-6160
Aproape se dublează prezența Bonami în țările europene./Bonami.ro
Publicitate
Andreea Chiru  |  16 Septembrie 2021

Planul Bonami este de a oferi fiecăreia dintre aceste piețe produse potrivite, în ton cu preferințele clienților locali. Misiunea urmărește ca Bonami să contribuie la creșterea cumpărăturilor online pe piețe în care acest gen de shopping nu se bucură încă de mare popularitate, având ca obiectiv practic să devină un lider online până în anul 2026.

Decizia de extindere s-a reflectat în rezultatele anului 2020, care a fost unul de succes pentru Bonami, în ciuda complicațiilor cauzate de pandemie. „Am constatat că, în calitate de jucător online, care are și magazine fizice, nu numai că avem o serie de avantaje față de concurenții tradiționali, cu magazine mari, dar suntem, de asemenea, capabili să reproducem serviciile noastre pe alte piețe”, a comentat Pavel Vopařil, CEO Bonami. „ Am evaluat o serie de indicatori demografici și economici, starea industriei în țările țintă și nivelul concurenței. În același timp, a jucat un rol important și faptul că am crezut în aceste piețe.”, a mai adăugat el.

În fiecare țară va exista o echipă locală, care va ține cont de cerințele și preferințele tipice pieței respective, astfel încât va fi posibilă crearea unor servicii adaptate. Ca și pe piețele existente, Bonami va oferi serviciile sale unice și o selecție atentă a produselor. Inițial, vor exista aproximativ 40.000 de articole de mobilier pentru casă și mobilier mic, dar, treptat, gama va fi extinsă cu piese mai mari.

Deocamdată, toate cele patru piețe noi vor fi deservite de depozitul central din Praga, care a fost extins semnificativ anul acesta și are în prezent o capacitate de aproape 40.000 mp. Pentru produsele din stoc (peste 20.000 de articole), Bonami expediază în termen de cinci ore de la comandă și, în cooperare cu partenerii locali, livrează la o anumită adresă sau la punctele de livrare, în termen de trei zile. La fel ca și pe celelalte piețe, vor putea fi comandate produse, pentru care termenele de livrare sunt de ordinul săptămânilor.

Extinderea externă a companiei Bonami a început la un an după înființarea sa, în 2013. Prima piață după Republica Cehă a fost Polonia (2014), urmată de Slovacia (2015), România (2016) și cel mai recent de Ungaria (2018). Anul acesta, s-au alăturat Slovenia, Croația, Lituania și Letonia.
 

Publicitate