Capsulă IKEA pentru somnul de după-amiază
Dorind să promoveze colecția de bedding din catalogul propriu, IKEA a gândit o campanie publicitară absolut ieșită din comun: crearea unei capsule amenajate sub forma unui dormitor. Capsula se plimbă pe străzile Parisului, invitând oamenii la un mic somn de circa 10 minute.

Campania a pornit de la beneficiile dovedite ale somnului de după-amiază, o repriză scurtă, de zece până la treizeci de minute, care îți poate reface bateriile și reda energia de dimineață. Așa că opt capsule IKEA au fost atașate la biciclete și se perindă acum pe străzile capitalei Franței.
Înăuntru se regăsesc produse IKEA pentru un somn pe cât de rapid, pe atât de odihnitor: saltea, pernă, pilotă ușoară de vară. Este un mod de a promova colecția de textile pentru dormitor din catalogul IKEA, permițând potențialilor clienți să încerce personal produsele, în cadrul unui soi de probă inedită.
Campania se adresează oamenilor aflați în câmpul muncii, invitându-i să coboare din birouri și să se retragă la interiorul capsulei preț de maximum jumătate de oră – campania se desfășoară zilnic între orele 13:30 și 18:30. Acolo, norocosul poate trage un scurt somn; biciclistul lasă capsula IKEA chiar la ușa companiei unde lucrează acesta.
Cum ajungi să te tragi un pui de somn pe stradă? Nu e mare scofală, dar e nevoie de puțin noroc. Doritorii trebuie să posteze pe conturile de Twitter sau Instagram o mică povestioară menționând numele IKEA. Capsulele IKEA pentru somnul de după-amiază au fost denumite sugestiv La Sieste.