Practici eco în construcția caselor
Un studiu realizat de Reveal Marketing Research scoate la iveală faptul că românii încep să fie tot mai atenți atunci când vine vorba despre grija față de mediul înconjurător, fie că e vorba de transport, de reciclarea gunoiului sau de construcția unei case.

Studiul a fost realizat în perioada 15.04.2021-26.04.2021 și s-a desfășurat pe bază de interviuri cu persoane care au construit în ultimii doi ani sau sunt în plin proces de construire a unei locuințe.
Concluziile studiului:
• 8 din 10 români declară că își colectează gunoiul menajer selectiv.
• 53% dintre respondenții cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 ani declară că folosesc în cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice.
• În ceea ce privește partea de construcții și materiale de construcție, la achiziționarea contează în proporție de 51% atributul „prietenos cu mediul înconjurător”.
În ce privește tipurile de produse, respondenții au ales mai degrabă produse din categoria eco – în special, bărbații care declară că au construit o casă în ultimii doi ani sau sunt în proces de construire a unei case (20%).
Pentru 37% dintre cei care sunt în proces de construire a unei case, ideal înseamnă sănătos și sustenabil (37%). Astfel, BCA-ul constituie materialul principal de zidărie din punctul de vedere al sustenabilității.
Despre Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.