IKEA recheamă pentru reparații masa de înfășat/comoda SUNDVIK
Masa de înfășat/comodă SUNDVIK este în centrul atenției zilele acestea. Au fost incidente în casele clienților cu acest produs, iar IKEA atrage atenția asupra necesității respectării întocmai a indicațiilor de folosire.Este vorba despre folosirea accesoriilor de siguranță, atașate fiecărui produs SUNDVIK în parte, pentru ca această piesă de mobilier să evite absolut orice risc de accidentare a copilului.
IKEA îndeamnă toți clienții care au o masă de înfășat/comodă SUNDVIK să securizeze partea pliantă cu accesoriile de siguranță prevăzute. Dacă au fost pierdute sau rătăcite, clienții sunt rugați să contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi.
IKEA a primit trei rapoarte de incidente în care partea pliabilă a mesei de înfășat/ comodei SUNDVIK s-a slăbit, iar copiii au căzut de pe masă. În cazul acestor incidente, piesele de siguranță nu au fost utilizate conform instrucțiunilor.
„Produsele sigure sunt întotdeauna o prioritate IKEA și regretăm să auzim despre aceste incidente, dar ne bucurăm, din ceea ce știm noi, că toți copiii sunt bine. IKEA a luat măsuri de precauție și va îmbunătăți în continuare comunicarea despre produse”, spune Emelie Knoester, Children’s Business Area Manager.
IKEA a observat că utilizatorii tind să utilizeze produsul ca pe o masă de înfășare pliabilă, zilnic și să nu utilizeze accesoriile de siguranță, conform instrucțiunilor. Scopul acesteia este de a fi folosită pentru schimbarea scutecelor celor mici. Al doilea rol este de mobilier pentru depozitare.
Ca măsură de precauție, IKEA anunță rechemarea acesteia pentru reparații. Toți clienții care au masa de înfășat/comoda SUNDVIK și care au rătăcit sau au pierdut piesele de siguranță sunt rugați să contacteze IKEA pentru a primi gratuit altele noi. Clienții nu vor trebui să prezinte vreo dovadă pentru achiziționare, cum ar fi bonul fiscal.
IKEA consideră că produsul este sigur atunci când este utilizat conform scopului și instrucțiunilor furnizate.