logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro
Publicitate

Ethan Allen România – mobilă în culoarea anului 2019

Magazinul Ethan Allen din Băneasa propune bucureștenilor să dea un aer modern, proaspăt locuințelor, adoptând culoarea anului 2019 – living coral. În acest sens, câteva piese de mobilă și accesorii sunt deja disponibile la vânzare și vin la pachet cu câteva sfaturi de la specialiști.

ethan_allen_fotoliu-3815
Mobilă Living Coral în România/Ethanallen.ro
Andreea Chiru  |  14 Ianuarie 2019

La finalul anului trecut, Institutul Pantone a ales culoarea Living Coral drept culoarea lui 2019; alegerea s-a bazat pe nevoia de calm, relaxare, fugă din calea unui ritm tot mai alert al vieții moderne. Acum, magazinul Ethan Allen din Băneasa ne arată cum putem folosi această nuanță acasă și ne recomandă și câteva dintre piesele lor de mobilier. Iată sfaturile lor!

Semnificație
Living-coral este o culoare optimistă și caldă, ce îndulcește un interior, indiferent de contextul în utilizării.

Contextul potrivit
Designerii Ethan Allen România recomandă folosirea culorii 2019 într-un apartament modern urban, dar și într-o casă de vacanță situată pe malul mării.

www.ethanallen.ro

Combinații cromatice
Albul și culorile neutre (bej, crem, gri) fac echipă bună cu Living Coral. Designerii Ethan Allen sfătuiesc la moderație în folosirea culorii anului 2019. Practic: ca nuanță principală, Living Coral ar putea fi regăsită ca piesă de mobilă – canapea sau fotolii, sau ca opțiune finisaj al unuia dintre pereți (tapet sau vopsea). Ar merge și câteva accesorii Living Coral: lămpi, pernuțe decorative, vaze, pled.

www.ethanallen.ro
www.ethanallen.ro

Despre Ethan Allen
Ethan Allen este un retailer american de mobilă de lux, cu afaceri de aproape 750 mil. dolari şi aproximativ 300 de magazine (proprii şi francize) în SUA. Magazinul din Băneasa este prima franciză Ethan Allen din Europa.

Publicitate