Fendi – trei fotolii demne de podium
Tocmai s-a încheiat Salonul de Mobilă de la Milano, dar designerii Divanissimi par să fi găsit inspirație pentru mobilier spectaculos cu mult înainte ca evenimentul să înceapă. La începutul lunii martie, au lansat setul de fotolii Fendi, atât de atipice ca dimensiuni și ca design, încât merită considerate drept mobilier cu care să defilezi pe catwalk. Prin noutatea pe care o aduc, nu pot fi amplasate decât în centrul încăperii.
„Fendi poate sta în living, în dormitor, pe hol, în birou, într-un lobby, astfel încât să ne reamintim că ne-am născut creativi și că ori de câte ori este necesar viața poate fi schimbată. Și casa.”, este descrierea Divanissimi pentru acest set de fotolii. Ca stil se potrivesc atât interioarelor minimaliste cărora le adaugă un strop de culoare, personalitate și originalitate, cât și interioarelor ceva mai clasice, în special celui rustic, reprezentând o soluție ideală de „încălzire” a atmosferei.
Ce este așa deosebit la Fendi?
Faptul că vine în trei variante de design, putând fi combinate, dar și separate. Cele trei fotolii Fendi pornesc de la același concept al fotoliului ultraconfortabil, fără picioare, cu șezut rotunjit, dar diferă în ce privește înălțimea spătarului. Fendihigh este, evident, cel mai înalt și ideal pentru clipele în care vrei să citești sau chiar să lucrezi cu laptopul pe genunchi, iar Fendilow este creat cu gândul la momentele în care te uiți relaxat la televizor. Un detaliu aparte: unghiul aproape drept în care este conceput spătarul face în așa fel încât, combinate, cele trei modele să compună un întreg. Așezate în centrul încăperii, cele trei Fendi pot fi folosite ca zone funcționale diferite, depinde de momentul zilei și de activitate.
Așa cum ne-au obișnuit cei de la Divanissimi, Fendi se pot personaliza la nivel cromatic, dând clientului șansa de a alege alte combinații de culoare și imprimeu. Setul Fendi a fost lansat printr-un concurs: de-a lungul lunii martie, un norocos a avut șansa de a câștiga fotoliile doar dând Follow paginii de instagram a producătorului și exprimându-și preferințele între Fendilow și Fendihigh.