logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro
Publicitate

Homelux – mobilier în pas cu tendințele pieței. Și reduceri de preț!

Cunoașteți deja oferta de produse destinate amenajării interioare de la Homelux. Compania se îndreaptă spre încheierea lunii octombrie cu un premiu Forbes acordat fondatorului său, dar și cu o campanie de reduceri de preț aproape de nerefuzat. Dacă tot a venit toamna și am cam intrat în case, măcar să reîmprospătăm atmosfera cu piese noi. Vedeți oferta Homelux!

Homelux – mobilier în pas cu tendințele pieței. Și reduceri de preț!
Publicitate
Andreea Chiru  |  19 Octombrie 2023

În încercarea de a aduce mai mult confort și stil în casele clienților săi, Homelux oferă 15% reducere la coșul de cumpărături pentru toate achizițiile mai mari de 1.000 de lei efectuate în perioada 11 – 31 octombrie 2023. Este o companie inspirată de nevoia de a da locuinței un plus de eleganță și funcționalitate, indiferent de încăpere sau de funcționalitatea piesei de mobilier.

În paralel, se derulează o campanie de reduceri de preț consistente la canapele, scaune, corpuri de iluminat, covoare sau orice alte produse care contribuie la confortul amenajării. Homelux pune la dispoziție o gamă largă de produse de cea mai înaltă calitate, la prețuri pentru toate buzunarele. Campania este disponibilă atât pe www.homelux.ro, cât și în magazinele fizice Homelux din Balotești – DN1 Value Centre (fostul centru comercial Prisma), Focșani (Str. Aleea Parc nr. 2) și Râmnicu Vâlcea (River Plaza Mall, Calea lui Traian nr. 121).

Luna octombrie aduce surprize plăcute nu doar clienților Homelux, ci și companiei. Zilele trecute, fondatorul și actual CEO al companiei, domnul Omer Susli, a fost unul dintre premiații Galei Forbes pe anul 2023. El a fost răsplătit cu un premiu acordat „pentru cele mai creative, mai curajoase și mai întreprinzătoare personalități de business din țară”. Este vorba despre ediția a unsprezecea a Galei Forbes 500 Business Awards, care recunoaște și răsplătește „spiritul antreprenorial, inițiativa și performanța”.

I-am adresat dlui Omer Susli două întrebări din partea redacției Magmob, întrebări la care a avut amabilitatea de a ne răspunde cu mare promptitudine.

Care e reteta succesului intr-un business dedicat pieselor de amanajare interioara la noi in tara?

Omer Susli: Succesul într-o afacere dedicată pieselor de mobilier și decorațiunilor constă într-o combinație de factori. Înainte de orice aș menționa munca, cinstea și legalitatea, un trio fără de care niciun business nu are șansă de reușită.

În al doilea rând vorbim de calitatea produselor, un criteriu care din start a reprezentat o prioritate la Homelux. La Homelux le oferim clienților mobilier la un raport excelent calitate-preț, care răspunde tuturor nevoilor și preferințelor pieței. De la stilul modern, la cel clasic, etnic și romantic, clienții găsesc la noi produse adaptate unor gusturi cât mai diverse.

Un alt criteriu de luat în calcul pentru asigurarea succesului pe termen lung ține de customer service. Comunicarea receptivă cu clienții și un personal bine informat este rețeta unor clienți fericiți, care se vor întoarce la tine și te vor recomanda mai departe.

Nu în ultimul rând, adaptabilitatea la cerințele pieței și rămânerea la curent cu tendințele din industrie sunt elemente ce asigură reușita business-ului.

În concluzie, succesul implică dăruire, o abordare centrată pe client și angajamentul de a oferi produse de calitate la un preț corect, produse ce țin pasul cu tendințele pieței.

Vânzări online sau în showroom-uri – ce preferă românii?

Omer Susli: Ambele variante sunt preferate de români. Practic, una fără alta nu se poate. Sunt și clienți care au o abordare hibridă: caută mobilier online, iar apoi vizitează showroom-ul pentru a vedea și testa produsele înainte de a lua o decizie finală.

Publicitate