logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Publicitate

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Jacques Carelman – catalogul celor mai cool obiecte de negăsit

Cu toții suntem atrași de invențiile care mai de care ale designerilor de produs din lume. Mai ales dacă e vorba de invenții care s-ar putea folosi ingenios în casă. Ei bine, am găsit un catalog de obiecte fabuloase care v-ar putea schimba complet viața. De Jacques Carelman!

carelman-3328
Jacques Carelman a creat pe hârtie obiecte de design care pot fi astăzi foarte bine transpuse în practică
Publicitate
Andreea Chiru  |  07 Mai 2018

Este celebru în toată lumea. Catalogul se numește chiar așa – Catalogul obiectelor de negăsit – și reprezintă o călătorie în lumea designului. Din păcate, obiectele inventate sunt inventate doar pe hârtie, nu se pot comercializa de nicăieri.

Spre exemplu, un balansoar care se mișcă nu din față în spate, ci dintr-o parte în alta. Jacques Carelman a inversat doar tălpile balansoarului. Sau ce ziceți de o cadă în care să te poți urca foarte ușor indiferent de vârstă și mobilitate? Cada e prevăzută cu… ușiță laterală!

carelman_balansoar-3329

carelman_cada-3330

Pentru zilele reci de iarnă, Jacques Carelman a creat un fotoliu inspirat de… plăcerea pisicilor de a sta pe calorifer. Fotoliul este realizat din elemente de calorifer, astfel că te încălzește din cap până în picioare. Încă un produs de casă – papucii cu perie pe talpă! Chiar e un produs genial. O pereche de papuci simplu a fost lipită pe două perii de parchet, transformând ritualul de curățenie într-o floare la ureche.

carelman_fotoliu_calorifer-3332

carelman_curatenie-3331

Jacques Carelman a fost un artist francez care a trăit în perioada 1929-2012, iar celebrul catalog al obiectelor de negăsit l-a publicat în 1969, ca o invitație adresată producătorilor de mobilă și accesorii de casă – invitație de a fi cât mai excentrici în relația cu clienții.