Milos Family – magazinul cu de toate pentru recondiționarea mobilei

O afacere pornită din dorința de a reda mobilierului vechi viața și farmecul aduce într-un singur loc toate produsele de care ai nevoie pentru recondiționare. Pe lângă aceasta, proprietarii magazinului Milos Family asigură și servicii de consultanță. Ba chiar și de restaurare piese de mobilă.

 +5
  Ai într-un singur loc absolut toate produsele necesare și poți dispune și de consultanță.Milosfamily.com
  |  

Pentru cei îndrăgostiți de mobilierul moștenit din generație în generație, nici că se putea găsi un loc mai interesant ca magazinul Milos Family, deschis în Arad. De fapt, este mai degrabă un adevărat univers al recondiționării mobilierului vechi, căci pe lângă produse, poți avea parte de discuții interesante, sfaturi, consiliere.

Produsele Milos Family

În acest magazin vei găsi tot ce-ți trebuie pentru a da pieselor de mobilier o nouă înfățișare, de la soluții de curățare până la unelte, vopsele și accesorii decorative. Gama de vopsele este impresionant de variată, cuprinzând mărcile Dixie Belle (paletar de 70 de nuanțe), Autentico, Fusion. +5 www.milosfamily.com

În categoria Accesorii sunt disponibile produse de vopsit de la pensule de toate formele și dimensiunile la bureți, ștampile decorative, unelte pentru imitarea fibrei decorative, șabloane și mulaje decorative.

Servicii

Magazinul Milos Family asigură și servicii de consultanță gratuite. „Trimite-ne un mesaj și vom face tot ce ne stă în putere să te ajutăm să alegi ce ți se potrivește cel mai bine. Îți vom explica și cum să folosești produsele cumpărate iar pe blogul nostru și pe pagina de Facebook vei găsi multe sfaturi care te vor ajuta”, se arată pe site-ul Milos Family.

Un alt serviciu, chiar mai interesant, este cel de recondiționare a pieselor de mobilă vechi. Acesta este, evident, un serviciu contra cost și se adresează celor care-și doresc să dea vechilor piese de mobilă un nou look, alegând dintre stilurile specifice: vintage, antichizat, shabby-chic, romantic. „Ai o mobilă veche pe care ai vrea s-o recondiționezi, dar nu ai timpul sau curajul să o faci chiar tu? Ne poți contacta acum, să îți dăm o mână de ajutor.”

Datele de contact ale magazinuluiMIlos Family sunt: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  +5 www.milosfamily.com +5 www.milosfamily.com +5 www.milosfamily.com


Drag de lemn – sute de modele de uși

Două showroom-uri Drag de lemn deschise în București te așteaptă cu o adevărată provocare: găsirea ușii la care visezi de ceva vreme. Nu va fi tocmai ușor, fiindcă în aceste două magazine sunt disponibile sute de modele, și toate merită văzute.

 +4
Imposibil să nu-ți găsești ușa visată în magazinele Drag de lemn!/Dragdelemn.ro
  |  

Despre ușile Drag de lemn

Uși albe și uși colorate, uși filomuro sau SteelArt, din sticlă sau din lemn, de tip hambar sau pliabile, tehnice sau glisante – nu se poate să nu găsești ușa ideală printre atâtea modele. Cei de la Drag de Lemn te pot ajuta să alegi în deplină siguranță, oferind nu doar produse de calitate, ci și servicii adiacente. +4 www.dragdelemn.ro +4 www.dragdelemn.ro

Ușile Drag de lemn provin de la producători din Germania și Polonia, motiv pentru care livrarea comenzii tale poate dura de la câteva zile până la câteva săptămâni. Comanda trebuie plasată într-unul dintre cele două magazine Drag de lemn, deschise pe strada Preciziei nr.3, respectiv pe strada Promoroacă nr. 3.

Servicii

Serviciul de măsurători este asigurat gratuit în zonele București și Ilfov, pentru alte zone percepându-se o taxă de transport. Ai în acest fel garanția că ușa se va potrivi perfect. Un alt serviciu gratuit pentru aceleași zone este transportul – produsul va ajunge la tine în condiții de siguranță. +4 www.dragdelemn.ro

Drag de lemn dispune și de echipe de montaj care îți pot monta ușa sau ușile achiziționate în cel mai scurt timp posibil și la standarde de calitate. Cu acest prilej, poți apela la ei și pentru alte două servicii tare necesare: demontare uși vechi și debarasare uși vechi. Ambele servicii sunt contracost, dar îți salvează timpul și îți ușurează transformarea casei. De asemenea, poți solicita echipei de montaj să te scape de ambalajele produselor Drag de lemn – cutiile și foliile de protecție sunt predate unor centre de reciclare.

„Apelează cu încredere la specialiștii noștri pentru orice nelămurire prin email la office@dragdelemn.ro sau sunând la numărul de telefon 0771.145.113”, se menționează pe site-ul distribuitorului.
 


Românii preferă dispozitivele Smart Home în bucătărie

În urma unei cercetări de piață a rezultat că 6 din 10 români sunt dispuși să își doteze locuința cu dispozitive Smart Home. Studiul a fost realizat în perioada 16.07.2021 – 22.08.2022, pe un eșantion de 1007 respondenți.
 

 +6
Un nou studiu de piață, realizat de Reveal Marketing Research./Rehau-resource.ro
  |  

Pare că românii țin pasul cu noile tehnologii. Când e vorba despre aparatură Smart Home, o parte dintre români declară că deja au integrat-o în locuințele lor, iar dintre cei care nu au făcut-o încă, majoritatea sunt dispuși să o achiziționeze relativ curând.

În cifre este vorba despre 6 din 10 români care-și doresc dispozitive Smart Home acasă. Sunt preferate cele pentru bucătărie, în special electrocasnicele masive de tipul cuptor electric. În ordinea interesului, tehnologia Smart Home ar urma să fie integrată de români în dormitor și, la final, în living. Mașini de spălat, electronice smart, prize și întrerupătoare smart – iată produsele cele mai interesante pentru respondenții studiului.

Buget și criterii de cumpărare

„63% dintre români sunt dispuși să plătească până la 3000 de euro pentru electronice și electrocasnice smart” – se arată în comunicatul de presă primit la redacția Magmob. Dar pe ce criterii? Se pare că vârsta, educația și aria geografică nu mai duc la mari diferențe în ce privește preferințele pentru dispozitivele Smart Home, noile criterii țin de nevoia de confort, în primul rând, și de economisirea energiei electrice, în al doilea rând. Importante au devenit siguranța și confortul (53%), iar eficiența energetică interesează pe 46% dintre respondenții studiului.

De asemenea, un trai smart mai înseamnă optimizarea spațiului de acasă.

Patru din zece locuințe din România au deja integrate soluții smart. Circa 42% dintre locuințele din România au deja integrate dispozitive inteligente, potrivit studiului Reveal Marketing Research. Conform datelor, sufrageria este primul loc în care respondenții declară că au integrat deja dispozitive smart (52%). Topul este completat de bucătărie și dormitor.

Despre Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de 13 ani companii din România și Europa.
 


Guacamole – culoarea anului 2022 pentru pereții casei

Perioada pandemiei de COVID-19 pare să nască adevărate revoluții în ce privește trendurile de amenajare interioară. Pentru că această perioadă a transformat locuința într-un spațiu central al vieții, paleta de culori a devenit deodată mult mai îndrăzneață.

 +5
Zugrăvește în ton cu trendul! /Oskarvopsea.ro
  |  

Guacamole a fost aleasă noua culoare a anului 2022 în ce privește zugrăvirea pereților casei, un amestec blând și luminos de verde și gri pe care specialiștii îl recomandă în special pentru spațiul bucătăriei. Această nuanță a fost anunțată de producătorul american de vopsele pentru interior Glidden, la capătul unui studiu de piață și al unui efort de echipă la care și-au adus aportul 30 de specialiști în alegerea culorilor.

De ce tocmai „Guacamole”? Specialiștii Glidden s-au lăsat inspirați de preferințele americanilor care, pe perioada lock-down-ului, pare că și-au creat moodboard-uri caracterizate în special de nuanțe de verde. Conform studiului, 62% dintre americani sunt gata să folosească tonuri diverse de verde în amenajarea locuinței, atât la nivelul zugrăvelii, cât și al mobilierului. Culoarea Guacamole are un efect liniștitor, este considerată un pastel menit să pună în valoare mobilierul din lemn masiv și să accentueze senzația de luminozitate.

Interesant este că în același timp, compania PPG (unul dintre cei mai mari distribuitori de vopsele din America) a ales o culoare foarte asemănătoare ca nuanță a anului 2022. „Olive Sprig” reprezintă alegerea PPG, fiind o variantă ușor mai neutră a culorii Guacamole. Sugerând ramura de măslin, Olive Sprig s-ar potrivi oricărei încăperi a casei, de la dormitor până la spațiul de lucru, influențând atmosfera cu o notă de firesc, calm, senzație de regenerare. Este o nuanță care pune în evidență mobilierul alb, podelele în tonuri deschise și mai ales o nuanță care se poate combina cu alte pasteluri, ducând la obținerea unui efect pe cât de fascinant și original, pe atât de liniștitor.

 +5 www.colour.dulux.ca +5 www.colour.dulux.ca +5 www.oskarvopsea.ro +5 www.oskarvopsea.ro


Bonami se extinde în Balcani și în Țările Baltice

Un comunicat de presă din partea Bonami anunță pătrunderea brandului pe noi piețe. După ce s-a impus în Europa Centrală, acest mare retailer online de mobilier și accesorii se extinde în țări precum Slovenia, Croația, Lituania și Letonia, dublând aproape numărul de state în care va fi prezent.

 +6
Aproape se dublează prezența Bonami în țările europene./Bonami.ro
  |  

Planul Bonami este de a oferi fiecăreia dintre aceste piețe produse potrivite, în ton cu preferințele clienților locali. Misiunea urmărește ca Bonami să contribuie la creșterea cumpărăturilor online pe piețe în care acest gen de shopping nu se bucură încă de mare popularitate, având ca obiectiv practic să devină un lider online până în anul 2026.

Decizia de extindere s-a reflectat în rezultatele anului 2020, care a fost unul de succes pentru Bonami, în ciuda complicațiilor cauzate de pandemie. „Am constatat că, în calitate de jucător online, care are și magazine fizice, nu numai că avem o serie de avantaje față de concurenții tradiționali, cu magazine mari, dar suntem, de asemenea, capabili să reproducem serviciile noastre pe alte piețe”, a comentat Pavel Vopařil, CEO Bonami. „ Am evaluat o serie de indicatori demografici și economici, starea industriei în țările țintă și nivelul concurenței. În același timp, a jucat un rol important și faptul că am crezut în aceste piețe.”, a mai adăugat el.

În fiecare țară va exista o echipă locală, care va ține cont de cerințele și preferințele tipice pieței respective, astfel încât va fi posibilă crearea unor servicii adaptate. Ca și pe piețele existente, Bonami va oferi serviciile sale unice și o selecție atentă a produselor. Inițial, vor exista aproximativ 40.000 de articole de mobilier pentru casă și mobilier mic, dar, treptat, gama va fi extinsă cu piese mai mari.

Deocamdată, toate cele patru piețe noi vor fi deservite de depozitul central din Praga, care a fost extins semnificativ anul acesta și are în prezent o capacitate de aproape 40.000 mp. Pentru produsele din stoc (peste 20.000 de articole), Bonami expediază în termen de cinci ore de la comandă și, în cooperare cu partenerii locali, livrează la o anumită adresă sau la punctele de livrare, în termen de trei zile. La fel ca și pe celelalte piețe, vor putea fi comandate produse, pentru care termenele de livrare sunt de ordinul săptămânilor.

Extinderea externă a companiei Bonami a început la un an după înființarea sa, în 2013. Prima piață după Republica Cehă a fost Polonia (2014), urmată de Slovacia (2015), România (2016) și cel mai recent de Ungaria (2018). Anul acesta, s-au alăturat Slovenia, Croația, Lituania și Letonia.