logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Publicitate

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Studiu: 8 din 10 români vor să-și reamenajeze locuința

Pornind de la modul în care pandemia de COVID-19 a schimbat prioritățile românilor, Reveal Marketing Research a realizat un studiu dedicat reamenajării casei. S-a dovedit că mulți dintre români au acum alte interese.

maximalist_profil-4747
Un stil mereu la îndemână și la modă/Freshome.com
Publicitate
Andreea Chiru  |  25 Iunie 2021

Timpul petrecut în case a făcut ca românul să-și îndrepte atenția asupra amenajării propriei locuințe. Dacă până anul trecut prioritățile erau dedicate concediilor și petrecerii timpului în aer liber, după pandemie acestea s-au modificat.

În lumina acestor schimbări, Reveal Marketing Research a derulat un studiu comandat de FERRO Group ce arată cum zilele petrecute în casă au fost prolifice pentru idei de reamenajare a locuinței, precum și cât sunt dispuși românii să investească în reamenajare.
•    80% dintre români își manifestă interesul de a-și reamenaja locuința în acest an.
•    Segmentul de vârstă cel mai preocupat de amenajarea locuinței este cel cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani (82%).
•    Românii tind să își renoveze locuința o dată la 4 ani

Top lucrări pentru care românii ar planifica o reamenajare
În privința tipului de lucrări cărora românii le acordă o atenție sporită renovării anul acesta, se numără, pe primul loc zugrăvitul (90%), schimbarea obiectelor sanitare din baie si/sau bucătărie (72%), schimbarea mobilei (64%), schimbarea sistemului de iluminare (51%) și schimbarea instalaţiei de apă, pe ultimul loc (34%).

Cât de des renovează românii şi ce bugete au?
Românii declară că obişnuiesc să reamenajeze casa/ apartamentul o data la 4 ani.
Când vine vorba de reamenajarea casei, segmentul de vârstă cel mai preocupat în acest sens este cuprins între 18-34 de ani.
Pe lângă aspectele și elementele negative care au survenit în urma „consemnării la domiciliu”, timpul petrecut în casă a adus și beneficii. Printre acestea se numără și conștientizarea de către români a nevoii reale de reamenajare a propriei locuinţe (8 din 10 români declară că își doresc acest lucru).

Metoda de colectare pentru proiect este CAWI (computer assisted web interview). Datele au fost colectate lunar, în luna iunie 2021, pe un eșantion reprezentativ național (urban și rural). Marja de eroare este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%.

Despre Reveal Marketing Research

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.