logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Studiu: Ce aleg tinerii între casă și apartament?

Un studiu realizat de Reveal Marketing Research analizează preferințele tinerilor din România în ce privește locuința: casă ori apartament? Studiul a pornit de la faptul că în jur de 95% dintre români sunt deja proprietari de imobile – cel mai mare procent din Uniunea Europeană. 

studiu-6093
Un studiu de piață despre preferințele imobiliare ale românilor/Reveal.ro
Publicitate
Andreea Chiru  |  18 August 2021

Reveal Marketing Research a realizat acest studiu pe un eșantion de 820 interviuri cu oameni din mediile urban și rural, în perioada 15.04.2021 – 26.04.2021. S-a dovedit că tinerii cu vârste între 18 și 34 de ani sunt interesați de achiziționarea unei locuințe proprii, eventual chiar în decursul următoarelor 24 de luni, cu toate că prețurile de pe piața imobiliară par în creștere.

În ce privește preferințele casă/apartament, tinerii preferă, bineînțeles, varianta unei case pe pământ. Procentul este dublu față de cel al românilor care optează pentru cumpărarea unui apartament.

„Studiul Reveal Marketing Research arată că 30% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani declară că intenționează să își achiziționeze o casă, în vreme ce 16% declară că ar opta pentru achiziția unui apartament”, se arată în comunicatul de presă.

Criterii de cumpărare, pe vârste
În alegerea locuinței, tinerii urmăresc calitatea materialelor de zidărie (86%), vechimea construcției (84%) și distanța față de locul de muncă (72%). Respondenții din categoria de vârstă mai înaintată, de peste 45 de ani, au însă alte criterii: costurile de întreținere (86%), respectiv vecinii (72%).

Preferințe în ce privește materialele de construcție
Și în privința materialelor de construcție, preferințele tinerilor diferă de cele ale altor categorii de vârstă. Tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani optează pentru case din BCA în marea lor majoritate; preferințele pentru cărămidă și lemn sunt ceva mai restrânse.

Despre Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.

Publicitate