logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Studiu despre renovarea locuinței. Preferințele românilor

Un studiu de piața realizat de Reveal Marketing Research pentru grupul Ferro a analizat preferințele românilor în ce privește renovarea spațiilor în care locuiesc. Buget, încăpere, meseriași – iată cum se comportă românii atunci când trebuie să schimbe înfățișarea casei!

Own Your Dream Home Facebook Cover
 80% dintre români ar aloca un buget de peste 4.000 de lei pentru a se bucura de o nouă înfățișare a locuinței lor.Reveal.ro
Publicitate
Andreea Chiru  |  08 Octombrie 2021

Cel puțin în perioada de pandemie pe care o trăim, românii par să-și fi îndreptat atenția, mai mult ca niciodată, pe nevoia de a avea o locuință frumoasă și confortabilă. Pornind de aici, studiul realizat de Reveal Marketing Research a arătat că cei mai mulți dintre români au ca prioritate zugrăvitul pereților (90%), fiind pasul cel mai important, în opinia lor, pentru renovarea casei. Încăperile cele mai vizate de dorința de renovare rămân baia și bucătăria (72%), iar ca obiecte de înnoit, în ordinea preferințelor, sunt obiectele sanitare, mobilierul (64%), sistemul de iluminare (51%) și instalația de apă (34%).

Peste 60% dintre români aleg să-și renoveze întreaga casă la nevoie, în timp ce 24% fac acest lucru periodic. Doar un procent de 9% își renovează casa atunci când văd un produs interesant și își doresc să îl aibă, potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research pentru FERRO Group pe un eșantion național de 1008 de persoane.

Criterii de achiziție: când își cumpără produse noi pentru casă, criteriul pare să fie funcționalitatea,  ușurința în folosire, pentru 68% dintre respondenți. Designul și culoarea acestor produse cad pe locurile secundare.

Meseriași: cei mai mulți dintre românii care au luat parte la studiul realizat de Reveal Marketing Research renovează locuința apelând la meseriași (59%). Numai că un procent foarte mic aleg firmele specializate (9%). Următoarea opțiune rămâne renovarea casei prin forțe proprii.

Despre Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.

Publicitate
Publicitate