logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro
Publicitate

Studiu: intenția de renovare a locuinței în a doua jumătate a anului 2022

Cu toate că anul 2022 a început foarte diferit față de ce ne-am fi dorit cu toții, românii plănuiesc să dedice mai multă atenție (și nu numai) locuințelor private. Studiul realizat de compania Reveal Marketing Research arată că 5 din 10 locuințe urmează să intre într-o etapă de renovare.

Copy of Procente
Un nou studiu Reveal Marketing Research./Reveal.ro
Publicitate
Andreea Chiru  |  08 Martie 2022

Față de aceeași perioadă a anului 2021, studiul anunță o scădere a acestei intenții. Românii și-au planificat lucrări de recondiționare a casei în proporție de 53%, cu 27% mai puțin decât anul anterior.  Au scăzut intențiile chiar și în ce privește natura lucrărilor de renovare. Se menține în top nevoia de a zugrăvi, urmată de schimbarea mobilierului și înlocuirea obiectelor sanitare, totuși acestea au scăzut relativ mult față de anul 2021. Spre exemplu, 49% dintre respondenții studiului au în plan schimbarea mobilierului până la finalul anului 2022, față de 64%, în aceeași perioadă a anului trecut.

Tendința este de a face lucrurile cât mai puțin costisitor, chiar în regim propriu. Astfel că același studiu arată că 57% dintre români ar apela la un meseriaș, iar 47% ar executa singuri lucrările. Un procent abia relativ mic ar apela la serviciile unei companii de profil.

O informație foarte interesantă, legată de achiziționarea materialelor pentru renovare: „În ceea ce privește locul achiziției, 24% dintre respondenți optează pentru cumpărăturile online, rămânând astfel loiali acestui canal de cumpărare. Lanțurile fizice de magazine DIY (do-it-yourself) rămân însă locul preferat pentru cumpărături (83%)”, se arată în comunicatul Reveal Marketing Research.

Metodologie: Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat online în perioada 11-16 februarie 2022, pe un eşantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, din mediul urban și rural. Mărimea eșantionului a fost de 1.005 respondenți, iar eroarea maximă de eșantionare este +/-3.1% la un nivel de încredere de 95%.

Publicitate
Publicitate