Toro – cele mai vândute piese de mobilier de lux

Deși se adresează unui segment de clienți mai degrabă de nișă decât de serie, Toro Design se bucură de succes în rândurile românilor. Cele două magazine destinate mobilei de lux înregistrează vânzări mulțumitoare pe baza cărora au publicat chiar un top al celor mai vândute piese de lux.
 

 +5
Ce preferă românii în materie de mobilier de lux./Torodesign.ro
  |  

Sub sigla Toro Design, cele două magazine pun la dispoziție colecții de mobilier de calitate, aduse din toate colțurile lumii, alese pe criterii de design somptuos. Colecțiile reflectă o luxoasă atmosferă clasică, redată prin trei categorii de mobilier – stilul neo-clasic, stilul oriental și stilul baroc.

Printre cele mai vândute piese de mobilier Toro, se află canapelele sau seturile pentru living. Setul Cunna Living are mare succes, combinând elemente de lux specific mobilierului pentru case uimitoare: tapițerie de catifea, detalii ornamentale sub forma unor mici sculpturi, culoarea sobră, pe cât de rece, pe atât de elegantă. În setul Cunna sunt grupate o canapea, două fotolii și o măsuță de cafea pe care specialiștii Toro o caracterizează drept în stil medieval.  +5 www.torodesign.ro

Octo Pat, din colecția dormitorului Octo, se află și el printre piesele cele mai vândute în magazinele Toro. Reprezintă o combinație luxoasă de structură lemnoasă și tapițerie din mătase, iar ca stil reflectă cel mai fidel stilul clasic luxos – tăblia lată a patului este îmbrăcată într-un material foarte fin și dispune de inserții ornamentale aurii, în ton cu metalul din care este realizată o policioară tip noptieră, foarte utilă și discretă.  +5 www.torodesign.ro +5 www.torodesign.ro

În materie de comode de lux de la Toro, românii preferă stilul metalic, încărcat de oglinzi, cu utilitate pentru dormitor. Printre cele mai vândute se găsește modelul Briant, creată în diferite nuanțe de gri și cu un finisaj lucios, ce exprimă eleganță. Comoda are un design modern, linii geometrice curate și dispune de mai multe spații de depozitare.  +5 www.torodesign.ro

„Suntem o firmă de mobilier de lux, specializată în rezidențiale, interioare de lux și proprietăți. Noi ne adresăm atât persoanelor  fizice care doresc să-și mobileze locuintele dar și firmelor, serviciile noastre variază de la furnizarea unui singur obiect de mobilier până la gestionarea completă a proiectului. Astăzi ne mândrim că putem furniza orice piesă de mobilier, de la un singur obiect până la întregul proiect de design.” – se arată pe site-ul Toro Design.


Wooba – produse de design, pornite dintr-o joacă

Wooba reprezintă unul dintre acele proiecte care inspiră tinerețe și forțe proaspete în ce privește sursele de inspirație în industria designului de produs. Vorbim despre un studio pornit în urmă cu doi ani, mai degrabă dintr-o joacă.

 +3
Lumină în forme jucăușe la propriu./Wooba.ro  
  |  

În spatele brandului Wooba se află trei oameni conduși de o viziune: design personalizat în stil do-it-yourself. Cristina Cerga, Adrian Bursuc și Ștefan Nădejde reprezintă proiectul Wooba: corpuri de iluminat din baghete de lemn, de asamblat acasă, în familie. Conceptul a apărut întâmplător, când Adrian Bursuc a creat o jucărie din baghete de lemn pentru fetița sa. În 2020 au fost puse bazele studioului propriu-zis.

Ideea: corpuri de iluminat și obiecte decorative de tip modular, pe care fiecare și le poate asambla acasă, în funcție de propria imaginație. Ceea ce e interesant la aceste produse Wooba este modularitatea și faptul că le poți schimba mereu forma, având adesea un nou obiect de iluminat acasă. Corpurile sunt create din baghete de lemn, prinse cu ajutorul unor îmbinări din plastic, obținute prin tehnica printării 3D. Pe cât de simplă este ideea, pe atât de elaborate pot fi modelele rezultate. Important este în ce fel îmbini unitățile componente.

În această primăvară, Wooba anunță două vești interesante:
•    Cu ocazia sărbătorii pascale, va lansa pe piață o colecție nou-nouță de corpuri modulare de iluminat
•    Până atunci, cu ocazia aceleiași sărbători, produsele Wooba aflate în stoc beneficiază de o reducere de preț de 20%.

„Suntem într-o călătorie interesantă de a face mai mult din mai puțin – ne dorim ca proiectarea tuturor produselor noastre să fie 100% circulare și ne propunem să folosim doar materiale regenerabile sau reciclate până în 2030.” – se arată pe site-ul Wooba.  +3 www.wooba.ro +3 www.wooba.ro


Legno: ultimele zile de reduceri

În atenția celor care iubesc campaniile de reduceri, promoțiile și serviciile oferite gratuit: magazinul de mobilă Legno derulează o campanie menită să aducă piesele sale de mobilier mai repede și mai ușor în casele românilor.

 +5
Campania lunii martie se apropie de final./Legno.ro  
  |  

Este vorba despre campania de reduceri a lunii martie, care se apropie de final. Perioada anunțată:1-31 martie. Ofertele din cadrul campaniei Legno sunt de mai multe feluri: reduceri de preț, livrare rapidă și transport gratuit.

În perioada campaniei Legno, toate piesele de mobilier sunt disponibile cu o reducere de preț de 20%, și în plus magazinul acceptă și varianta de achitare în rate. Campania se derulează în cadrul unei lichidări de stoc, astfel că piesele de mobilier beneficiază și de o livrare în termeni de urgență, urmând să ajungă la client într-un interval de 24 până la 48 de ore, în funcție de adresă. De asemenea, transportul este oferit gratuit oriunde în țară.

Printre piesele de mobilier cele mai vândute în magazinul Legno se regăsesc unele cu design inedit: noptiere tapițate, dulap adânc care să încadreze în mod practic mașina de spălat, balansoar suspendabil pentru living, cărucioare de servire dotate cu spații de depozitare, scaune pentru genunchi, fotolii tip sac, pătuțuri supraetajate sau bibliotecuțe cu scaune integrate pentru camera copilului.

„Managerii de produse Legno.ro călătoresc la cele mai importante târguri de mobilier pentru a descoperi cele mai recente tendințe și modele de decorațiuni pentru sezonul viitor. Pentru că așa putem prezenta soluții moderne de locuit și amenajări decorative pentru tine. Solicităm si oferim cele mai mari cerințe cu privire la calitatea produselor și serviciilor noastre.” – se arată pe site-ul Legno.  +5 www.legno.ro +5 www.legno.ro +5 www.legno.ro +5 www.legno.ro


Radu Abraham – trei piese de mobilier unicat

Radu Abraham lucrează ca freelancer, însă portofoliul său este mai bogat decât al unui întreg studio de design. După cum el însuși mărturisește pe pagina lui oficială, secretul obiectelor absolut uimitoare care-i ies din mâini este bucuria de a experimenta materiale cât mai diferite.

 +4
Freelancerul din spatele unor piese uimitoare./Raduabraham.com  
  |  

Absolvent de studii de design la Universitatea din Cluj-Napoca, Radu Abraham lucrează ca tâmplar și designer de produs încă din anul 2013. Nu este angajatul niciunui studio de profil, ci muncește ca freelancer, alegându-și proiectele și eventual colaboratorii în funcție de nivelul de inovație al proiectului. Până în prezent a colaborat la proiecte pline de originalitate, aducând sub ochii consumatorilor de estetică interioară piese de mobilier cu o personalitate aparte.

Colecția de piese din stuf, intitulată Seating Volumes a fost creată în colaborare cu meșteri din Delta Dunării și constă într-o serie de piese de șezut, pe cât de originale și naturale, pe atât de prietenoase cu mediul. Fotoliu, taburet și chiar un soi de daybed fac parte din această colecție, care nu este altceva decât o reinterpretare modernă a mobilierului din... stuf natural, având ca accesorii câtev chingi elastice în locul tradiționalelor balamale.  +4 www.raduabraham.com

Un proiect asemănător, menit să pună în valoare estetica lemnului natural, îl reprezintă Allpine Daybed – un pat de zi prevăzut cu șase picioare pe rotile și cu o tetieră originală, înclinată în unghiul tocmai potrivit unui somn odihnitor. Conceptul acestei piese ține de contrastul dintre gradul de mobilitate și aspectul masiv al piesei în sine.  +4 www.raduabraham.com

Sun in space reprezintă un proiect la fel de inedit, de data aceasta printr-o combinație de materiale diferite și printr-un amestec de forme geometrice aparent de neîmpăcat. Ansamblul reprezintă o piesă pe care să stai confortabil și să poți lucra eventual la laptop sau să poți savura o farfurie cu ceva bun. Structură metalică, sticlă vopsită, marmură neagră și un mic detaliu de lemn natural – iată secretele acestei piese. Ca forme geometrice, ansamblul aduce laolaltă unghiurile drepte și rotunjimile, fără să renunțe la marele deziderat: aspectul armonios.  +4 www.raduabraham.com

„Sunt un designer de produs căutând mereu perspective noi; experimentez noi materiale de lucru și noi tehnici de îmbinare în așa fel încât piesele mele de design să exprime un grad tot mai mare de creativitate” – se arată pe site-ul lui Radu Abraham.
 


Studiu: intenția de renovare a locuinței în a doua jumătate a anului 2022

Cu toate că anul 2022 a început foarte diferit față de ce ne-am fi dorit cu toții, românii plănuiesc să dedice mai multă atenție (și nu numai) locuințelor private. Studiul realizat de compania Reveal Marketing Research arată că 5 din 10 locuințe urmează să intre într-o etapă de renovare.

 +33
Un nou studiu Reveal Marketing Research./Reveal.ro
  |  

Față de aceeași perioadă a anului 2021, studiul anunță o scădere a acestei intenții. Românii și-au planificat lucrări de recondiționare a casei în proporție de 53%, cu 27% mai puțin decât anul anterior.  Au scăzut intențiile chiar și în ce privește natura lucrărilor de renovare. Se menține în top nevoia de a zugrăvi, urmată de schimbarea mobilierului și înlocuirea obiectelor sanitare, totuși acestea au scăzut relativ mult față de anul 2021. Spre exemplu, 49% dintre respondenții studiului au în plan schimbarea mobilierului până la finalul anului 2022, față de 64%, în aceeași perioadă a anului trecut.

Tendința este de a face lucrurile cât mai puțin costisitor, chiar în regim propriu. Astfel că același studiu arată că 57% dintre români ar apela la un meseriaș, iar 47% ar executa singuri lucrările. Un procent abia relativ mic ar apela la serviciile unei companii de profil.

O informație foarte interesantă, legată de achiziționarea materialelor pentru renovare: „În ceea ce privește locul achiziției, 24% dintre respondenți optează pentru cumpărăturile online, rămânând astfel loiali acestui canal de cumpărare. Lanțurile fizice de magazine DIY (do-it-yourself) rămân însă locul preferat pentru cumpărături (83%)”, se arată în comunicatul Reveal Marketing Research.

Metodologie: Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat online în perioada 11-16 februarie 2022, pe un eşantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, din mediul urban și rural. Mărimea eșantionului a fost de 1.005 respondenți, iar eroarea maximă de eșantionare este +/-3.1% la un nivel de încredere de 95%.