logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro
Publicitate

Inedit – o editură apelează la servicii de design interior

Dintotdeauna, Magmob a pledat pentru ca oamenii să înțeleagă cât de mult se pot schimba spațiile cu ajutorul unui designer de interioare. Am întâlnit un caz de excepție: o editură a apelat la un studio de design pentru standul cu care a participat la târgul de carte.

vremea_proiect-4704
Cum arată un stand de carte, cu ajutorul unui designer interior/Interioronline.ro
Andreea Chiru  |  21 Noiembrie 2019

Editura Vremea din București și studioul de design interior Interioronline au reușit să pună bazele unei colaborări inedite: un proiect de amenajare pentru standul editurii Vremea în cadrul târgului de carte Gaudeamus. Concept: Bucureștiul interbelic. Nenumăratele titluri dedicate oamenilor de marcă din perioada interbelică și istoriei arhitecturale a Capitalei au dat tema amenajării. Suprafața standului: 55 de metri pătrați.

www.edituravremea.ro

Mariana Bercu și Milena Țăranu de la Interioronline au compus un proiect personalizat, plin de farmec, bazându-se pe imagini alb-negru, integrate mobilierului din carton. Culoarea cartonului a devenit culoarea de fond, pânza pe care s-a așezat întreaga compoziție. Standul a fost conceput sub forma unei biblioteci personale, pline de cărți și imagini de demult. Piesa centrală au reprezentat-o cele două colaje, la o înălțime de 175 cm, formate din cubulețe, îmbrăcate în imagini preluate din cărțile Editurii Vremea. Colajele au fost printate pe hârtie autocolantă și lipite pe cubulețe; dintre aceste cubulețe, 15 au fost create sub forma unor casete poștale, cu uși deschise. Pe ușă – citate din cărțile Editurii Vremea, în casete – cărțile din care s-au extras citatele.

www.edituravremea.ro
www.edituravremea.ro

Cromatic, proiectul s-a bazat pe trei culori: culoarea cartonului și cele două culori ale siglei Editurii Vremea (alb și roșu). Ca pete de accent s-au folosit copertele cărților. Respectându-se linia cromatică, au fost achiziționate scaune în cele trei culori – alb, roșu și negru.

Casa de marcat a fost creată ca un corp de mobilier în forma literei L, cu spații de depozitare carte pe exterior. Pentru punerea în valoare a celor mai noi titluri ale Editurii Vremea s-au folosit două corpuri de tip piramidă și patru corpuri de tip cuburi, cu printuri inspirate de lumea cărții – scris de mână și ștampile poștale. Mobilierul a fost comandat la Foldo, iar printurile au fost executate la Evergreen Printing.

www.edituravremea.ro
www.edituravremea.ro
www.edituravremea.ro
www.edituravremea.ro
www.edituravremea.ro

Publicitate
Publicitate