spoga+gafa 365 – în realitatea virtuală, târgul durează tot anul
Fiindcă târgul spoga+gafa în sine se desfășoară o singură dată pe an, dar importanța lui depășește cererea în format fizic, organizatorii s-au decis să-l pună la dispoziția industriei în mod permanent, sub forma unei platforme online ce asigură pe mai departe contactele de afaceri aferente.
Platforma spoga+gafa 365 a fost lansată în 30 martie și are următoarele funcții: networking, plasare produse, căutare de noi furnizori și clienți. Accesul este gratuit pe această platformă și se realizează cu ajutorul unui cont de client Kölnmesse.
„Platforma digitală aduce într-un singur loc oferta și cererea, provocările și soluțiile de pe tot parcursul anului.
Astfel, extindem raza de acțiune și creștem beneficiile pentru industrie prin crearea unei platforme care oferă valoare adăugată 365 de zile pe an atât pentru cumpărători, cât și pentru furnizori” — a declarat Stefan Lohrberg, director al spoga+gafa. “spoga+gafa 365 le oferă cumpărătorilor și furnizorilor o imagine de ansamblu imediată asupra noutăților – produse, tendințe, competitori. În acest fel, actorii industriei pot acționa eficient, targetat” — a adăugat Lohrberg.
Formatul spoga+gafa 365 dispune de o căutare digitală a produselor și a expozanților, precum și de un calendar personal al târgului, care sprijină o programare eficientă a întâlnirilor. Toți actorii din industria amenajării spațiilor outdoor sunt invitați să devină parte a acestui proiect și 15.000 de utilizatori activi se înregistraseră deja cu câteva zile înainte de lansarea ei oficială.
Pe parcursul întregului an, această platformă de matchmaking oferă actorilor din industrie avantajul unei căutări eficiente de produse, furnizori și clienți noi, folosind recomandări susținute de inteligența artificială. În acest fel, nu numai că sunt sugerate contacte relevante care pot fi abordate prin intermediul instrumentelor de comunicare digitală, dar și căutarea de produse și tendințe din industrie devină cu mult mai simplă.
Evenimentele B2Buyer organizate pe segmente de produse (grătarele și BBQ-urile, mobilierul doutdoor sau decorațiunile și uneltele de grădină) se desfășoară de mai multe ori pe an. În cadrul acestor evenimente digitale, spoga+gafa 365 aduce cumpărători selectați împreună cu furnizori verificați. Stefan Lohrberg a adăugat: “În plus, aceștia se pot informa din timp despre noile produse prin studierea videoclipurilor de produs și a Showroom-urilor. Pe de altă parte, furnizorii se pot adresa direct cumpărătorilor datorită filtrelor de căutare detaliate și pot asigura o prezentare atractivă a produselor lor în showroom-uri virtuale.”
spoga+gafa 365 este astfel prima platformă digitală specifică industriei de lifestyle pentru grădină.