Vom vorbi astăzi despre unul dintre cele mai de succes showroom-uri de mobilă din România – Mobila Dalin. Este un caz fericit, de magazin în care clienții revin cu interes nu doar pentru a cumpăra, ci și pentru a se inspira pentru acasă.
Am stat de vorbă cu Mihai Grama, designerul de la Mobila Dalin, despre vânzările de mobilă românească. Există criterii esențiale de luat în considerare atunci când vrem să vindem multă mobilă, și anume:
• design (mare atenție la stilurile preferate de români, căci nu coincid mereu cu trendurile internaționale),
• funcții (modularitate și multifuncționalitatea sunt la ordinea zilei),
• preț (evident, cât mai accesibil – nu ieftin, pentru că ce e ieftin e, de fapt, scump).
Mobila Dalin pune însă cel mai mare accent pe DESIGNUL magazinului. „Atunci când un client intră în magazin, are nevoie să își clarifice opțiunile, nicidecum să le complice. Așa că sufocarea spațiului din showroom cu cât mai multe colecții de mobilă nu ajută, ci dăunează vânzării. Expuneți mai puțină mobilă, pentru a avea un showroom cât mai armonios, ca un model de casă gata mobilată”, sfătuiește Mihai Grama. „O piesă de mobilă are nevoie de spațiu în jurul său pentru a fi admirată și testată în showroom”.
Răsfoiți cel mai nou număr al revistei Magazinul Mobilei, pentru a vedea mai multe exemple pozitive!