Cum să vinzi mobila rapid (II)
Vă povesteam cu câteva zile în urmă despre câteva magazine de mobilă din România care sunt demne de invidiat. Showroom-urile lor sunt mereu pline de clienți, iar vânzările lor sunt pe măsură. Vorbim acum despre Ikea – secretele succesului!
Deocamdată, în România, există un singur magazin Ikea, și totuși nu cred să fie român care să nu fi intrat măcar o dată în acest magazin. Showroom-ul este veșnic plin de clienți, indiferent de zilele săptămânii sau orele de program. Toate secretele acestui succes sunt însă la vedere:
» Spațiul extrem de generos al showroom-ului permite organizarea pe categorii de produse și încăperi. Tot ce îți trebuie pentru casă și grădină ai la îndemână în același magazin – mobilier, accesorii textile și decorative, obiecte de uz casnic, unelte pentru grădinărit etc.
» Amenajările interioare în spațiu – simulări reale cu mobilierul disponibil spre vânzare. Dacă îți place o piesă anumită, dar nu prea știi la ce ți-ar folosi acasă, arunci un ochi într-una dintre amenajările existente și-ți faci o idee asupra integrării acesteia în locuința ta. Poți descoperi, cu ajutorul amenajărilor expuse, piese de mobilier extrem de reușite care altfel nu ți-ar fi atras atenția. Sau te poți inspira asupra felului în care vrei să arate casa ta.
» Stilul scandinav propus de Ikea este pe cât de accesibil ca preț, pe atât de practic – piese multifuncționale, modulare și ușor de personalizat prin felul în care se pot combina între ele. În plus, acest stil degajă o plăcută atmosferă de cămin intim și nu pretinde spații generoase, adaptându-se tocmai lipsei de spațiu a locuințelor urbane din România.
» Restaurantul ca zonă de relaxare și-a găsit loc în magazinul de mobilă și accesorii Ikea, ceea ce este totuși de neînchipuit pentru orice alt showroom de mobilă din România. Dar iată că e exact ce își doresc românii – să se simtă ca acasă.
Concluzie?
În loc de concluzie, o întrebare adresată cititorului – cine pleacă vreodată cu mâna goală de la magazinul IKEA?