Ambiente 2020 – primele impresii

Un nou eveniment major ocupă paginile presei dedicate industriei accesoriilor pentru casă și bunurilor de consum: ediția 2020 a târgului Ambiente. Anul acesta, Ambiente se desfășoară în perioada 7-11 februarie.

 +9
Industria accesoriilor pentru casă s-a mutat la Frankfurt/Ambiente.messefrankfurt.com
  |  

Ambiente este unul dintre cele mai importante evenimente ale anului, înregistrând cele mai noi tendințe în ce privește bunurile de consum pentru casă. Se organizează în trei mari sectoare: Living, Dining și Giving.

Sectorul Dining este cel mai fascinant, atrăgând de regulă cel mai mare interes. Se adresează atât specialiștilor din domeniul HoReCa, cât și distribuitorilor de bunuri de consum, firmele care expun acoperind o varietate de produse, de la ceramică și accesorii pentru servirea mesei până la aparatură electrică din ce în ce mai inovatoare. Se observă deja la Ambiente 2020 câteva trenduri: un accent deosebit îl reprezintă culoarea – nuanțe vibrante, intense, mereu în combinații menite să exprime contrast; materiale neașteptate, personalizarea cromatică a aparatelor folosite pentru prepararea și servirea mâncării, o combinație fascinantă de rafinament în stil modern.  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Serviciu pentru ceai/cafea  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Tacâmuri pentru prepararea mâncării  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Set inedit de vase pentru bucătăria anului 2020

În sectorul Living se observă un interes pentru formele rotunde și rotunjite, atât în ce privește mobilierul, cât și la nivelul accesoriilor decorative. Se menține trendul culorilor vii și în plus se afirmă noi forme cu funcții practice – cât de nostim poate fi elementul care sprijină cărțile să nu cadă de pe raft? +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Element pentru delimitarea cărților în bibliotecă  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Fotoliu rotund, din ce în ce mai colorat

Sectorul Giving se adresează tuturor celor interesați de cadouri, de la mici și mari accesorii practice sau decorative, la bijuterii sau chiar sacoșe nostime de toată mărimile și culorile. Veselie, tinerețe și prospețime sunt tendințele ce caracterizează acest sector. +9 www.ambiente.messefrankfurt.com O idee veselă pentru cadouri: cercei în trend  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Accesorii decorative de făcut cadou  +9 www.ambiente.messefrankfurt.com Tăvițe decorative și practice pentru prieteni
Revenim zilele următoare cu concluziile Ambiente, ediția 2020.


Ești pregătit? Se apropie Meble Polska 2020

După un început de an 2020 minunat la imm-cologne, industria mobilierului se pregătește pentru un nou eveniment de anvergură: cea mai nouă ediție Meble Polska. Este cel mai important moment pentru piața central și est-europeană a mobilei.

Continuă sezonul marilor evenimente pentru industria mobilei/Meblepolska.pl
  |  

Pornit ca un instrument de promovare și încurajare a exporturilor de mobilier pentru Polonia, Meble Polska a devenit un centru de interes și o adevărată platformă de afaceri pentru producătorii și distribuitorii de mobilă la nivel continental. „An de an, aici la Poznan, poposesc zeci de mii de cumpărători din circa 70 de state, curioși să descopere în amănunt producătorii de mobilă din Polonia", a declarat Józef Szyszka, directorul Meble Polska. Și ce-i drept, la ediția 2020 a acestui eveniment se preconizează că vor expune nu mai puțin de 500 de companii reprezentând industria de top a mobilei din Polonia.

Domeniile de interes ale acestui eveniment acoperă mobila de bucătărie, mobilierul sculptat și cel din ratan, colecții pentru living, bar, dormitor, baie, piese destinate uzului outdoor și chiar seturi de mobilier pentru spații publice.
Bilanțul ediției 2019 Meble Polska a fost satisfăcător: 22.000 de vizitatori din 65 de țări străine.

Ediția 2020 a Meble Polska se va desfășura la Poznan în perioada 25-28 februarie, iar organizatorii se așteaptă la participare crescută atât din partea expozanților, cât și a vizitatorilor profesionali. Întrucât designul polonez capătă tot mai mult avânt, ediția 2020 va conține și două evenimente sub sigla ARENA DESIGN, evenimente definite tematic ca două proiecte futuriste: FORMS OF THE FUTURE, respectiv POLISH DESIGN VISIONER.

Pentru designerii și producătorii de mobilă din România Meble Polska este o sursă de inspirație, iar pentru distribuitorii de piese de mobilier și soluții de amenajare este un prilej de a cunoaște în amănunt industria poloneză de mobilă și accesorii.


Cum a fost la imm-cologne 2020

Spre diferență de alte târguri internaționale de mobilă organizate la început de an, imm-cologne păstrează trendul de creștere a participării. Expozanți și vizitatori comerciali vin în număr tot mai mare de la o ediție la alta.

 +3
Tendințe, participare, interes – pe scurt!Imm-cologne.com
  |  

Și nu degeaba! Anul acesta, imm-cologne a avut loc între 13 și 19 ianuarie, bucurându-se de o creștere a participării generale. Numărul vizitatorilor a ajuns la 128.000, aceștia provenind în mai mult de 50% dintre cazuri din afara Germaniei. De ce e atât de important târgul imm-cologne pentru expozanți și vizitatori în egală măsură? Evident, datorită oportunităților de afaceri, impunerii unor tendințe în materie de design și materiale și datorită nevoii de interconectare a industriilor mobilierului din marile țări ale lumii.

Dacă printre vizitatori cei mai mulți au venit din state precum Olanda, Belgia, Italia, Elveția sau Franța, de partea expozanților s-a remarcat prezența unor branduri de furnizori care nu mai au nevoie de nicio prezentare: Jysk, El Corte Ingles, Nitori, Boston Interiors. Segmentul dedicat tinerilor designeri și reflectat cel mai bine prin concursul Pure Talents a atras lanțuri de distribuitori de produse de design din state puternice precum SUA, Canada, Asia și chiar Rusia.

Pentru prima oară, la imm-cologne, au existat două teme majore care au reușit „să se împace” foarte bine: industria de design (Pure Talents) și soluții de mobilier pentru spații moderne. Împreună, cele două teme au dat spiritul acestei ediții imm-cologne.

Nevoia de mobilier smart s-a exprimat și la această ediție prin interesul crescut pentru pavilionul Smart Village, iar conceptul Das Haus, care anul acesta a revenit companiei spaniole MUT, a adăugat nivelul de emoție necesar oricărei ediții care să incite interesul întregii lumi. Pe scurt, un imm-cologne 2020 absolut reușit, care dă speranțe și mai multe pentru edițiile care urmează. +3 www.imm-cologne.com +3 www.imm-cologne.com


MIFF 2020 - branduri puternice, în premieră la Kuala Lumpur

Nu mai e mult și începe ediția 2020 a unuia dintre cele mai importante târguri de mobilă la nivel internațional, MIFF – Malaysian International Furniture Fair. Organizatorii au anunțat prezența a nu mai puțin de 600 expozanți, printre ei numărându-se și companii la prima participare.

 +6
Un târg plăcut şi relaxant: MIFF, Kuala Lumpur
  |    |  English Summary

Nu mai e mult și începe ediția 2020 a unuia dintre cele mai importante târguri de mobilă la nivel internațional, MIFF – Malaysian International Furniture Fair. Organizatorii au anunțat prezența a nu mai puțin de 600 expozanți, printre ei numărându-se și companii la prima participare.

Ca dovadă că MIFF devine tot mai important pe piața internațională a producătorilor de mobilă și produse complementare, de la an la an numărul expozanților crește. Anul acesta mai multe companii mari din întreaga lume urmează să ia parte în premieră la acest eveniment.

 +6 MagMob În 2019 o delegaţie de 60 de oameni de afaceri din România a participat la târgul MIFF

În cadrul MIFF, vizitatorii pot descoperi colecții interesante de mobilier de mai multe feluri: seturi de dining, colecții pentru dormitoare, mobilier office, mobilă pentru living, seturi de canapele și fotolii, mobilier pentru camera copilului, colecții impresionante de saltele, colecții de accesorii textile și decorative, mobilă pentru bucătărie și seturi de mobilier outdoor.

 +6 MagMob În timpul târgului sunt organizate o serie de evenimente pentru producătorii de mobilă

Printre expozanții „grei” care urmează să participe pentru întâia oară la MIFF, se numără producători de saltele (Dreamrex din Malaysia) și mobilier pentru dormitoare (East Coast Furnitech din Thailanda), furnizori de soluții inedite pentru spații de locuit (Kanuma Wood Infill din Japonia), producători de textile pentru mobilierul tapițat (Future Manufacturer din Malaysia și PT Joshindo Grasia din Indonezia) și chiar producători de accesorii textile de genul covoarelor și carpetelor (Norm Hali din Turcia).

Cei 600 de participanți deja înscriși la ediția 2020 a târgului MIFF provin din 14 state. Evenimentul se adresează vizitatorilor comerciali, care și-au anunțat deja prezența în număr de 20.000 din 140 de țări. MIFF este principalul eveniment de profil din regiunea Asiei de Sud-Est și se găsește în primele zece evenimente dedicate industriei de mobilă la nivel mondial.

Ediția 2020 a MIFF urmează să se desfășoare în perioada 6-9 martie, la Kuala Lumpur, fiind cea de-a 26 ediție.

 +6 MagMob One of the highlights of the MIFF experience: the Buyers Night

 +6 MagMob

  English Summary

The Choice for Furniture Professionals around the World

Being the No. 1 furniture fair in Southeast Asia, and consistently ranked amongst the top 10 worldwide, the Malaysian International Furniture Fair (MIFF) has spearheaded the furniture trade scene for years.

Every March, quality exhibitors and buyers from all over the world converge on this global stage. Since its inception in 1995, MIFF has created fantastic business and networking opportunities for hundreds of thousands of participants.

MIFF's commitment to professionalism, innovation and dynamism is backed by a dedicated team of bright individuals; it is no wonder MIFF is always a sought-after destination and the ideal business platform for trade professionals.

Truly a global B2B trade show, MIFF takes you right into the heart of the furniture industry in the thriving ASEAN economic ecosystem, connecting you with important contacts in your own industry and uncover new ways to prosper your business.


Câștigătorii Pure Talents Contest 2020

Cea de-a șaptesprezecea ediție a Pure Talents Contest s-a desfășurat la Köln, în 13 ianuarie 2020, în cadrul imm cologne. Din douăzeci de participanți, au fost desemnați trei mari câștigători. S-au mai acordat două mențiuni și un premiu special.

 +6
S-a acordat în premieră și premiul din partea audienței/Imm-cologne.com
  |  

Premiul întâi a revenit mesei Levi, creație a doi designeri din Germania, Marie Kurstjens și Iva Coskun. Masa are un cadru de susținere metalic și un blat din lemn, dar ceea ce o face atât de specială este felul în care răspunde nevoii de mobilitate a omului modern. Cu ajutorul unui accesoriu tehnic, cadrul metalic poate fi configurat în așa fel încât masa să-și schimbe forma geometrică, de la o masă pătrată, tipică de mic dejun să zicem până la o masă dreptunghiulară, specifică sălilor de conferințe. +6 www.imm-cologne.com +6 www.imm-cologne.com

A fost premiat și un produs atipic pentru Pure Talents Contest: Omit, un aspirator manual, creat de Hiroyuki Morita din Japonia. Omit este un dispozitiv de curățare non-electric, răsplătit cu un premiu de design pentru aspectul său... decorativ! Spre diferență de aspiratoarele obișnuite, care nu prea au ce căuta la vedere, Omit arată bine și expus pe un raft de bibliotecă. +6 www.imm-cologne.com

Al treilea premiu Pure Talents Contest 2020 a revenit unui designer tot din Germania: Sofia Souidi, pentru Jojo, un dispozitiv de iluminat electric, dar creat în cel mai poetic stil posibil. Jojo se aprinde printr-un buton de tip sfoară și pe măsură ce timpul trece, își pierde din intensitate până ce se stinge singură. Concept: lampa trebuie să amintească proprietarului de scurgerea timpului. +6 www.imm-cologne.com

Pentru prima dată în istoria Pure Talents Contest, a fost înmânat și premiul din partea publicului. Votul s-a făcut via Instagram, iar câștigătorul a fost desemnat un tânăr designer din Polonia, Fillip Lenarick, pentru scaunul Flow. Principalele calități ale scaunului Flow: ușor de asamblat, foarte confortabil. +6 www.imm-cologne.com

Ca tendințe, designerii s-au concentrat pe nevoia de sustenabilitate, mobilitate și funcționalitatea pieselor expuse. Un interes aparte a fost acordat folosirii responsabile a resurselor naturale.