logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Catalogul IKEA împlinește 70 de ani

...și trece în online. Se împlinesc 70 de ani de la prima ediție a catalogului IKEA, iar momentul este celebrat printr-o schimbare majoră - din print în digital. Ediția 2021 a catalogului IKEA se lansează în format web. Coperta e gata! 

ikea2021-5514
2021 - prima ediție online a catalogului IKEA
Publicitate
Andreea Chiru  |  21 Iulie 2020

De acum, catalogul IKEA se află deci la un click distanță, sub forma unui ghid digital disponibil cu surse de inspirație și soluții moderne, pline de confort pentru orice locuință privată. Coperta ediției 2021 este dedicată somnului, dar catalogul în sine va putea fi accesat începând cu mijlocul lunii august. Așadar fanii IKEA nu vor mai primi acasă catalogul printat, ca-n fiecare an, ci îl vor accesa online.

„Se pare că viața de acasă nu a fost niciodată atât de importantă ca acum, iar noi, la IKEA, am căutat să răspundem prin intermediul noului Catalog, un material în format modern, în care împărtășim cunoștințe și inspirație pentru mobilarea casei. Așa cum indică și coperta, tema Catalogului IKEA 2021 gravitează în jurul somnului, iar noi înțelegem perfect că o singură soluție nu poate fi potrivită tuturor. Unii oameni preferă să doarmă în timpul zilei, alții se odihnesc mai bine pe canapea. Suntem diferiți, dar cu toții visăm la un somn tihnit. Vrem să oferim soluții pe care să și le poată permite toată lumea, soluții pe înțelesul tuturor, soluții în care oamenii să se regăsească,” a declarat Theodor Nica, Communication and Interior Design Manager, IKEA România.

Un avantaj al ediției digitale a catalogului IKEA este posibilitatea de a identifica imediat produsele din imagini, ajungând în pagina de informații a produsului foarte repede și simplu. De acolo, poate fi amplasat în coșul de cumpărături, iar procesul de achiziționare devine ultramodern și rapid.

De ce format digital? Din nevoia de sustenabilitate, din dorința de a reduce impactul asupra resurselor naturii, urmând ca până în anul 2030 să nu mai rămâne disponibilă decât variata digitală a catalogului IKEA. Totuși, pentru că până în 2030 mai e ceva timp, fanii formatului clasic al catalogului IKEA îl pot obține totuși, direct din magazinul IKEA, în spațiile deja consacrate. Catalogul va fi imprimat pe hârtie 100% sustenabilă, certificată FSC.

Versiunea digitală a Catalogului va fi disponibilă de la mijlocul lunii august, iar clienții pot ridica varianta printată din magazine începând cu 1 septembrie.

Publicitate