logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

CIFF Shanghai 2023: poveste de success cu cifre mari

Cea de-a 52-a ediție a CIFF Shanghai, Târgul Internațional de Mobilă din China, care are loc anual la Centrul Național de Expoziții și Convenții (Shanghai Hongqiao), s-a încheiat la începutul lunii septembrie. Având ca temă „Prima destinație pentru achizițiile internaționale de mobilă și mobilier din China", târgul a fost împărțit în opt domenii tematice și a găzduit patru evenimente secundare (CIFF WMF, CIFF Trend Life Aesthetics Exhibition, CIFF Commercial Office Space Exhibition și CIFF Urban Outdoor Exhibition), reunind astfel întreaga industrie a mobilei sub același acoperiș timp de patru zile.

CIFF Shanghai 2023: poveste de success cu cifre mari
Publicitate
Zilahi Imre  |  20 Septembrie 2023

Cifrele care au definit această ediție a CIFF Shanghai vorbesc de la sine: 1.500 de expozanți dispuși pe 340.000 de metri pătrați, la care au participat 93.474 de vizitatori profesioniști, dintre care 84.611 din China și 8.863 din străinătate, ceea ce reprezintă o creștere de 10,44% față de ediția din 2019, care a fost deja un an record. Pe lângă toate acestea, au avut loc 46 de transmisiuni în direct pe canalele de socializare chinezești, urmărite de aproximativ 2,6 milioane de telespectatori online – însumează organizatorii.

Între real și virtual, online și offline, impactul acestei a 52-a ediții a fost cu adevărat impresionant, în special pe piața internă. În vremuri ca acestea, în care toate certitudinile par descătușate și aproape nimic nu pare să meargă așa cum ar trebui, piața internă chineză – segmentată între veniturile în creștere în rândul clienților persoane fizice, cu o capacitate economică cu adevărat impresionantă și o clasă de mijloc în creștere, din ce în ce mai exigentă – se dovedește a fi un port sigur pentru multe companii din sector. Astfel, acum mai mult ca oricând, CIFF Shanghai s-a impus ca platforma indispensabilă pentru companiile străine interesate să pătrundă pe această piață complexă.

Dar CIFF Shanghai nu este doar o afacere – reprezintă tendințe, stiluri de viață, cultură centrată pe design. Este un loc de întâlnire și de schimb care a dat naștere anul acesta la 40 de forumuri profesionale, reunind sute de experți din industrie pentru patru zile de excelență. Printre evenimentele oferite s-a remarcat Forumul global de dezvoltare a amenajărilor interioare 2023 – China Home Furnishing Business Design Trend Conference. Printre participanți s-au numărat douăzeci de invitați speciali, toți actori principali de pe scena designului chinezesc, care au împărtășit reflecții despre reînnoirea urbană, designul durabil și schimbările tehnologice pe parcursul a trei zile de activitate, abordând aspecte legate de stilul de viață și integrarea culturală.

Acesta este un alt motiv pentru care CIFF Shanghai este o platformă indispensabilă pentru a pătrunde pe piața chineză: Este capabil să prezinte piața prin tendințele, complexitatea (culturală și de altă natură) și actorii ei.

Găzduită în Shanghai, cel mai internațional oraș din China, ediția din septembrie a poziționat CIFF ca o punte către piața internă chineză și un vehicul esențial pentru întâlnirea cu distribuitorii și pentru construirea unei baze de clienți locali.

Publicitate