logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Colecția MARKERAD: se vând doar câte două articole… de persoană!

O colecție atât de îndelung așteptată, încât în primele două zile de la lansare, produsele se vor vinde în mod limitat: nu mai mult de două articole pentru o persoană! E vorba despre colecția MARKERAD care se lansează la IKEA.

MARKERAD-4647
MARKERAD - una dintre cele mai așteptate colecții IKEA!
Publicitate
Andreea Chiru  |  29 Octombrie 2019

Anunțul privind colaborarea dintre IKEA și Virgil Abloh a fost făcut în 2017; acum colecția este gata! Conține  15 piese de mobilier și decorațiuni pentru casă, concepute de celebrul designer si echipa IKEA coordonata de Henrik Most, Creative Leader, pentru a exprima personalitatea fiecărui cumpărător în parte. Denumirea este MARKERAD (termenul înseamnă în limba suedeză „marcat”) și reflectă stilul urban, iar produsele sunt caracterizate de funcționalitate, versatilitate și design. Sursa de inspirație o reprezintă omul modern, tânăr, care locuiește în spații cu suprafețe nu tocmai generoase, dar care visează totuși la mobilier și accesorii pe cât de funcționale, pe atât de frumoase, care să contribuie la crearea unei atmosfere relaxate.
„MARKERAD este despre evidențierea obiectelor anonime pe care le folosim în fiecare zi fără să ne dăm seama. Când combinăm un prag de ușă cu unul dintre picioarele unui scaun obișnuit, creăm ceva neașteptat – o întrerupere,” a declarat Virgil Abloh.

Disponibilitate…
Colecția MARKERAD va fi lansată în România pe 2 noiembrie 2019 și va fi disponibilă online începând cu 4 noiembrie. Având în vedere interesul ridicat manifestat pentru colecție atât de către jurnaliști, cât și de către publicul larg, încă de la anunțul de colaborare din 2017, în România fiecare achiziție va fi limitată la două articole/persoană în primele 2 zile, 2 și 3 noiembrie. Începând cu 4 noiembrie, vânzările se vor desfășura în regimul obișnuit. Prețurile obiectelor din colecție pornesc de la 29.90 lei pentru fața de pernă și ajung până la 1199 lei pentru masa MARKERAD din lemn natural.

www.IKEA.ro

Despre Virgil Abloh
Deși este cunoscut de către majoritatea oamenilor drept fondatorul brandului de modă Off-White, Virgil Abloh este, de asemenea, licențiat în arhitectură, DJ, producător și, din martie 2018, Director artistic al secțiunii de articole vestimentare masculine la Louis Vuitton.

Despre colecția MARKERAD
Colecția e compusă din piese minimaliste cu inscripții de tip personal: e ceasuri („TEMPORARY”), plase de cumpărături („SCULPTURE”) și covoare verzi, ce seamănă cu un gazon („WET GRASS”). Piesele suplimentare includ scaune Windsor, ale căror picioare prezintă și opritoare pentru uși, dulapuri cu ușă din sticlă și mânere roșii, în formă de unghii, chiar și „opere de artă” de așezat pe perete – Mona Lisa luminată cu LED-uri – și un covor supradimensionat, conceput să arate ca o chitanță IKEA, care, potrivit lui Abloh, „poate fi poziționat la fel de ușor atât pe podea, cât și pe perete – în ambele scenarii, covorul evidențiază întreaga poveste pe care o întruchipează IKEA.”

Virgil Abloh a creat această colecție pentru a se alătura „conceptului de design democratic” al IKEA, ceea ce înseamnă că este concepută pentru a fi accesibilă, dar și la modă.

www.IKEA.ro
www.IKEA.ro
www.IKEA.ro
www.IKEA.ro