Colecția MARKERAD: se vând doar câte două articole... de persoană!

O colecție atât de îndelung așteptată, încât în primele două zile de la lansare, produsele se vor vinde în mod limitat: nu mai mult de două articole pentru o persoană! E vorba despre colecția MARKERAD care se lansează la IKEA.

 +6
MARKERAD - una dintre cele mai așteptate colecții IKEA!
  |  

Anunțul privind colaborarea dintre IKEA și Virgil Abloh a fost făcut în 2017; acum colecția este gata! Conține  15 piese de mobilier și decorațiuni pentru casă, concepute de celebrul designer si echipa IKEA coordonata de Henrik Most, Creative Leader, pentru a exprima personalitatea fiecărui cumpărător în parte. Denumirea este MARKERAD (termenul înseamnă în limba suedeză „marcat”) și reflectă stilul urban, iar produsele sunt caracterizate de funcționalitate, versatilitate și design. Sursa de inspirație o reprezintă omul modern, tânăr, care locuiește în spații cu suprafețe nu tocmai generoase, dar care visează totuși la mobilier și accesorii pe cât de funcționale, pe atât de frumoase, care să contribuie la crearea unei atmosfere relaxate.
„MARKERAD este despre evidențierea obiectelor anonime pe care le folosim în fiecare zi fără să ne dăm seama. Când combinăm un prag de ușă cu unul dintre picioarele unui scaun obișnuit, creăm ceva neașteptat - o întrerupere,” a declarat Virgil Abloh.

Disponibilitate...
Colecția MARKERAD va fi lansată în România pe 2 noiembrie 2019 și va fi disponibilă online începând cu 4 noiembrie. Având în vedere interesul ridicat manifestat pentru colecție atât de către jurnaliști, cât și de către publicul larg, încă de la anunțul de colaborare din 2017, în România fiecare achiziție va fi limitată la două articole/persoană în primele 2 zile, 2 și 3 noiembrie. Începând cu 4 noiembrie, vânzările se vor desfășura în regimul obișnuit. Prețurile obiectelor din colecție pornesc de la 29.90 lei pentru fața de pernă și ajung până la 1199 lei pentru masa MARKERAD din lemn natural.
 +6 www.IKEA.ro
Despre Virgil Abloh
Deși este cunoscut de către majoritatea oamenilor drept fondatorul brandului de modă Off-White, Virgil Abloh este, de asemenea, licențiat în arhitectură, DJ, producător și, din martie 2018, Director artistic al secțiunii de articole vestimentare masculine la Louis Vuitton.

Despre colecția MARKERAD
Colecția e compusă din piese minimaliste cu inscripții de tip personal: e ceasuri („TEMPORARY”), plase de cumpărături („SCULPTURE”) și covoare verzi, ce seamănă cu un gazon („WET GRASS”). Piesele suplimentare includ scaune Windsor, ale căror picioare prezintă și opritoare pentru uși, dulapuri cu ușă din sticlă și mânere roșii, în formă de unghii, chiar și „opere de artă” de așezat pe perete - Mona Lisa luminată cu LED-uri - și un covor supradimensionat, conceput să arate ca o chitanță IKEA, care, potrivit lui Abloh, „poate fi poziționat la fel de ușor atât pe podea, cât și pe perete - în ambele scenarii, covorul evidențiază întreaga poveste pe care o întruchipează IKEA.”

Virgil Abloh a creat această colecție pentru a se alătura „conceptului de design democratic” al IKEA, ceea ce înseamnă că este concepută pentru a fi accesibilă, dar și la modă. +6 www.IKEA.ro +6 www.IKEA.ro +6 www.IKEA.ro +6 www.IKEA.ro
 


SICAM 2019 – în cifre și concluzii

De-a lungul a patru zile întregi, SICAM 2019 s-a aflat în centrul atenției întregii industrii de mobilă din lume. Relațiile de afaceri și calitatea participanților – expozanți și vizitatori în egală măsură – au contribuit din plin la concluzia unanimă: a fost o nouă ediție de succes, a unsprezecea.

 +4
S-a încheiat ediția a 11-a a târgului de la Pordenone/Exposicam.it
  |  

În perioada 15-18 octombrie, echipa Magmob a fost prezentă la SICAM 2019 prin persoana lui Zilahi Annamari; pozele realizate de colega noastră la Pordenone pot fi văzute aici.

SICAM 2019 (Expoziția Internațională de Componente, Accesorii și Semifabricate pentru Industria Mobilei) se poate mândri cu cifre la cald: 8.000 de vizitatori profesionali, 600 de companii expozante, totul pe o suprafață de 16.500 metri pătrați. La nivelul vizitatorilor, cei mai mulți au provenit din Germania și China, reprezentând oportunități de afaceri grozave pe două piețe cu rol de lider în ce privește producția de mobilier; s-a dovedit o ediție de interes și pentru vizitatori din Rusia și Ucraina, al căror număr continuă să crească de la o ediție la alta, și, de asemenea, au trecut pragul acestui eveniment și vizitatori din Africa de Nord sau chiar Orientul Îndepăratat. În mare, vizitatorii au reprezentat nu mai puțin de 109 state, în timp ce companiile expozante au venit din 32 de state.  +4 www.exposicam.it

Organizatorii SICAM măsoară succesul fiecărei ediții a evenimentului și prin rata de participare a companiilor expozante – în ce măsură revin de la un an la altul. Concluziile sunt pozitive. „Anul acesta, am avut 93% dintre expozanții care au participat și la edițiile anterioare, companii de top din întreaga lume”, a afirmat Carlo Gobbi, organizatorul SICAM. Și important este nu doar că acești expozanți au revenit și la ediția de anul acesta, ci importante sunt și noutățile pe care le-au expus – accesorii, componente, tehnologii, soluții inovatoare și produse originale.

„La SICAM, totul este concentrat pe dezvoltarea contactelor comerciale între companiile expozante și vizitatorii profesionali, veniți din toate colțurile lumii” – misiunea asumată de organizatori. Următoarea ediție SICAM va avea lor în perioada 13-16 octombrie 2020. +4 www.exposicam.it +4 www.exposicam.it


Catas – s-a redeschis Laboratorul de mobilă al Italiei

În decembrie 2016, unul dintre cele șase sedii ale CATAS, laborator de testare a mobilei, a fost distrus complet de un incendiu. Zilahi Annamari din partea echipei MagMob a fost invitată la deschiderea noului sediu al laboratorului.

 +5
Laboratorul de Mobilă s-a redeschis în Italia/Catas.com
  |  

Un semn de încurajare și pentru fabricile de mobilă din România care parcă tot mai des în ultimii ani cad pradă incendiilor devastatoare: se întâmplă și la case mai mari, iar afacerea rezistă.

CATAS este un vechi laborator de testare a mobilierului din Italia, cu o bună reputație la nivel național și internațional; după incendiul din 2016, activitatea sediului din Udine a fost preluată de sediul din Milano. Dar lucrurile au evoluat pozitiv și un an mai târziu s-a decis reconstruirea sediului original, chiar pe locul incendiului, în San Giovanni al Natisone. Deschiderea noului sediu a avut loc pe 14 octombrie 2019, în prezența unui numeros grup de reprezentanți ai sectorului mobilei din Italia. +5 www.catas.com

Noul Laborator de mobilă, cum este cunoscut tuturor, a fost construit în mai puțin de doi ani, cu o investiție de patru milioane de euro, sub forma unei clădiri cu două niveluri, acoperind o suprafață de patru mii de metri pătrați.

Laboratorul propriu-zis se găsește la parter, unde temperatura și umiditatea sunt controlate în mod optim. Tot acolo sunt amplasate un sistem de transmitere a datelor și sute de mașini și echipamente destinate testărilor pentru piese de mobilier; în 2020, Laboratorul de mobilă va fi completat cu încă treizeci de mașini pentru testare. La etajul următor se regăsesc spații pentru întâlniri de afaceri și cursuri de formare.

Nici mâna de lucru nu lasă de dorit: echipa cuprinde 54 de angajați capabili să deruleze 50.000 de teste pe an pentru circa două mii de clienți din întreaga lume. +5 www.catas.com +5 www.catas.com

Despre CATAS

De regulă se testează materiale și produse din lemn destinate industriei mobilierului; în mod special sunt supuse testelor:
- rezistența, durabilitatea și siguranța mobilei și componentelor de mobilă
- rezistența ușilor de interior și a jaluzelelor pentru exterior
- rezistența împachetării
- calitățile ergonomice ale scaunelor pentru birouri
- dimensiunea chimică a materialelor
- nivelul emisiilor
- rezistența la foc
- eficiența tratamentelor de prezervare a lemnului
  +5 www.catas.com
Denumirea completă este Laboratorul de cercetare și testare a lemnului și mobilierului, iar centrul are deja o experiență îndelungată în industria mobilei: anul acesta a sărbătorit 50 de ani de la înființare.

 


SICAM 2019 – un eveniment de calitate italienească

În perioada 15-18 octombrie se desfășoară unul dintre acele evenimente care vor seta trendurile anului 2020. Descoperim cu acest prilej o gamă nouă de materiale, idei de design și tehnologii. MagMob este acolo!

 +8
MagMob transmite de la Pordenone - editia a 11-a SICAM
  |  

SICAM este un eveniment dedicat inovației, ideilor noi care vin la Pordenone pentru a fi testate înainte de a lua cu asalt marile piețe internaționale. SICAM este și o sursă de inspirație pentru trendurile anului ce vine, bucurându-se de o participare impresionantă:
•    A unsprezecea ediție SICAM
•    600 de expozanți dintre care 73% provin din Italia
•    33 de țări reprezentate la standuri
•    suprafață de aproape 17.000 metri pătrați
•    Zece pavilioane

Despre ce este acest eveniment
Vizitatorii profesionali sunt din zona de top a industriei, atât manageri de companii, cât și designeri sau oameni de marketing și chiar directori de producție. SICAM este dintotdeauna un loc cheie de întâlnire a profesioniștilor industriei mobilei, amenajărilor, decorațiunilor și materialelor. +8 MagMob

„Vedetele” târgului SICAM sunt reprezentate de IMM-uri italiene din domeniul accesoriilor și componentelor, cele care reprezintă cel mai fidel marca Made in Italy la nivelul calității și esteticii. De reținut: la SICAM micile companii beneficiază de același suport din partea organizatorilor ca orice mare jucător al domeniului. Este ocazia ideală pentru ca acești mici producători de accesorii și componente să se poată expune pe marea scenă internațională, chiar într-un moment în care producătorii de mobilier caută cele mai inovatoare soluții pentru noile colecții ce urmează a fi lansate sezonul următor.

În stil... italienesc
Nevoia de eleganță și confort tipice Italiei nu lipsesc nici de la SICAM 2019. Organizatorii pornesc de la dorința ca toată lumea care trece pragul acestui târg – expozanți sau vizitatori – să se simtă excelent; atmosfera ce susține contactele de afaceri e întreținută nu doar de spații de discuții, standuri cu expunere inovatoare, ci și de cafenele, locuri pentru discuții relaxate și clipe de răsfăț. Eficiență și stil – acestea sunt cuvintele-cheie ale conceptului SICAM.

Trenduri
Piața pare să ceară materiale și design cât mai naturale – asta da provocare! Ca atare, interesul participanților – producători, designeri, furnizori de tehnologie – se concentrează pe mobilierul din lemn masiv, pe materialele textile tratate hipoalergenic, pe covoare și mochete confecționate din materiale sustenabile, chiar pe podele cu inserții de flori uscate. Ca materiale, sunt în centrul atenției cele reciclabile și reciclate, flexibile, rezistente, ușor de întreținut.

La ediția 2019 a târgului SICAM cele mai bine reprezentate state sunt Germania, Spania, Turcia, Austria, Grecia, Belgia. De față este și MagMob, prin colega noastră Zilahi Annamari. +8 MagMob +8 MagMob +8 MagMob +8 MagMob +8 MagMob +8 MagMob
 


imm cologne 2020 – conferința

În data de 25 septembrie, a avut la Atena conferința dedicată următoarei ediții a mult așteptatului eveniment dedicat mobilei și accesoriilor – imm cologne 2020. Ambițiile sunt pe măsura așteptărilor, iar evoluția acestui târg de mobilier nu poate fi decât ascendentă.

 +3
Se anunță o ediție surprinzătoare/ imm-cologne.com    
  |  

•    Prima ediție a fost în 1950
•    70% dintre participanți sunt din afara Germaniei
•    Ediția 2020 se va desfășura în perioada 13.01 – 19.01
•    Organizat de Koelnmesse


Conferința dedicată ediției 2020 a târgului imm cologne a reamintit, dacă mai era nevoie, importanța acestui eveniment la nivel mondial. Se numără printre cele mai mari zece evenimente internaționale ale anului și reflectă fidel câteva dintre aspectele cele mai importante ale vieții, marea provocare a ediției care urmează fiind prezentarea într-o formă cât mai accesibilă a diversității sectorului dedicat amenajărilor interioare. Imm cologne se adresează în egală măsură expozanților și vizitatorilor, pentru ambele categorii având ambiția de a comunica cele mai noi trenduri, rezultate pe baza așteptărilor clienților din domeniu.

imm cologne se concentrează pe anumite tematici, fiind împărțit pe mai multe segmente; acest concept e menit a ușura accesul fiecărui client către zona care-l interesează cel mai mult. La următoarele ediții ale evenimentului, accentul va cădea tot mai puternic pe nevoia de personalizare, pe stârnirea emoțiilor pozitive, pe... ideea de smart living. +3 www.imm-cologne.com

Oportunități de afaceri

Unul dintre secretele succesului târgului imm cologne îl reprezintă calitatea interacțiunii dintre oamenii de afaceri. Pornind de la un grup țintă bine definit, organizatorii urmăresc an de an atragerea unor noi grupuri, fără a ignora așteptările grupului original. Așa se face ca imm cologne se caracterizează prin diversitatea participanților și vizitatorilor, de la producători și furnizori de mobilă și accesorii până la designeri sau oameni de afaceri din întreaga lume. Pentru a se adresa tuturor cu aceeași atenție, au fost introduse proiecte precum Das Haus, DesignFest sau Trend Atmospheres.

Perspective

Ediția 2020 a imm cologne vine cu o schimbare: partea de nord a suprafeței de desfășurare va fi reorganizată și dedicată temei „Home”, ca o continuare a momentelor de succes din edițiile trecute Pure Edition sau Pure Atmospheres. Mai exact, va fi vorba despre trei segmente amenajate pe tematici:
•    Home Sleep – pavilionul 9, unde vor fi expuse produse și concepte dedicate calității somnului. Adică saltele, paturi box-spring, saltele umplute cu apă, accesorii de dormit și accesorii decorative. Organizatorii promit că acest pavilion va fi transformat într-un adevărat laborator al nevoii de odihnă nocturnă;
•    Home Scene – pavilioanele 5.2, 6, 10.1 și 10.2, dedicate stilului de viață contemporan aplicat în livinguri. Pe scurt, va fi vorba despre mobilă tapițată, canapele extensibile și fixe, divane, paturi de zi, fotolii;
•    Home Settings – pavilioanele 4.1, 5.1, 5.2, 7 și 8, dedicate tinerilor și celor care cumpără pentru prima oară o casă. Aici vor fi expuse soluții de depozitare, produse inteligente, materiale moderne și mobilier versatil. +3 www.imm-cologne.com

Smart Home

Organizatorii sunt tot mai preocupați de o problemă aparent a viitorului: cum să facă legătura între progresul tehnologic și viața de zi cu zi a omului? Răspunsul: Smart Home. „Ediția imm cologne 2020 va beneficia de o expoziție specială - let’s be smart. Smart Village – unde atenția va cădea în mod aparte pe patru modele de spații interioare, și anume Smart Home, Smart Residence, Smart Loft și Tiny House. Fiecare dintre aceste spații va fi prezentat din perspective diferite”, a anunțat Matthias Pollmann, Vicepreședinte al diviziei de management Koelnmesse.