Cum a fost la imm-cologne 2020
Spre diferență de alte târguri internaționale de mobilă organizate la început de an, imm-cologne păstrează trendul de creștere a participării. Expozanți și vizitatori comerciali vin în număr tot mai mare de la o ediție la alta.

Și nu degeaba! Anul acesta, imm-cologne a avut loc între 13 și 19 ianuarie, bucurându-se de o creștere a participării generale. Numărul vizitatorilor a ajuns la 128.000, aceștia provenind în mai mult de 50% dintre cazuri din afara Germaniei. De ce e atât de important târgul imm-cologne pentru expozanți și vizitatori în egală măsură? Evident, datorită oportunităților de afaceri, impunerii unor tendințe în materie de design și materiale și datorită nevoii de interconectare a industriilor mobilierului din marile țări ale lumii.
Dacă printre vizitatori cei mai mulți au venit din state precum Olanda, Belgia, Italia, Elveția sau Franța, de partea expozanților s-a remarcat prezența unor branduri de furnizori care nu mai au nevoie de nicio prezentare: Jysk, El Corte Ingles, Nitori, Boston Interiors. Segmentul dedicat tinerilor designeri și reflectat cel mai bine prin concursul Pure Talents a atras lanțuri de distribuitori de produse de design din state puternice precum SUA, Canada, Asia și chiar Rusia.
Pentru prima oară, la imm-cologne, au existat două teme majore care au reușit „să se împace” foarte bine: industria de design (Pure Talents) și soluții de mobilier pentru spații moderne. Împreună, cele două teme au dat spiritul acestei ediții imm-cologne.
Nevoia de mobilier smart s-a exprimat și la această ediție prin interesul crescut pentru pavilionul Smart Village, iar conceptul Das Haus, care anul acesta a revenit companiei spaniole MUT, a adăugat nivelul de emoție necesar oricărei ediții care să incite interesul întregii lumi. Pe scurt, un imm-cologne 2020 absolut reușit, care dă speranțe și mai multe pentru edițiile care urmează.