Cum a fost la Interzum 2023? Peste așteptări
Organizatorii și-au exprimat satisfacția pentru succesul ediției de acest an al târgului Interzum, declarând că în ce privește cifrele de participare așteptările le-au fost depășite. Ce-i drept, companiile expozante au așteptat patru ani pentru a se reîntâlni fizic la fața locului, după ce ediția din anul 2021 a trebuit să se țină în format online, în contextul pandemiei de Covid-19.
„Cu greu și-ar fi putut Interzum dovedi mai bine importanța sa pentru industrie”, a afirmat Oliver Frese, director de operațiuni al Koelnmesse. Pentru el, succesul evenimentului este un semn clar „că evenimentele emblematice de prim rang, precum Interzum, sunt mai necesare ca niciodată”.
Să vorbim în cifre
Un număr de 62.000 de vizitatori profesionali au trecut pragul acestui eveniment de-a lungul celor patru zile, între 9 și 12 mai, la Köln, provenind din 150 de țări precum Germania, Italia, Spania și Polonia. Prezența vizitatorilor din Turcia este pe un trend ascendent, crescând cu 16% față de ultima ediție Interzum. Organizatorii s-au arătat optimiști privind și prezența vizitatorilor din India, într-o ușoară creștere, și chiar și a celor din China.
În ce privește companiile expozante, au participat 1600 de branduri din 59 de state: 255 din Germania, restul din alte țări. Suprafața Interzum 2023 a fost într-o mică măsură redusă față de ediția din 2019, acoperind 186.000 mp, comparativ cu 190.000 mp.
Tema centrală a ediției Interzum din acest an: un viitor tot mai sustenabil
Inovație, design ingenios, multifuncționalitate și, mai presus de toate, sustenabilitate au fost caracteristicile produselor expuse la Köln. Organizatorii au declarat că acest eveniment este gândit de câteva ediții încoace să protejeze mediul înconjurător, încurajând inițiativele verzi, prietenoase cu natura.
Următoarea ediție Interzum va avea loc peste doi ani, fiind programată pentru 23-23 mai 2025.