logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro
Publicitate

Cum a fost la Spoga Gafa 2022

În sfârșit, după doi ani de absență pe fondul pandemiei de COVID-19, cel mai mare eveniment internațional dedicat soluțiilor de amenajare outdoor s-a reîntors în formatul clasic. În perioada 19-21 iunie s-a desfășurat la Köln o ediție de succes Spoga+Gafa. 

spoga-6733
 Trei zile de soluții sustenabile pentru amenajările outdoor./Spogagafa.com
Publicitate
Andreea Chiru  |  22 Iunie 2022

Edițía 2022 a fost una de real succes, în contextul revenirii după atâta vreme. Cifrele vorbesc de la sine:
•    Circa 25.000 de vizitatori din 112 țări (cu accent pe Belgia, Germania, Franța, Italia, Olanda, Spania, Israel, Canada, Marea Britanie, SUA)
•    1000 de expozanți din 52 de state
•    Față de ediția din 2019, a crescut numărul vizitatorilor din afara Germaniei, de la 65% la 67%.

www.spogagafa.com
www.spogagafa.com

„Calitatea și internaționalitatea vizitatorilor prezenți la această ediție au fost spectaculoase. Acest lucru a devenit limpede din discuțiile pe care le-am avut cu expozanții. În acest răstimp de doi ani și jumătate, am depus eforturi pentru a desăvârși formatul evenimentului și constatăm cu bucurie că ne-a adus mari beneficii cu prilejul celei mai noi ediții fizice.”, a declarat reprezentantul organizatorilor Koelnmesse,  Oliver Frese.

Anul acesta, tema evenimentului Spoga+Gafa a reprezentat-o „Grădina sustenabilă”, temă în jurul căreia expozanții s-au întrecut la standurile de prezentare. De la mobilier până la tehnologie de grădinărit, de la inovație în arta grătarului până la soluri și vase, toate colecțiile au urmărit să răspundă principiului de produse verzi. Accentul, se arată în comunicatul de presă transmis de Koelnmesse, a căzut pe materialele de fabricație durabile, reutilizabile și sustenabile și pe implementarea eficientă a energiei și apei în spațiile grădinii.

Suprafața evenimentului spoga+gafa a fost organizată în 11 mari galerii. În trend a fost preocuparea expozanților de a aduce colecții realizate din materiale fără plastic sau din materiale reciclate. Este o tendință tot mai evidentă printre producătorii de nivel internațional: folosirea cât mai rară a materialelor noi și a componentelor din plastic. S-au remarcat piesele de mobilier din lemn masiv recuperat, plastic reciclat, resturi textile.

www.spogagafa.com
www.spogagafa.com

Cu toate că evenimentul în sine a ajuns la final, experiența Spoga+Gafa continuă în format online. Organizatorii anunță activarea unei platforme online care să permită prelungirea perioadei de contacte de afaceri și prezentări de produse. „Experiența târgului de comerț continuă: pe noua noastră platformă digitală vă oferim posibilitatea pentru și mai mult networking, numeroase posibilități de prezentare pentru produsele dumneavoastră și evenimente interesante. Nu rata aftershow-ul nostru digital din 27-30 iunie!” – se arată pe site-ul evenimentului. Platforma poate fi accesată aici.

Următoarea ediție Spoga+Gafa a fost deja anunțată. Va avea loc între 18 și 20 iunie 2023.

 

www.spogagafa.com
www.spogagafa.com
www.spogagafa.com
www.spogagafa.com

 

Publicitate
Publicitate