E rost de o vizită la Bruxelles
Pentru sectorul european al mobilei începutul lunii noiembrie înseamnă Târgul de Mobilă de la Bruxelles (Belgia). Timp de 80 de ani acest târg a reprezentat un eveniment de nelipsit din agenda firmelor din domeniul mobilei, care reuşeşte să surprindă în mod plăcut participanţii cu ocazia fiecărei ediţii.
În acest an vor participa la târg 270 expozanţi, din care peste 60% provin din străinătate. Noutatea acestei ediţii, care va avea loc în perioada 5-8 noiembrie, reprezintă noul stil de amenajare şi ceea ce este mai important, numeroasele produse noi şi inovaţii care se vor putea descoperi la standurile expozanţilor.
În acest an va avea loc cea de-a 80-a ediţie a târgului, fiind astfel unul dintre cele mai vechi târguri de specialitate din Europa, dar acesta nu înseamnă că evenimentul este învechit, chiar dimpotrivă: este o manifestare plină de viaţă, care ţine pasul cu schimbările din lumea mobilei.
Cea de a 80-a aniversare a reprezentatocazia perfectă pentru o reînnoire completă. În luna iunie s-a lansat noul logo al evenimentului şi noul stil de amenajare.
Târgul este în primul rând o platformă internaţională pentru mobila produsă în Belgia, dar se extinde tot mai mult şi se poate considera o manifestare de seamă pentru întreaga industrie europeană a mobilei. La această ediţie se aşteaptă participarea mai multor firme din străinătate, Franţa, Italia, ţările Scandinave, Germania, Marea Britanie, Spania, Portugalia, etc.
Împărţirea clară pe segmente este un specific al târgului:
City prezintă stiluri trendy şi contemporane caracteristice vieţii urbane; Brussels by Night este rezervat specialiştilor din domeniul dormitoarelor; Square se concentrează pe soluţii inovative de design la preţuri accesibile; Fusion demonstreazăcă o amenajare în stil country nu trebuie să fie de modă veche; Mozaïek prezintă mobilier atractiv pentru cei cu buget limitat; Holland à la Carte este dedicat producătorilor lideri din Olanda.
Este un fapt bine cunoscut că vizitatorii au parte de o primire călduroasă la Bruxelles. Desigur noul stil al târgului va influenţa aspectul şi atmosfera evenimentului. Dar adevărata inovaţie se va găsi la standurile expozanţilor, ceea ce este motivul pentru care târgul merităvizitat.
Târgul de mobilier de la Bruxelles cotinuă să se reînnoiască, rămânând în acelaşi timp fidel conceptului său de bază. Evenimentul încearcă să obţină un echilibru între identificabilitate, autenticitate şi cererea pentru inovare din partea expozanţilor şi vizitatorilor.