imm cologne 2020 – conferința

În data de 25 septembrie, a avut la Atena conferința dedicată următoarei ediții a mult așteptatului eveniment dedicat mobilei și accesoriilor – imm cologne 2020. Ambițiile sunt pe măsura așteptărilor, iar evoluția acestui târg de mobilier nu poate fi decât ascendentă.

 +3
Se anunță o ediție surprinzătoare/ imm-cologne.com    
  |  

•    Prima ediție a fost în 1950
•    70% dintre participanți sunt din afara Germaniei
•    Ediția 2020 se va desfășura în perioada 13.01 – 19.01
•    Organizat de Koelnmesse


Conferința dedicată ediției 2020 a târgului imm cologne a reamintit, dacă mai era nevoie, importanța acestui eveniment la nivel mondial. Se numără printre cele mai mari zece evenimente internaționale ale anului și reflectă fidel câteva dintre aspectele cele mai importante ale vieții, marea provocare a ediției care urmează fiind prezentarea într-o formă cât mai accesibilă a diversității sectorului dedicat amenajărilor interioare. Imm cologne se adresează în egală măsură expozanților și vizitatorilor, pentru ambele categorii având ambiția de a comunica cele mai noi trenduri, rezultate pe baza așteptărilor clienților din domeniu.

imm cologne se concentrează pe anumite tematici, fiind împărțit pe mai multe segmente; acest concept e menit a ușura accesul fiecărui client către zona care-l interesează cel mai mult. La următoarele ediții ale evenimentului, accentul va cădea tot mai puternic pe nevoia de personalizare, pe stârnirea emoțiilor pozitive, pe... ideea de smart living. +3 www.imm-cologne.com

Oportunități de afaceri

Unul dintre secretele succesului târgului imm cologne îl reprezintă calitatea interacțiunii dintre oamenii de afaceri. Pornind de la un grup țintă bine definit, organizatorii urmăresc an de an atragerea unor noi grupuri, fără a ignora așteptările grupului original. Așa se face ca imm cologne se caracterizează prin diversitatea participanților și vizitatorilor, de la producători și furnizori de mobilă și accesorii până la designeri sau oameni de afaceri din întreaga lume. Pentru a se adresa tuturor cu aceeași atenție, au fost introduse proiecte precum Das Haus, DesignFest sau Trend Atmospheres.

Perspective

Ediția 2020 a imm cologne vine cu o schimbare: partea de nord a suprafeței de desfășurare va fi reorganizată și dedicată temei „Home”, ca o continuare a momentelor de succes din edițiile trecute Pure Edition sau Pure Atmospheres. Mai exact, va fi vorba despre trei segmente amenajate pe tematici:
•    Home Sleep – pavilionul 9, unde vor fi expuse produse și concepte dedicate calității somnului. Adică saltele, paturi box-spring, saltele umplute cu apă, accesorii de dormit și accesorii decorative. Organizatorii promit că acest pavilion va fi transformat într-un adevărat laborator al nevoii de odihnă nocturnă;
•    Home Scene – pavilioanele 5.2, 6, 10.1 și 10.2, dedicate stilului de viață contemporan aplicat în livinguri. Pe scurt, va fi vorba despre mobilă tapițată, canapele extensibile și fixe, divane, paturi de zi, fotolii;
•    Home Settings – pavilioanele 4.1, 5.1, 5.2, 7 și 8, dedicate tinerilor și celor care cumpără pentru prima oară o casă. Aici vor fi expuse soluții de depozitare, produse inteligente, materiale moderne și mobilier versatil. +3 www.imm-cologne.com

Smart Home

Organizatorii sunt tot mai preocupați de o problemă aparent a viitorului: cum să facă legătura între progresul tehnologic și viața de zi cu zi a omului? Răspunsul: Smart Home. „Ediția imm cologne 2020 va beneficia de o expoziție specială - let’s be smart. Smart Village – unde atenția va cădea în mod aparte pe patru modele de spații interioare, și anume Smart Home, Smart Residence, Smart Loft și Tiny House. Fiecare dintre aceste spații va fi prezentat din perspective diferite”, a anunțat Matthias Pollmann, Vicepreședinte al diviziei de management Koelnmesse. 


IKEA – trei noi colecții în ediție limitată!

VÄRMER și VINTERFEST sunt două colecții special create pentru sărbătorile de iarnă și se află deja în magazinele IKEA. O altă colecție, foarte așteptată de altfel, și anume MARKERAD, creată în colaborare cu Virgil Abloh, va fi disponibilă în România la începutul lunii noiembrie.

 +6
Colecții special create pentru perioada de iarnă/IKEA.ro
  |  

Colecția VÄRMER
Ideea acestei este una specială, servind tuturor familiilor din lume care sărbătoresc Crăciunul.  Au fost luate ca reper două familii din țări foarte diferite, Suedia, respectiv Kenya și stilurile lor de viață, complet diferite. Astfel, indiferent dacă îți vei petrece sezonul de iarnă jucându-te în zăpadă sau te vei bucura de soarele tropical, colecția VÄRMER are de toate pentru toată lumea, indiferent de locul în care sărbătoriți. VÄRMER cuprinde piese de mobilier și decorațiuni concepute pentru toate tipurile de sărbători și este acum disponibilă în ambele magazine IKEA și online. +6 www.IKEA.ro +6 www.IKEA.ro
   
Colecția VINTERFEST
Aceasta este o colecție de iarnă care a rezultat tot dintr-o combinație, de data asta a stilurilor de decorare a caselor pe perioada sărbătorilor: stilul minimalist și stilul clasic. +6 www.IKEA.ro +6 www.IKEA.ro

Colecția VINTERFEST cuprinde forme vesele, îndrăznețe, ce provin din moștenirea scandinavă, care este simplă, dar bogată în modele, create din materiale sustenabile, nuanțe fresh de roșu, albastru și neutre.
De asemenea, VINTERFEST este acum disponibilă în ambele magazine IKEA și online.

Colecția MARKERAD
O colecție limitată, obținută din colaborarea între IKEA și Virgil Abloh. Colecția MARKERAD constă într-o gamă de produse avangardiste, care se orientează către o viață fluidă și contemporană, inclusiv un pat de zi, o masă, un scaun, o oglindă, un corp de iluminat, materiale textile, un dulap și accesorii. +6 www.IKEA.ro
Virgil Abloh, alături de Henrik Most, lider de creație la IKEA, a efectuat cercetări ample în viața adulților tineri care se mută singuri pentru prima dată, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor lor. Apoi, în cadrul mai multor ateliere din centrul de design IKEA din Älmhult, Suedia, au lucrat împreună pentru a dezvolta schițe și prototipuri, modelând apoi produsele.

„Vreau ca fiecare articol să le aducă oamenilor un sentiment de mândrie și îmi doresc ca designul să fie cel mai întemeiat motiv care să le trezească acest sentiment.”, declară Virgil Abloh.
Colecția va fi lansată în România pe 2 noiembrie 2019.
 


TIS 2019 – mobilă și imobiliare la un loc

În perioada 11-13 octombrie se va desfășura la Sibiu cea de-a șasea ediție a unui eveniment necesar: Târgul Imobiliar Sibiu (TIS), adunând laolaltă atât dezvoltatori imobiliari, cât și producători sau furnizori de mobilă. Pe scurt, industria imobiliară în parteneriat cu industria mobilei.

 +3
Au început înscrierile!  
  |  

Este un concept cu adevărat actual, mai ales că tot mai mulți dintre cei care construiesc case au înțeles deja că o amenajare interioară reușită îi poate ajuta să le vândă mult mai ușor. Principiul e simplu: o casă mobilată atrage mult mai mult decât una complet goală. Așadar TIS reprezintă un târg destinat domeniilor imobiliar, construcții și amenajare; urmează să se desfășoare în centrul Redal Expo și va funcționa ca o adevărată platformă dedicată industriei: contacte de afaceri, șanse de promovare și chiar oportunități de vânzare.

În cadrul celor trei zile de târg, vor avea loc și câteva work-shop-uri interesante, dedicate ultimelor trenduri în materie de amenajare a interioarelor. +3 www.targulimobiliarsibiu.ro +3 www.targulimobiliarsibiu.ro

Târgul Imobiliar Sibiu va avea patru tematici: proiecte rezidențiale, amenajări interioare, mobilă și soluții de finanțare. Pentru mobilier, spațiul a fost amenajat sub denumirea Salonul de Mobilă Sibiu, expoziția fiind una cu vânzare.
Târgul Imobiliar Sibiu se desfășoară de două ori pe an, primăvara și toamna. Pentru această ediție, înscrierea participanților este în toi.


Mobilă românească – noutățile toamnei 2019

Pentru cei din presă, târgurile de mobilier sunt cele mai bune prilejuri de a lua pulsul pieței dintr-un singur drum. Pe scurt, am fost la BIFE-SIM 2019 și ne-am întâlnit cu vechi sau mai noi cunoscuți, producători de mobilier și designeri, veniți cu noile lor colecții.

 +8
Ce am mai văzut nou la producătorii de mobilă din România.
  |  

Ami White, producătorul de paturi box-spring la comandă, a fost una dintre cele mai plăcute surprize. Standul, frumos amenajat, a fost mereu plin, semn că mulţi din potenţialii clienţi își doresc tot mai mult mobilier creat pe nevoile lor personale. Paturile Ami White au luat ochii prin explozia de culori chiar îndrăznețe la nivelul mobilei de dormitor. +8 MagMob +8 MagMob +8 MagMob

Quadra a ales să dea standului un aer marcat de spiritul aventurii – banca enormă, în formă de barcă cu vâsle, a fost piesa de rezistență, un simbol al mobilierului din lemn masiv, uneori cu tușe antichizate, lansate de acest brand. +8 MagMob

Everart a împlinit 20 de ani de producție și nu putea deci lipsi de la BIFE-SIM 2019; standul, cu o suprafață ceva mai restrânsă ca-n alți ani, a spus o poveste modernă despre imprimeurile animale, optând pentru o combinație cromatică de negru și galben/auriu, detaliu ce l-a scos clar în evidență.

În standul Simex, livingul prezentat anul trecut a fost acum completat de un dormitor din lemn masiv, în care piesa principală a reprezentat-o patul: muchii rotunjite, margini prietenoase, finisaj plin de căldură. +8 MagMob

Octostil este o prezență relativ nouă – cred că 2019 a fost al doilea an în care a participat la BIFE-SIM; standul a ieșit și de data asta în evidență printr-un stil impozant, contemporan, foarte îndrăzneț ca forme, design, detalii. Mobilierul se execută la comandă, din lemn masiv, iar elementele decorative sunt o gură de aer proaspăt. +8 MagMob +8 MagMob

BIFE-SIM 2019 a pus în valoare evoluția calitativă a celor mai mulți dintre participanți, cu toate că prezența, din punct de vedere al expozanților, a fost ceva mai redusă ca-n alte ediții.


Te-ai înscris la seminarul DIGITALIZAREA?

Unul dintre cele mai importante seminare din industria producătorilor de mobilă din România urmează să se desfășoare în București. Este vorba despre conferința DIGITALIZAREA, organizată de Asociația Clubul Român de Mobilă.

Poți participa gratuit!
  |  

Evenimentul va avea loc în ziua de 14 septembrie 2019, între orele 11:00 și 12:30, în Sala Titulescu, Romexpo. Este deci ultima șansă pentru cei care mai doresc să se înscrie. În limita celor 150 de locuri disponibile, înscrierea nu costă nimic, e gratuită, și se face trimițând un mail președintelui Asociației Clubul Român de Mobilă, la adresa: iuliumoldoveanu@acrm.ro

Despre ce e DIGITALIZAREA?

Seminarul a fost pus la cale în scop educațional, adresându-se acelor producători de mobilă din România care-și doresc să se extindă pe piața europeană. Ca studiu de caz va fi abordat exemplul Germaniei, urmând ca în cadrul seminarului să fie prezentate soluțiile pe care producătorii de mobilă din Germania le-au adoptat pentru creșterea vânzărilor.

La seminarul DIGITALIZAREA vor lua cuvântul doi speakeri cu greutate:
•    Marius Buiculescu – consultant de branding și comunicare. El va explica cursanților în ce măsură prezența lor pe piața de mobilier depinde în următorii ani de nevoia de digitalizare.
•    Cosmin Anastasiu – reprezentantul platformei pCon în România, care va oferi informații concrete despre experiența germană pe piața mobilei și va prezenta beneficiile unei platforme comune de lucru.

Pe scurt, prin participarea la seminarul DIGITALIZAREA, cursanții vor afla care sunt condițiile de supraviețuire în vânzarea mobilei pe piața europeană.