Ediția de primăvară a târgului Maison&Objet a avut loc în perioada 24-28 martie, în cadrul celor 7 galerii din centrul expozițional Nord Villepinte și pare să fi atras o participare internațională bună, în condițiile în care 1 din 3 vizitatori a venit din afara granițelor Franței. Față de ediția anterioară, Maison&Objet a înregistrat o rată de creștere cu circa 37% a vizitatorilor străini.
Târgul Maison&Objet în cifre:
- aproape 52.000 de vizitatori din 136 de țări și 1811 branduri din 53 de state
- 513 branduri aflate la prima participare la Maison&Objet
- cei mai mulți vizitatori străini au provenit din Belgia, Italia, Marea Britanie, Olanda, Spania și Germania
- cei mai numeroși expozanți au provenit din Italia, Belgia, Olanda, Germania, Portugalia
În premieră, a avut loc și un eveniment destinat exclusiv reprezentanților profesionali prezenți la Paris: „Maison&Objet în the City”, un circuit al celor mai frumoase destinații decorate în stil pur parizian, adică 90 de showroom-uri dedicate soluțiilor de amenajare și-au deschis porțile în cadrul acestui tur în premieră.
„Această a doua ediție post-pandemică a Maison&Objet a dovedit fără urmă de îndoială că toți reprezentanții industriei erau nerăbdătorii să se întâlnească față-n față pentru schimburi de idei și pentru a descoperi noile trenduri în materie de decor, design și lifestyle”, se arată în comunicatul de presă al organizatorilor.
Urmează ediția a doua a Maison&Objet 2022 în septembrie, o ediție destinată soluțiilor de decorare și amenajare interioară.