Noutăți IKEA pentru starea de bine

Pe fondul petrecerii timpului mai degrabă acasă decât în oraș și a redefinirii nevoii de confort, în contextul pandemiei de COVID-19, IKEA continuă să lanseze colecții adaptate și inspirate din provocările actuale. Cele mai noi sunt pentru tineri și spații mici.

 +7
Colecții și produse urbane de la Ikea!
  |  

Pornind de la un raport IKEA intitulat Life at Home și menit să analizeze felul în care oamenii fac față valului de schimbări provocate de pandemie, IKEA lansează în acest mijloc de vară două noi colecții dedicate în special persoanelor tinere, care se văd nevoite să petreacă și mai mult timp acasă – în special lucrând din locuința proprie. E vorba despre colecțiile RÅVAROR, respectiv SAMMANKOPPLA, „colecții dedicate unei vieți urbane mai confortabile, soluții sustenabile care vor ajuta familiile tinere și moderne să optimizeze orice tip de spațiu – în special cele mai mici – și să obțină un echilibru mai bun pentru redefinirea vieții acasă”, după cum se arată în comunicatul de presă IKEA.

RÅVAROR este o colecție concentrată pe multifuncționalitate, pe nevoia de transformare a spațiilor mici în spații inteligente, și mai ales concentrată pe ușurința deplasării – piese de mobilă ușor de mutat dintr-un colț al casei în altul.  RÅVAROR este despre continuă transformare a spațiului: o cutie de depozitare pe roți ce servește și ca o masă de cafea; o bancă pe roți ce devine raft de depozitare de inserat ușor sub masă; o tavă cu picioarele pliabile care permite transportarea mai multor obiecte sau alimente, luat masa în pat sau ridicarea laptopului pentru a crea instantaneu o stație de lucru stand-up. Per total sunt 20 de produse în colecția RÅVAROR - un pat de zi și o canapea, mese, mini bucătărie, soluții de depozitare deschise pe rotile, cutii de depozitare, materiale textile și produse de iluminat, colecția urmând să fie disponibilă la începutul lunii septembrie. +7 www.IKEA.ro +7 www.IKEA.ro +7 www.IKEA.ro

SAMMANKOPPLA reprezintă o colecție IKEA inedită, inspirată din pasiunea pentru fashion și combinată cu stilul de mobilier ultrapractic IKEA. A fost creată împreună cu designerii de modă thailandezi Greyhound Original și pornește din nevoia de reciclare, reutilizare și reproiectare creativă. „Aceasta este o colecție influențată de un oraș unde orice poate fi potrivit sau îmbinat și arată că imperfecțiunea poate fi perfectă” - Bhanu Inkawat, directorul executiv de creație la Greyhound Original. +7 www.IKEA.ro +7 www.IKEA.ro

Dacă este la modă, de ce nu ar trebui ca lampa dvs. să arate ca o sticlă veche de plastic reciclată? Acest lucru arată, de asemenea, că IKEA rămâne dedicată sustenabilității și creării unei vieți mai bune


 


Catalogul IKEA împlinește 70 de ani

...și trece în online. Se împlinesc 70 de ani de la prima ediție a catalogului IKEA, iar momentul este celebrat printr-o schimbare majoră - din print în digital. Ediția 2021 a catalogului IKEA se lansează în format web. Coperta e gata!
 

2021 - prima ediție online a catalogului IKEA
  |  

De acum, catalogul IKEA se află deci la un click distanță, sub forma unui ghid digital disponibil cu surse de inspirație și soluții moderne, pline de confort pentru orice locuință privată. Coperta ediției 2021 este dedicată somnului, dar catalogul în sine va putea fi accesat începând cu mijlocul lunii august. Așadar fanii IKEA nu vor mai primi acasă catalogul printat, ca-n fiecare an, ci îl vor accesa online.

„Se pare că viața de acasă nu a fost niciodată atât de importantă ca acum, iar noi, la IKEA, am căutat să răspundem prin intermediul noului Catalog, un material în format modern, în care împărtășim cunoștințe și inspirație pentru mobilarea casei. Așa cum indică și coperta, tema Catalogului IKEA 2021 gravitează în jurul somnului, iar noi înțelegem perfect că o singură soluție nu poate fi potrivită tuturor. Unii oameni preferă să doarmă în timpul zilei, alții se odihnesc mai bine pe canapea. Suntem diferiți, dar cu toții visăm la un somn tihnit. Vrem să oferim soluții pe care să și le poată permite toată lumea, soluții pe înțelesul tuturor, soluții în care oamenii să se regăsească,” a declarat Theodor Nica, Communication and Interior Design Manager, IKEA România.

Un avantaj al ediției digitale a catalogului IKEA este posibilitatea de a identifica imediat produsele din imagini, ajungând în pagina de informații a produsului foarte repede și simplu. De acolo, poate fi amplasat în coșul de cumpărături, iar procesul de achiziționare devine ultramodern și rapid.

De ce format digital? Din nevoia de sustenabilitate, din dorința de a reduce impactul asupra resurselor naturii, urmând ca până în anul 2030 să nu mai rămâne disponibilă decât variata digitală a catalogului IKEA. Totuși, pentru că până în 2030 mai e ceva timp, fanii formatului clasic al catalogului IKEA îl pot obține totuși, direct din magazinul IKEA, în spațiile deja consacrate. Catalogul va fi imprimat pe hârtie 100% sustenabilă, certificată FSC.

Versiunea digitală a Catalogului va fi disponibilă de la mijlocul lunii august, iar clienții pot ridica varianta printată din magazine începând cu 1 septembrie.


Casa Rusu a lansat mobilier modular la Târgu Mureș

Magazin nou la Târgu Mureș. În plină stare de alertă, Casa Rusu a deschis azi un showroom cu vânzare, dar în cadrul unui eveniment ușor atipic, adaptat condițiilor de pandemie. Adică în cadrul unei conferințe de presă online.

 +4
  Șase colecții de mobilier modular lansate online de CasaRusu.ro
  |  

Joi dimineața la ora 9:00, în Târgu Mureș s-au deschis ușile celui mai nou magazin Casa Rusu din România. Inaugurarea a avut loc în condiții de maximă securitate dată fiind situația de alertă, iar conferința de presă s-a desfășurat în mediul online. Carmen Alexandru, director regional Casa Rusu, a anunțat cu acest prilej șase noi colecții de mobilier modular, toate fiind disponibile în magazinul tocmai deschis în Târgu Mureș, dar și în platforma online a producătorului. Este o premieră pentru Casa Rusu, cele șase colecții de mobilier modular adresându-se amenajărilor în stil modern, în special pentru living și dormitor.

„Aveam în plan de mult timp deschiderea unui magazin Casa Rusu în Târgu Mureș, dar în general căutăm spații de showroom foarte mari. Suntem fericiți că am găsit acest spațiu și am putut lansa astăzi acest showroom  în Târgu Mureș”, a declarat Marius Raia, director de expansiune în cadrul Casa Rusu.
În ce privește categoriile de produse Casa Rusu disponibile în magazinul din Târgu Mureș, acestea acoperă o gamă largă de necesități de mobilare: piese pentru livinguri, pentru dining, pentru bucătărie – de la electrocasnice până la mese și scaune. În portofoliul Casa Rusu intră mobilă tapițată și netapițată, dar  și o gamă variată de decorațiuni interioare și accesorii textile.

„Ceea ce ne diferențiază de concurența sunt diversitatea pieselor de mobilă și calitatea. Diversitate pentru că acoperim toate încăperile casei, iar calitatea include atât calitatea produsului, cât și pe cea a serviciilor – servicii de asistență, montaj, asamblare. Fiind vorba de sisteme modulare, se pot configura în funcție de utilitatea cerută de client”, a explicat Marius Raia. Printre aceste servicii există și cel de consiliere, un program de virtual planner pentru configurarea mobilei de living și bucătărie în funcție de dimensiunile cerute de fiecare client în parte. Simulatorul este disponibil și în mediul online pe site-ul CasaRusu.ro.

Categorii de clienți cărora li se adresează cele șase colecții modulare lansate de Casa Rusu la Târgu Mureș – colecțiile modulare tocmai lansate sunt variate ca preț și design, tocmai pentru a satisface cât mai multe categorii de clienți.

Până la finalul anului 2020, urmează să mai fie deschise încă două showroom-uri Casa Rusu: unul în București, și cel de-al doilea în Iași, iar pentru anul 2021 planurile Casa Rusu includ noi magazine de lansat în Craiova, Deva, Turda și Miercurea Ciuc. +4 www.casarusu.ro +4 www.casarusu.ro +4 www.casarusu.ro

 


CIFF 2020 se ține!

China International Furniture Fair se numără printre târgurile internaționale de mobilă care urmează să se desfășoare în condiții speciale anul acesta. Ediția cu numărul 45 ar fi trebuit să se desfășoare încă din luna martie, dar a fost amânată în contextul pandemiei de COVID-19.

Ediția 2020 va avea totuși loc/Ciff.Furniture
  |  

Unul dintre cele mai importante evenimente din industria mobilei la nivel mondial, CIFF era programat să aibă loc în două etape: 18-21 martie, târgul dedicat mobilierului casnic și accesoriilor decorative, respectiv 28-31 martie, faza destinată mobilierului de tip office, mobilierului HoReCa și noilor tehnologii.  Din pricina izbucnirii pandemiei de COVID-19, ediția a 45-a CIFF nu s-a mai ținut, organizatorii precizând că urmează să revină cu noi propuneri de desfășurare.

Și conform așteptărilor, ediția a 45-a a CIFF va avea într-adevăr loc anul acesta. Se ține la finalul lunii iulie – între 27 și 30 ale lunii, la Guangzhou. Spre diferență însă de edițiile anterioare, aceasta se va desfășura într-o singură fază, reunind sub aceeași cupolă și în același timp sectoarele de mobilă pentru acasă și mobilă pentru spații publice. Producători din toată lumea vor expune colecții de mobilă pentru indoor și outdoor, decorațiuni, accesorii textile.

Înscrierile expozanților sunt în toi, iar organizatorii se așteaptă la o participare mulțumitoare în condițiile actuale.


SDHOUSE.ro – cel mai nou magazin de stil scandinav

Se lansează o nouă platformă de shopping online în România: sdhouse.ro, magazin de mobilă și accesorii în stil scandinav. Inițiativa aparține companiei Scandinavian Design House, cu o experiență de 15 ani pe piața internațională.

 +4
Mobilier în stil scandinav, la un click distanță/Sdh.ro
  |  

Sdhouse.ro reunește în prezent, colecții de mobilier, accesorii, decorațiuni și finisaje, pentru întreaga familie. Sunt peste 10.000 de produse, reprezentând branduri de top precum Vox, Innovation Living, Cane-Line, Cinas, Frandsen, Flexa, Djeco, Pinio, Lifetime sau Sirius, produse care se adresează tuturor membrilor familiei. Varietatea în funcție de grupe de vârstă e garantată – de la nepot la bunic, oricine poate găsi cel puțin 10 produse pe care să vrea să le aibă acasă.

„Noua platformă online vine în întâmpinarea pasionaților de design interior scandinav, modern, inteligent și urban, şi a celor care sunt în căutarea unor piese de mobilier şi accesorii premium, de care să se bucure o viaţă întreagă”, se arată în comunicatul de presă al Scandinavian Design House.

Pe lângă diversitatea produselor, noua platformă online pune la dispoziția clienților și servicii: design interior, montaj pentru mobilier și accesorii textile, serviciul de măsurători și service post-garanție. Există și o secțiune utilă de tur virtual, invitând utilizatorii platformei în cele patru magazine Scandinavian Design House, dar și cataloage de amenajări, puse la dispoziție spre inspirație, de către furnizorii de piese de mobilă și accesorii. Tot pentru inspirație în ton cu moda amenajărilor interioare este și pagina de blog a site-ului, unde sunt oferite informații legate de trenduri, reguli de amenajare și chiar sfaturi de îngrijire a mobilierului. +4 www.sdh.ro +4 www.sdh.ro +4 www.sdh.ro

Despre Scandinavian Design House
- peste 15 ani de experiență,
- peste 1,000,000 de piese de mobilier montate
- peste 5,000,000 de ore de montaj până în prezent.

Scandinavian Design House își propune să fie prima destinație pentru iubitorii de mobilier și decorațiuni cu design scandinav inteligent și urban, punând la dispoziție clienților săi un magazin online modern - sdhouse.ro, si cele patru magazine fizice: BoConcept (Șos. București-Ploiești 44C, Sector 1, București – Galeriile Mobexpert Băneasa), Fleximo Băneasa (Șos. București-Ploiești 44C, Sector 1, București – Galeriile Mobexpert Băneasa), Fleximo Zăgazului (Str. Zăgazului nr. 21-25, One Herăstrău Plaza) și VOX (Swan Office and Technology Park, Șos. București-Nord nr. 15-25).