S-a lansat noul catalog Ikea
Joi, 17 august, Ikea a lansat cel mai nou catalog al său, promițând că până pe 7 septembrie acesta va ajunge în casele a peste 800.000 de români. Mai colorat, mai viu, mai practic și ușor de răsfoit – acesta este noul catalog Ikea 2018.
Pornind de la copertă și până la produsele promovate sa poveștile din spatele stilului, catalogul Ikea 2018 este una dintre cele mai „interactive” ediții, fiind realizat pe baza unui amplu sondaj de opinie despre culorile preferate ale românilor, despre visurile legate de amenajare și despre funcționalitatea pe care o dau anumitor încăperi.
În centrul catalogului Ikea se află camera de zi ca spațiu de socializare, relaxare și chiar odihnă nocturnă. Cele 326 de pagini nu se limitează însă la livingul românilor, ci prezintă inclusiv 14 povești despre stilurile de amenajare interioară în funcție de activitățile zilnice, câteva ateliere românești în care se fabrică piese de mobilier Ikea, și o colecție de mobilă nou-nouță.
În ce privește produsele Ikea, vedetele catalogului Ikea 2018 sunt: canapeaua modulară VIMLE (pag. 10) care îți face mai ușoară misiunea organizării. Pătura TUVALI (pag. 6) care va păstra secretele serilor de iarnă cu multe povești, sau rama SKATTEBY (pag. 7) ce va depozita cele mai frumoase amintiri. Împreună cu Hay, una dintre cele mai cunoscute companii de design danez, IKEA prezintă 35 de produse noi cu design liniar și materiale de înaltă calitate în colecția YPPERLIG. Fiecare își poate exprima stilul propriu prin amenajarea casei și realizarea unui ambient spectaculos cu resurse limitate. Lampadarul ÅRSTID și abajurul NYMÖ (pag. 62) sunt doar câteva elemente de decor care pot face o cameră să strălucească fără eforturi. Iar camera de zi devine cu ușurință o scenă de teatru.
Prin acest catalog, ne dorim să îi încurajăm pe oameni să își facă mai mult timp pentru nevoile și visurile lor. Casele se schimbă pentru a face loc unor noi activități, obiceiuri și stiluri de viață, iar tema de anul acesta despre asta vorbește. „Mai mult timp pentru tine” înseamnă mai mult timp pentru pasiuni, sport, filme și seriale, prieteni, joacă pe covor, crescut plante, petreceri, aniversări, revelioane, somn în după-amiezile de weekend sau pur și simplu pentru a fi împreună fără vreo ocazie specială. Credem că această zonă a casei oferă foarte multe și abia așteptăm să descoperiți noul catalog în care camera de zi joacă un rol central, a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.