Stilul rustic: culori și materiale

Foarte mulți români îmbrățișează stilul rustic de amenajare a casei, mai ales a caselor de vacanță. Însă de la ceea ce ne place și până la ceea ce ne iese este o poveste complicată. Codruța Iana, specialist în amenajări interioare, a realizat pentru revista Magmob un mic îndreptar despre stilul rustic – culori și materiale.

 +2
 MagMob
  |  

Din punct de vedere al culorilor și decorațiilor, stilul rustic are câteva direcții bine definite, diferite și totuși în aceeași temă. Acestea sunt vintage, etno și shabby chic. Numitorul comun este reprezentat de materialele care se impun a fi folosite în toate aceste trei cazuri, pentru a rezulta un stil rustic corect. Aceste materiale sunt: lemnul, pielea, piatra, cărămida, blana, țesătura naturală, ce o imită pe cea de război sau manuală - toate aceste materiale creează un decor care amintește de copilăria la bunici, de natură și de tradiție.


Mobilierul în stilul rustic de amenajare trebuie să fie pe aceeași lungime de undă – din materiale cât mai naturale (în special lemnul masiv), cu design tradițional, eventual pictat sau sculptat manual.

 +2 www.designinvogue.com
Culorile: trebuie respectată regula celor trei culori – culoare de fond 60%, culoare cu personalitate 30% și culoarea accent 10%. Prin urmare:
•    fondul (pardoseala și pereții) va fi în culori albe sau naturale: pământ, cărămidă, piatră, lemn;
•    culorile cu personalitate sunt verdele-kaki, galben-pai, dar aici se diferențiază cele trei curente amintite de rustic. Shabby chic aduce alburile colorate în prim plan și detaliul vechi, patinat. Culorile cu personalitate sunt pastelurile rafinate: rozuri, turcoazuri;
•    accentele sunt de materiale și texturi: dantelă, lucrătură manuală etc. Spre deosebire de acesta, stilul etno impune fondul alb al peretelui tradițional pe care opune accente de culoare primară puternică: albastru, roșu, galben.


Allcomp vine în ajutorul producătorilor de mobilă tapiţată

Industria mobilei în curs de dezvoltare se confruntă în mod constant cu o mulțime de provocări, cărora în permanență trebuie să le facă față. Producătorii caută soluții care să îi ajute să rămână competitivi, fără reducerea calității produsului final. Compania Allcomp va fi prezentă la târgurile BIFE-SIM.

 +7
Unicut 3C50 fabricat de Allcomp
  |  

Există cel puțin două probleme grave cu care se confruntă în prezent producătorii de mobilier tapițat. Una dintre cele mai fundamentale este lipsa forței de muncă, lipsa specialiștilor la scară globală. Tinerii nu doresc să se instruiască în cadrul acestei profesii.

Compania Allcomp din Polonia, producătorul masinilor Unicut pentru întinderea și tăierea țesăturilor se străduiește să-și sprijine Partenerii, și să pregătească astfel soluțiile, pentru a asigura cea mai bună utilizare a resurselor disponibile. Este vorba despre reducerea la maximum a numărului de mâini necesare în cadrul proceselor de tăiere sau simplificarea acestor produse. Compania dorește ca și persoanele cu puțină experiență să fie capabile să facă față în deservirea mașinilor și a liniilor de producție.

 +7 MagMob UNICUT 3C50 — tăierea mai multor straturi de stofă, unui număr mic de straturi de vatelină

 

O altă provocare este nevoia pentru o performanță mai mare și o mai bună optimizare. Crește scara de producție, precum și problemele aferente. Producătorii de mobilier tapițat trebuie să demonstreze o mare flexibilitate pentru a răspunde rapid la nevoile pieței și așteptările clienților. Ele oferă serii mari și mici de producție, pentru că tipul și metoda de producție se schimbă rapid. Allcomp nu lasă clienții cu aceste probleme. Constant se află în căutarea de soluții interesante, dezvoltă tehnologii, caută o nouă abordare a problemeleor legate de tăierea materialelor, astfel încât să sprijine în fiecare aspect industria mobilei.

 +7 MagMob Atelierul de croitorie Rus Savitar (Timişoara) echipat cu soluţii Unicut

 

Pentru ca clienții care utilizează tehnologia UNICUT să poată să-și realizeze comenzile în mod eficient, este importantă pentru ei viteza și eficiența de implementare a noilor tehnologii și a noutăților tehnologice. Furnizorul de mașini Unicut face tot posibilul ca instalarea să fie realizată fără probleme, fără a perturba ciclul de producție, minimizând „timpii morți” necesari.

După instalare asigură implementarea completă și cursuri de instruire. Dorește să aibă siguranța că angajații și managerii vor avea cunoștințe complementare necesare pentru o producție eficientă. Un exemplu de astfel de implementare este linia completă de producție, pentru întinderea și tăierea țesăturilor, care funcționează în cadrul companiei Rus Savitar din judeţul Timiş.

 +7 MagMob UNICUT AERO - modulul mobil are posibilitatea de funcţionare cu mai multe mese de croială

 

Optimizează și economisește!
La târgul BIFE-SIM din București din acest an specialiștii companiei Allcomp vor prezenta soluția pentru mărirea economiilor în atelierul de croitorie. La standul lor de informații vor încerca să arate cât de ușor puteți optimiza și accelera munca, reduce pierderile de material și spori calitatea produselor.

www.allcomp.ro

 +7 MagMob Croitor automat UNICUT 3C50


Cum să vinzi mobila rapid III – Mobexpert

Mobexpert este o prezență veche și de renume pe piața românească a mobilei și accesoriilor, un nume la fel de căutat și bine cotat de cumpărători cum este brandul internațional Ikea. Ce rețetă aplică deci românii?

 +3
Succesul vânzărilor rapide, explicat / Mobexpert.ro
  |  

Toată lumea a auzit acest nume, iar faptul că showroom-urile Mobexpert sunt de regulă amplasate nu în centrul orașului, ci spre ieșirile sale nu îi ține pe români departe de cumpărături la Mobexpert. Spațiul foarte mare de expunere a colecțiilor de mobilier este un atu, dar nu principalul, ci felul în care este amenajat acest spațiu – în centru se regăsesc piesele de mobilier ca atare, iar pe margini se află colecții de mobilier dispuse armonios, cu ajutorul designerilor de specialitate. Ca atare, foarte mulți români au acasă colecții integrale de dormitor, living și chiar zonă dining cumpărate ca atare de la Mobexpert. Este cel mai eficient exemplu de vânzare a colecției, nu a pieselor de mobilă bucată cu bucată, din România.


Explicație: mobilierul Mobexpert este produs la set complet și expus în showroom sub forma unei încăperi reale, ușor de transpus între pereții locuinței. Iar amenajarea este atât de completă, încât clientul nu-și mai bate capul să combine mai multe piese din colecții diferite doar pentru că îi plac și una și alta. Pont: folosirea DIN PLIN a obiectelor decorative și accesoriilor home&deco în amenajarea showroom-ului Mobexpert vinde setul de mobilier mai iute decât un preț mic. Pentru că – nu-i așa?,  e plăcut să fi întâmpinat cu masa pusă în bucătărie... Sau cu barul larg deschis și setul de pahare la vedere...

 +3 www.mobexpert.ro

 +3 www.mobexpert.ro


Cum să vinzi mobila rapid (II)

Vă povesteam cu câteva zile în urmă despre câteva magazine de mobilă din România care sunt demne de invidiat. Showroom-urile lor sunt mereu pline de clienți, iar vânzările lor sunt pe măsură. Vorbim acum despre Ikea – secretele succesului!

 +3
  |  


Deocamdată, în România, există un singur magazin Ikea, și totuși nu cred să fie român care să nu fi intrat măcar o dată în acest magazin. Showroom-ul este veșnic plin de clienți, indiferent de zilele săptămânii sau orele de program. Toate secretele acestui succes sunt însă la vedere:


» Spațiul extrem de generos al showroom-ului permite organizarea pe categorii de produse și încăperi. Tot ce îți trebuie pentru casă și grădină ai la îndemână în același magazin – mobilier, accesorii textile și decorative, obiecte de uz casnic, unelte pentru grădinărit etc.
» Amenajările interioare în spațiu – simulări reale cu mobilierul disponibil spre vânzare. Dacă îți place o piesă anumită, dar nu prea știi la ce ți-ar folosi acasă, arunci un ochi într-una dintre amenajările existente și-ți faci o idee asupra integrării acesteia în locuința ta. Poți descoperi, cu ajutorul amenajărilor expuse, piese de mobilier extrem de reușite care altfel nu ți-ar fi atras atenția. Sau te poți inspira asupra felului în care vrei să arate casa ta.

 +3 MagMob
» Stilul scandinav propus de Ikea este pe cât de accesibil ca preț, pe atât de practic – piese multifuncționale, modulare și ușor de personalizat prin felul în care se pot combina între ele. În plus, acest stil degajă o plăcută atmosferă de cămin intim și nu pretinde spații generoase, adaptându-se tocmai lipsei de spațiu a locuințelor urbane din România.
» Restaurantul ca zonă de relaxare și-a găsit loc în magazinul de mobilă și accesorii Ikea, ceea ce este totuși de neînchipuit pentru orice alt showroom de mobilă din România. Dar iată că e exact ce își doresc românii – să se simtă ca acasă.

 +3 MagMob

Concluzie?
În loc de concluzie, o întrebare adresată cititorului – cine pleacă vreodată cu mâna goală de la magazinul IKEA? 


Cum să vinzi mobila mai repede

Sunt unele magazine de mobilă din România veșnic pline de clienți. Și sunt multe alte magazine de mobilă din România care se află în căutare de clienți. Care este diferența dintre cele două cazuri? Nu mobilierul, ci... amenajarea!

 +3
Un showroom ca în reviste - MobilaDalin
  |  

Vom vorbi astăzi despre unul dintre cele mai de succes showroom-uri de mobilă din România – Mobila Dalin. Este un caz fericit, de magazin în care clienții revin cu interes nu doar pentru a cumpăra, ci și pentru a se inspira pentru acasă.


Am stat de vorbă cu Mihai Grama, designerul de la Mobila Dalin, despre vânzările de mobilă românească. Există criterii esențiale de luat în considerare atunci când vrem să vindem multă mobilă, și anume:
•    design (mare atenție la stilurile preferate de români, căci nu coincid mereu cu trendurile internaționale),
•    funcții (modularitate și multifuncționalitatea sunt la ordinea zilei),
•    preț (evident, cât mai accesibil – nu ieftin, pentru că ce e ieftin e, de fapt, scump).

 +3 www.mobiladalin.ro Secretul vânzărilor de mobilier - amenajarea showroom-ului
Mobila Dalin pune însă cel mai mare accent pe DESIGNUL magazinului. „Atunci când un client intră în magazin, are nevoie să își clarifice opțiunile, nicidecum să le complice. Așa că sufocarea spațiului din showroom cu cât mai multe colecții de mobilă nu ajută, ci dăunează vânzării. Expuneți mai puțină mobilă, pentru a avea un showroom cât mai armonios, ca un model de casă gata mobilată”, sfătuiește Mihai Grama. „O piesă de mobilă are nevoie de spațiu în jurul său pentru a fi admirată și testată în showroom”.


Răsfoiți cel mai nou număr al revistei Magazinul Mobilei, pentru a vedea mai multe exemple pozitive!

 +3 www.mobiladalin.ro Showroom amenajat ca o sursă de inspirație