logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Dedalo România: cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro pe 2023

Grupul Dedalo România anunță o cifră de afaceri de peste 1,6 milioane de euro pentru anul 2023, înregistrând o creștere de peste 20% față de anul anterior. Aceasta se datorează în principal dezvoltării diviziei de saltele premium și superpremium produse de Dorelan, brand cu o istorie de aproape 50 de ani. Fondat de Teodora Lazăr în 2008, Dedalo România reprezintă în țara noastră branduri premium de mobilier italian și Dorelan, showroom-ul de saltele deschis în 2021.

Dedalo România: cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro pe 2023
Publicitate
Andreea Chiru  |  31 Mai 2024

„Agenția Dedalo a înregistrat venituri de 850.000 de euro în 2023. Extinderea portofoliului de branduri și amprenta internațională au fost factori cheie în această performanță. Compania furnizează acum produse de la peste 30 de producători italieni de top, precum Ditre Italia, Calligaris, Ethimo și Slamp, și activează în România, Bulgaria, Ungaria și Republica Moldova. Printre proiectele importante ale anului 2023 se numără contribuția la amenajarea unor spații de renume, precum Nordis, Swissôtel, Restaurant Dunărea, Hotel Codrișor sau Hotel CarolinȚ, se arată în comunicatul de presă primit la redacție.

Divizia Dorelan, dedicată saltelelor premium și superpremium, a încheiat anul 2023 cu venituri de 750.000 de euro. Printre explicații s-a numărat faptul că furnizorul colaborează cu branduri hoteliere de 4 și 5 stele. La nivel de grup, segmentul HoReCa reprezintă aproximativ 20% din afacerile Dedalo/Dorelan, însă compania își propune să crească acest procent la 40% în următorii 1-3 ani.

Pentru 2024, grupul Dedalo și-a propus să atingă o creștere a veniturilor cu 30%, pe baza distribuției brandului Dorelan în toată țara. “Pentru noi, este o prioritate să avem o rețea de distribuție bine reprezentată în România, atât prin puncte proprii, cât și prin francize. De aceea, ne propunem să deschidem un showroom în afara Bucureștiului, în această vară”, a anunțat Teodora Lazăr.

Publicitate
Publicitate