logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Un proiect de amenajare din București, preluat de site-ul Dezeen

Cum amenajezi într-o viziune personalizată un magazin în care se vând ochelari de vedere? Iată o întrebare dificilă, la care designerul Bogdan Ciocodeică s-a priceput să răspundă de minune. A răspuns atât de inspirat, încât proiectul realizat de el pentru brandul Lunet a făcut înconjurul lumii, devenind subiect de știre pentru unul dintre cele mai importante site-uri internaționale dedicate designului și mobilierului din întreaga lume: Dezeen.com.

Un proiect de amenajare din București, preluat de site-ul Dezeen
vladpatru.com
Publicitate
Andreea Chiru  |  02 Mai 2024

Fiind vorba de un magazin care comercializează ochelari de vedere, Bogdan Ciocodeică a venit cu un concept adaptat acestui profil: vederea încețoșată, redată printr-o combinație ingenioasă între mobilier pixelat și draperii înalte din latex translucid. „Formele au fost stilizate și sintetizate în jurul esenței lor, adică dezbrăcate de adaos inutil, în așa fel încât să devină un fel de imagini cu rezoluție redusă, transmițând exclusiv informație vitală”, a explicat Bogdan Ciocodeică.

vladpatru.com

Mobilierul de expunere a ochelarilor este realizat sun forma unei vitrine deschise, perfect albă și încadrată într-o piesă din lemn masiv în finisaj natural, ducând la obținerea unui contrast cromatic plăcut. În partea de sus și în cea de jos, panoul din lemn este tăiat în scări, imitând forma tipică unui pixel – de aici și definiția dată de cei de la Dezeen, „mobilier pixelat”.

Același motiv al pixelilor se regăsește și în modul în care sunt aranjate faldurile uriașelor draperii translucide, aflate de o parte și de alta a rastelului pentru ochelari. Per total, acest aranjament inedit și inteligent are capacitatea de a pune în scenă vederea încețoșată, prin contrast cu vederea clară, asigurată de ochelarii magazinului. Motivul pixelului se repetă în tot magazinul Lunet: la nivelul covorului, la nivelul brațelor din lemn ale fotoliilor pentru clienți, la nivelul gresiei cu pătrățele mărunte. Până și mobilierul tip recepție, amplasat în fața siglei Lunet se încadrează în același design al pieselor din lemn masiv, inspirate de forma unui pixel.

vladpatru.com
vladpatru.com
vladpatru.com

Pentru expunerea mai multor modele de ochelari, Bogdan Ciocodeică a folosit și unități de depozitare albe, în forma literei L, prevăzute cu picioare sub formă de roți pentru ușurința mutării dintr-un loc al magazinului în altul.

Acesta este al treilea magazin pe care Bogdan Ciocodeică îl amenajează pentru brandul de ochelari Lunet și al doilea din București.

Publicitate