logo logo

MagMob este o revistă speciali­zată în domeniul mobilei, din care vă puteţi inspira atunci când trebuie să faceţi o ale­gere pentru casa, biroul sau gră­dina voastră.

Program de promovare la export

Fast Forward Editorial SRL

540322 Târgu Mureş, Str. Bistriţei nr. 9
Romania, jud. Mureş
RO 24342230 • J19/828/2008

+40-730-190077

zilahi@magazinulmobilei.ro

Studiu: câți români se declară mulțumiți de locuința în care trăiesc

Ești mulțumit de casa ta? Iată o întrebare la care puțin peste jumătate dintre români au răspuns afirmativ. Studiul realizat de Reveal Marketing Research a urmărit gradul de satisfacție față de locuința proprie. Cât de acasă îți este casa?

Copy of Infografice
Reveal Marketing Research a realizat un nou studiu național
Publicitate
Andreea Chiru  |  08 Iulie 2021

Rezultatele au scos la iveală faptul că, în România, 6 din 10 români declară că sunt mulțumiti de spațiul în care locuiesc. Cei mai satisfăcuți sunt cei cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani – în proporție de 71%; într-un procent ceva mai mic urmează apoi categoria celor cu vârsta peste 55 de ani (67%).  Cei care și-au construit în ultimii doi ani o casă sau care sunt în proces de construcție a unei case au atins un grad de satisfacție mai mic – 66%. Categoria celor mai puțin fericiți cu propria locuință sunt românii cu vârste cuprinse între 45 și 54 de ani. 12% dintre aceștia au mărturisit că sunt absolut nemulțumiți propriile case.

Criterii de satisfacție
Un aspect important este legat de ce anume îi mulțumește/nemulțumește pe români atunci când vine vorba de căminul lor. Sunt mai multe criterii: încălzirea și menținerea căldurii (8 din 10 respondenți consideră că materialele de zidărie utilizate la construcție favorizează menținerea căldurii în locuință), materialele de construcție și cheltuielile de întreținere.
Astfel, cei mai mulțumiți sunt cei care locuiesc în case construite din BCA ( grad de satisfacție de 69%) și cărămidă (grad de satisfacție de 60%). La polul opus, românii care se declară nemulțumiți sunt cei care locuiesc în case/blocuri din chirpici și bolțari de beton.  

Spaime legate de locuințe
Principalele riscuri care îi îngrijorează pe români atunci când vine vorba despre locuințele proprii sunt costurile de reparații (55%), factura la curent electric (54%) și costurile de întreținere (54%).

Despre Reveal Marketing Research
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.

Publicitate
Publicitate